Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyy ihmetellä näiden parikymppisten naisten kaulatatuointivillitystä...

Vierailija
23.06.2018 |

ja samat hengenheimolaiset kehuu instassa toisiaan miten komea leima koristaa nyt sivukaulaa. Voi luoja...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ei muuten häiritse mutta kaulatatuointi on järkyttävä. Varsinkin sellainen koko kaulan ympäri menevä.

Vierailija
22/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti näitä ei kiinnosta olla töissä hoiva-alalla tai aspassa.

Hoiva-alalta ei taida löytyä juurikaan alle 30-vuotiaita, joilla ei olisi tatuointeja ja lävistyksiä. Ei ainakaan meilläpäin...

(Minulla ei ole mitään niitä vastaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnin ottamisen alaikäraja pitäisi nostaa lain nojalla vähintään 40 vuoteen. Ihan vain yleisen edun takia.

Vierailija
24/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kukaan haluaa rumentaa itsensä pysyvästi. Tatuoinnit poistuu suosiosta ja sen jälkeen kaulatatska on paitsi ruma myös nolo.

Joo, onkin noloa ottaa tatuointi, koska ne ovat ”suosiossa”. Me kaikki emme kuitenkaan ota tatuointeja sen takia.

Onneksi kauneus on katsojan silmissä.

Vierailija
25/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taas tiedä mitään kauniinpaa, kuin taitavasti tehdyt näyttävät tatuoinnit. Minusta Monami Frost on upea! Mitä enemmän ja näkyvämpiä, sen parempi.

Itsestäni naista ”rumentavia” juttua ovat tupakointi ja kaikki keinotekoinen: silarit, peppuimplantit, ankkahuulet, tekoripset ja -kynnet, esimerkkinä Crista Jaatinen (ig cristaofficial).

Vierailija
26/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ihmetellä näiden keski-ikäisten muumioiden tapaa arvostella muiden ulkonäköä, varsinkin koskien tatuointeja ja lävistyksiä. Ne eivät tartu teidän ihoonne, antakaa olla.

Vierailija
27/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy ihmetellä näiden keski-ikäisten muumioiden tapaa arvostella muiden ulkonäköä, varsinkin koskien tatuointeja ja lävistyksiä. Ne eivät tartu teidän ihoonne, antakaa olla.

Miten niin keski-ikäisten?

Enemmän oli tatuointeja 90-luvun lopussa, ja varsinkin kaulatatuointeja naisilla.

Ne on nykyään niitä keski-ikäisiä. 

Tällä hetkellä lukioikäiset on konservatiivisin sukupolvi pitkään aikaan, luulen noiden haukkujien olevan keskimäärin jotain 22v.

Vierailija
28/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä, että sain elää nuoruuteni ennen tätä tatuointivillitystä. Elämänkouluisa varhaisaikuisuuteni ei sentään jättänyt pysyviä jälkiä. Nypityt kulmakarvat kasvoivat takaisin ja kulmalävärin arpi peittyi niiden sekaan.

Vierailija
29/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvot, kaula ja rintakehä on paikat joissa tatuointi ei miellytä silmääni.

M31

Kiitos ,että kerroit. Olen aina halunnut kehon, joka miellyttää sinun silmääsi.

N32

Vierailija
30/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvot, kaula ja rintakehä on paikat joissa tatuointi ei miellytä silmääni.

M31

Kiitos ,että kerroit. Olen aina halunnut kehon, joka miellyttää sinun silmääsi.

N32

:D

Vierailija
31/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoiva-alalta ei taida löytyä juurikaan alle 30-vuotiaita, joilla ei olisi tatuointeja ja lävistyksiä. Ei ainakaan meilläpäin...

Amiksilla on sen sijaan muoti ett koko keho on täynnä isoja tatuointeja. Korvissa on usein myös kammottavat renkaat korvalehtiin venytetyissä sentin pari kokoisissa reijissä.

Vierailija
32/32 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amiksilla on sen sijaan muoti ett koko keho on täynnä isoja tatuointeja. Korvissa on usein myös kammottavat renkaat korvalehtiin venytetyissä sentin pari kokoisissa reijissä.

Amisten keskuudessa on ilmrisesti syntynyt uusi alakulttuuri. Monet amisnaiset ovat niinbtatuoituja että sellaisia ei ollut edes telkkarissa kuuluisaksi saaneilla vaihtoehtokulttuurien julkkiksilla 90-luvulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi