Täytyy ihmetellä näiden parikymppisten naisten kaulatatuointivillitystä...
ja samat hengenheimolaiset kehuu instassa toisiaan miten komea leima koristaa nyt sivukaulaa. Voi luoja...
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti näitä ei kiinnosta olla töissä hoiva-alalla tai aspassa.
Hoiva-alalta ei taida löytyä juurikaan alle 30-vuotiaita, joilla ei olisi tatuointeja ja lävistyksiä. Ei ainakaan meilläpäin...
(Minulla ei ole mitään niitä vastaan)
Tatuoinnin ottamisen alaikäraja pitäisi nostaa lain nojalla vähintään 40 vuoteen. Ihan vain yleisen edun takia.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kukaan haluaa rumentaa itsensä pysyvästi. Tatuoinnit poistuu suosiosta ja sen jälkeen kaulatatska on paitsi ruma myös nolo.
Joo, onkin noloa ottaa tatuointi, koska ne ovat ”suosiossa”. Me kaikki emme kuitenkaan ota tatuointeja sen takia.
Onneksi kauneus on katsojan silmissä.
Minä en taas tiedä mitään kauniinpaa, kuin taitavasti tehdyt näyttävät tatuoinnit. Minusta Monami Frost on upea! Mitä enemmän ja näkyvämpiä, sen parempi.
Itsestäni naista ”rumentavia” juttua ovat tupakointi ja kaikki keinotekoinen: silarit, peppuimplantit, ankkahuulet, tekoripset ja -kynnet, esimerkkinä Crista Jaatinen (ig cristaofficial).
Täytyy ihmetellä näiden keski-ikäisten muumioiden tapaa arvostella muiden ulkonäköä, varsinkin koskien tatuointeja ja lävistyksiä. Ne eivät tartu teidän ihoonne, antakaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ihmetellä näiden keski-ikäisten muumioiden tapaa arvostella muiden ulkonäköä, varsinkin koskien tatuointeja ja lävistyksiä. Ne eivät tartu teidän ihoonne, antakaa olla.
Miten niin keski-ikäisten?
Enemmän oli tatuointeja 90-luvun lopussa, ja varsinkin kaulatatuointeja naisilla.
Ne on nykyään niitä keski-ikäisiä.
Tällä hetkellä lukioikäiset on konservatiivisin sukupolvi pitkään aikaan, luulen noiden haukkujien olevan keskimäärin jotain 22v.
Olen kiitollinen siitä, että sain elää nuoruuteni ennen tätä tatuointivillitystä. Elämänkouluisa varhaisaikuisuuteni ei sentään jättänyt pysyviä jälkiä. Nypityt kulmakarvat kasvoivat takaisin ja kulmalävärin arpi peittyi niiden sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kasvot, kaula ja rintakehä on paikat joissa tatuointi ei miellytä silmääni.
M31
Kiitos ,että kerroit. Olen aina halunnut kehon, joka miellyttää sinun silmääsi.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvot, kaula ja rintakehä on paikat joissa tatuointi ei miellytä silmääni.
M31
Kiitos ,että kerroit. Olen aina halunnut kehon, joka miellyttää sinun silmääsi.
N32
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoiva-alalta ei taida löytyä juurikaan alle 30-vuotiaita, joilla ei olisi tatuointeja ja lävistyksiä. Ei ainakaan meilläpäin...
(Minulla ei ole mitään niitä vastaan)
Amiksilla on sen sijaan muoti ett koko keho on täynnä isoja tatuointeja. Korvissa on usein myös kammottavat renkaat korvalehtiin venytetyissä sentin pari kokoisissa reijissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Minulla ei ole mitään niitä vastaan)Amiksilla on sen sijaan muoti ett koko keho on täynnä isoja tatuointeja. Korvissa on usein myös kammottavat renkaat korvalehtiin venytetyissä sentin pari kokoisissa reijissä.
Amisten keskuudessa on ilmrisesti syntynyt uusi alakulttuuri. Monet amisnaiset ovat niinbtatuoituja että sellaisia ei ollut edes telkkarissa kuuluisaksi saaneilla vaihtoehtokulttuurien julkkiksilla 90-luvulla.
Tatuoinnit ei muuten häiritse mutta kaulatatuointi on järkyttävä. Varsinkin sellainen koko kaulan ympäri menevä.