Mistä saisin kympin niin ku heti?
Tarviin rahan tänään iltayhdeksään mennessä. Myytävääkin olis, mutta kuka nyt juhannuksena alkaa kaupantekoon... onko muita ideoita? Lainata ei voi. Haluaako joku ostaa multa kerran käytetyn juhlamekon kympillä tai kaks kahdella kympillä?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot tehdä sillä kympillä?
Ostan bensaa
Hätä käsillä kirjoitti:
Tarviin rahan tänään iltayhdeksään mennessä. Myytävääkin olis, mutta kuka nyt juhannuksena alkaa kaupantekoon... onko muita ideoita? Lainata ei voi. Haluaako joku ostaa multa kerran käytetyn juhlamekon kympillä tai kaks kahdella kympillä?
Jos osaat alkoholit, osta kellariin varastoon ja kun alkot on kiinni kuten viikonloppuisin voi myydä varastosta 50% voitolla. Luonnollisesti täysin laitonta kun ei saa kilpailla.
Ei mulla ole alkoholia, kun en sitä käytä ja ei tässä oo ketään kelle vois seksipalvelujakaan tarjota. Oon yksin.
Pistä tilinumerosi niin kerätään kolehti.
Kai nyt joku tuttusi kympin lainaa.
No lainaa kaverilta.
Kympillä ei paljoa bensaa saa. Pyöräile se matka.
Vierailija kirjoitti:
Pistä tilinumerosi niin kerätään kolehti.
Tähän kaikkien näkyville? Eipä taitas kauaa siinä keikkua. Pitäs olla sitä paitsi saman pankin tili, että raha siirtys näin pyhäpäivänå. Muuten kiitos tarjouksesta.
Miksi tarvitset bensaa ennen iltayhdeksää?
En saa ketään kiinni. Ne on joko töissä tai juhlimassa. Ja kympillä saa sen verran bensaa kun tähän hätään tarviin. Sillä pääsee 100km jota ainakaan mä en jaksa pyöräillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitset bensaa ennen iltayhdeksää?
En tarvii bensaa ennen aamua, mutta paikka mistä sitä haen menee kiinni ennen yhdeksältä.
Voitko vaan jäädä sinne, missä nyt olet, ja jättää huomenna ajamatta sinne sadan kilometrin päähän?
Hätä käsillä kirjoitti:
En saa ketään kiinni. Ne on joko töissä tai juhlimassa. Ja kympillä saa sen verran bensaa kun tähän hätään tarviin. Sillä pääsee 100km jota ainakaan mä en jaksa pyöräillä.
Miten meinaat päästä takaisin? Tankki on taas tyhjä.
Mä voitin tänään kolikkopelistä 130 euroa.
Huomisen pakollinen ajomatka on 44km eli pääsee takas ja vielä tankillekin...
Nyt sun on vaan tehtävä niin, että jätät sen huomisen reissun heittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sun on vaan tehtävä niin, että jätät sen huomisen reissun heittämättä.
Tää ei ole vaihtoehto :(
Tulkaa nyt joku kertomaan, kun täällä on aina niin päteviä vinkkejä....