Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis meidan naapurit on ultra kateellisia. Ostettiin vuosi sitten upouusi ykkosauto. No nekii vaihtoivat ykkosautonsa uudempaan. Ei tosin niin kalliiseen ja uuteen ku meidan.

Vierailija
27.04.2006 |

No sittenhän niitten piti pistää paremmaksi kakkosautolla. Eli vaihtoivat sen uudempaan ku meidän kakkosauton. Tämä kakkosauton vaihto siis vajaa vuosi sitten. Sitten ne taas vaihtoivat tammikuussa vielä uudempaan kakkosautoon.

No mepä vaihdettiin tammikuussa aivan samoihin aikoihin kakkosauto uudempaan. Auto on saman mallinen ja merkkinen ku heillä. On vaan hienompi eli isompi moottori, paremmin varusteltu jne. No sekös heitä taas suuttutti. Nyt vaihtoivat taas uudempaan. Ne on siis vaihtaneet kakkosautoa vuoden sisällä kolme kertaa. Mahtaa tulla kalliiksi tuollainen!

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellista kilpavarustelua. Voi veljet, jos elämä pyörii autojen ympärillä.

Vierailija
82/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä rahoitusyhtiön. Voit saada lisää pullaan tukehtumisen aihetta =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lapsellista kilpavarustelua. Voi veljet, jos elämä pyörii autojen ympärillä.

Vierailija
84/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneks sentään teillä on parempi ja kalliimpi auto kuin teillä! Meni kateellisten naapurien rahat ihan hukkaan!

Mitä naapurien tai yleensäkään muiden ihmisten rahankäyttö sulle edes kuuluu??

Vierailija
85/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta onneks sentään teillä on parempi ja kalliimpi auto kuin teillä! Meni kateellisten naapurien rahat ihan hukkaan!

Mitä naapurien tai yleensäkään muiden ihmisten rahankäyttö sulle edes kuuluu??

Vierailija
86/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin luulin, että tää on ilman muuta provo.

Vierailija
87/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotakin rikkaampaa kuin itse on. Toivottavasti saatte tästä hurjasti tyydytystä. Teillä köyhillä luusereilla kun on niin vähän noita ilonaiheita.

Vierailija
88/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taatusti huonompi, vanhempi ja rumempi auto kuin teillä!!! Kyllä sun kelpaa! Älä välitä siitä naapuristasi, on varmasti olemassa ihmisiä, joilla ei ole varaa ostella " uusia" autoja edes joka viides vuosi, joten voit relata ihan rauhassa. Olet kilpailutilanteessa silti hyvissä asemissa.

Minä kateellisena katselen naapureiden uudempia, hienompia, tilavampia ja varustellumpia autoja, tiedän autot on varmaan tosi komeat! Ihan kateeksi pistää!!

Tuliko nyt hyvä mieli...

Vierailija
89/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jotakin rikkaampaa kuin itse on. Toivottavasti saatte tästä hurjasti tyydytystä. Teillä köyhillä luusereilla kun on niin vähän noita ilonaiheita.

Sinäpä sen sanoit! Olet vihreä kateudesta!! Naapurilla vasta hienot autot onkin!

Vierailija
90/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin säälittävämpää!

Vierailija
91/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No, typerät ihmiset ja heidän typerät naapurit ovat aina kiinnostaneet, ei niinkään niiden autot.

Itse ollaan kiinnostuneita siitä, mistä muut eivät saisi olla kiinnostuneita.

Moraali hukassa?

Vierailija
92/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

No, typerät ihmiset ja heidän typerät naapurit ovat aina kiinnostaneet, ei niinkään niiden autot.

Itse ollaan kiinnostuneita siitä, mistä muut eivät saisi olla kiinnostuneita.

Moraali hukassa?

Vierailija
93/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oonkin av-mamma! Oon aina ollut kiinnostunut autoista ja tiedän niistä huomattavasti enemmän kuin mieheni. Meillä se on minä, joka hoitaa kaiken autoon liittyvän, tankkauksesta ja renkaidenvaihdosta huollossa käyttämiseen.

Jos naapuri vaihtaa autoa niin tottakai mä kyselen siltä kaikkee siihen liittyvää, ihan aidosti kiinnostuneena. Ja ihan aidosti olen myös iloinen jos naapurit autonsa vaihtavat. Mä oon erittäin tyytyväinen meidän 8 vuotta vanhaan autoon, joka on palvellut erittäin hyvin!

Vierailija
94/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Leasing-autoissa on se hyvä puoli että voi omia rahojaan haaskaamatta kokeilla eri merkkejä pienellä aikavälillä =)

Mikään ei ole niin kallis kuin leasing-auto :) Että kyllä ne rahat siinä haaskaantuu.

Vierailija
95/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikään ei ole niin kallis kuin leasing-auto :) Että kyllä ne rahat siinä haaskaantuu.

Mies maksaa vain verot tuosta edusta

Vierailija
96/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Mies maksaa vain verot tuosta edusta

Juu juu eihän ne oo ku verot, mutt paljonko se on?

Vierailija
97/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan sinunkin tilipussistasi vetäisi välistä...

Vierailija
98/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää pyytää näitä leasingfirmoja rahoittamaan autohankintojaan. Kyllä ne tekee niin pyyteetöntä hyväntekeväisyyttä.

Hih.

Vierailija
99/102 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIINNITTÄKÄÄ ERITYISESTI HUOMIOTA KOHTAAN 19...

1. Jalat eivät surkastu eli tulee liikuttua omilla lihaksilla enemmän.

2. Työmatkat ja liikunnan voi yhdistää mielekkäästi.

3. Auton kolea selkänoja ei aiheuta selkävaivoja talvisin.

4. Ei mahdollisia omantunnontuskia jalankulkijan päälleajosta.

5. Voi joskus ottaa kolmannenkin lasin saamatta elinikuista sielullista vammaa rattijuoppouden aiheuttamista onnettomuuksista.

6. Ei saastuta ympäristöä.

7. Ei aiheuta meluhaittoja.

8. Säästää paljon rahaa.

9. Säästää aikaa tankkauksista, huoltoreissuista, kolarikorjauksista, ikkunoiden raaputtamisista ja auton kaivamisesta lumikasan alta.

10. Ei paperisotaa vakuutus- ja muiden käyttömaksujen kanssa.

11. Tapaa tuttuja ja tuntemattomia joukkoliikenteessä.

12. Oppii elämästä enemmän seuraamalla ja kuuntelemalla kanssamatkustajia.

13. Tukee joukkoliikennettä, jolloin myös auttaa sen säilymistä ja kehittymistä. Näin muillekin yksityisautottomille (esim. lapset ja vanhukset) on tarjolla paremmin reittivuoroja.

14. Ei ole osaltaan pysäköintiruuduttamassa maailmaa.

15. On vähemmän asvaltoimassa ja massiivisia moottoritie- ym. rakennusprojekteja tukemassa (parkkitalot, meluaidat).

16. Vapaa raaka-aineiden tuhlaamisesta eli yksityisauton elinkaaresta alkaen kaivoksista tehtaiden kautta käyttäjälle ja lopuksi romuttamoon.

17. Hermot lepäävät, kun ei tarvitse ärsyyntyä huonompitaitoisten autoilijoiden törttöilyistä.

18. Ei tarvitse jännittää, jäikö auton ovet lukkoon ja arvotavaraa sisään.

19. Ei osallistu varsinkin miesten maailmassa niin tyypilliseen kilpailuun, kenellä hienompi ja nopeampi auto. Näin on vapaa kaikenlaisista kateus-syndroomista.

20. Vapaa sakotuksista ja kaikenlaisesta ilkivallasta, joka kohdistuu laittomasti pysäköityihin autoihin.

21. Huoleton vapaa-aika lisääntyy, kun ei ole henkisesti eikä fyysisesti sidoksissa peltilehmän hoivaamiseseen.

22. Uuden keskihintaisen auton kustannukset arvonmenetyksineen ovat yli 0,34 euroa kilometriltä eli keskivertokilometrimäärällä (20.000) menot ovat n. 6700 euroa vuodessa. Osallakin siitä rahasta voisi yksityisautoton nauttia vaikka ylimääräisestä kesälomasta.

23. Pysyy terveempänä ja karaistuneempana eri vuodenaikoina.

24. Lihomisvaara pienempi runsaamman kävelyn ansiosta. Näin voi palkita itseään hyvällä ruualla.

25. Voi kokea päivittäin miellyttäviä luontoelämyksiä työmatkapyöräilyn tai -kävelyn kautta.

(copy right Risto Larjavaara)

Pitäisikö siis pistää perheen kaarat myyntiin... :-)

Vierailija
100/102 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILTASANOMAT 28.4.2006:

Mies laittoi vaimon auton alle dynamiittipommin

Autokuumetta potenut 27-vuotias mies asensi raskaana olleen vaimonsa auton alle hengenvaarallisen dynamiittilatauksen.

Peruutusvaloon kytketty pommi räjähti, kun nainen ryhtyi peruuttamaan autoa työpaikkansa pihassa Jalasjärvellä viime lokakuussa.

Räjähdys säikäytti kilometrien päässäkin, mutta nainen selvisi lähes vahingoittumattomana.

Hän luuli moottorin räjähtäneen. Apuun tullut työtoveri huomasi heti, että auton alta roikkuu pommiin viittaavia johtoja.

- Istuin autossa hölmistyneenä, sammutin virran. Korvani olivat lukossa. Pölykapselit olivat irronneet ja lentäneet pois, uhri kertoi eilen Jalasjärven käräjäsalissa.

Syyttäjä vaatii miehelle kahdeksaa vuotta vankeutta murhan yrityksestä.

Aviopari oli juuri rakentanut omakotitalon. Mies kävi rakennustöissä Etelä-Suomessa. Kauan toivotun vauvan piti syntyä pian.

- Kaikki oli oikeastaan liian hyvää ollakseen totta. Vauvaa odotettiin iloisissa tunnelmissa. Miksi näin tapahtui, olen yrittänyt miettiä kaikkea. Olisi paljon helpompi elää, kun tietäisi, miksi hän teki sen, totesi nainen pyyhkien kyyneleitä.

Mies myönsi asentaneensa räjähteen auton alle, mutta kiisti surma-aikeen.

Syyttäjän mukaan mies oli suunnitellut räjäyttämisen tarkkaan. Pommitarpeet olivat autotallissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi