Raskaana olevien ulkonäön kommentointi
Ihana sukujuhannus maalla ja sukulaisten kommentit. Olen kuullut mm. että kylläpä on perse levinnyt ja tissit näyttää lehmän utareille. Mitähän sitä tässä ehtiikään vielä kuulla?
Kommentit (36)
Tästä syystä minä ainakin pysyn kotona nyt kun olen paksuna, täällä ei kukaan kommentoi tätä valaan ulkomuotoa, eikä yritäkään koskea. Suostun tapaamaan ihmisiä vasta kun olen taas omassa painossani, tai vähän alle.
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä minä ainakin pysyn kotona nyt kun olen paksuna, täällä ei kukaan kommentoi tätä valaan ulkomuotoa, eikä yritäkään koskea. Suostun tapaamaan ihmisiä vasta kun olen taas omassa painossani, tai vähän alle.
Kerrankin muut huomioon ottava omilla aivoilla ajatteleva nainen. ❤
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on raskaana viimeisillään. Painoa on 60 kg ja pituutta 168cm. Rinnat ovat C kuppia. Mahaa ei edes näy kunnolla. Sellaista se on, kun on ykkösluokan vaimomatskua!
Mikä tuossa tekee vaimosta ykkösluokkaa? Veljeni vaimo on pikkuinen ja hoikka nainen. Jokaisen raskauden kohdalla hänelle on tullut valtava vatsa. Sitten hän on joka kerran pyöräyttänyt nelikiloisen pojan ja vatsa on haihtunut kuin ei sitä olisi koskaan ollutkaan. Hän tuskin on ollut ison vatsansa kanssa yhtään sen vähemmän ykkösluokan vaimomatskua.
Huh. En menisi tuollaiseen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin muut huomioon ottava omilla aivoilla ajatteleva nainen. ❤
Kiitos 😊
mukavaa juhannusta!
Vierailija kirjoitti:
Huh. En menisi tuollaiseen paikkaan.
Huh ei sua kutsuttukaan. :)
Hohhoijaa täällä taas käy joku naisvihaaja provoamassa :)
Tsemppiä elämään. On se varmasti rankkaa ;D
Toki vatsa kasvaa ja rintoihin kerääntyy nestettä, mutta ei rasvaa tyhjästä tule. Kulutus vaan kasvaa raskaana ja keho mieluummin antaa ravinteet vauvalle kuin äidille. Ylipaino on ongelma synnytyksessä äidille että lapselle ja joskus kuolettava sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko se on ihmisten ilmoille tunkea, jos näyttää lehmältä eikä kestä kuulla sitä? Pysy kotona jos et kestä kommentointia, Suomi on vapaa maa!
Ainoastaan käytöstavattomat idiootit kommentoivat ääneen toisten ulkonäköä, varsinkaan kun näillä kommentoijilla ei yleensä ole paljon varaa arvostella ketään
Hanki itsetunto tai pysy poissa ihmisten ilmoilta, jos et kestä kommentointia. Suomessa sattuu vallitsemaan sananvapaus. Vielä.
Sananvapaus ei tarkoita tahdittomuutta ja idioottimaista käytöstä.
Häh? Olen nyt raskaana ja tissini eivät ole utareita nähneetkään. Näyttävät siltä kuin olisin silarit hankkinut, pinkeät pallot. Muutenkaan kukaan ei ole päin naamaa kommentoinut negatiivisesti mitään, vaikka vatsa on koko ajan ollut selvästi näkyvillä ja edes toppatakkikaan ei mahtunut vatsan kohdalta kiinni enää viikolla 16. Jos joku ei ymmärrä, että vartaloni on raskauden takia väliaikaisesti hyvin etukenoinen ja hassun muotoinen, niin omapa on tyhmyytensä. Kokeilisi itse kasvattaa sisällään ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Toki vatsa kasvaa ja rintoihin kerääntyy nestettä, mutta ei rasvaa tyhjästä tule. Kulutus vaan kasvaa raskaana ja keho mieluummin antaa ravinteet vauvalle kuin äidille. Ylipaino on ongelma synnytyksessä äidille että lapselle ja joskus kuolettava sellainen.
No melko tyhjästä tuntuu kilot tulevan ainakin omasta kokemuksestani. Ilman sokeriherkkuja 15kg tullut raskauskiloja ja silti bmi on yhä normaali painon puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No melko tyhjästä tuntuu kilot tulevan ainakin omasta kokemuksestani. Ilman sokeriherkkuja 15kg tullut raskauskiloja ja silti bmi on yhä normaali painon puolella.
Ei se välttämättä rasvaa ole. Kohdun ympärille kasvava kudos suurimmaksi osaksi ei ole rasvaa. Toki sokeri ei ole ainoa asia millä rasvaa voi saada vaan rasva ja proteiini toimii myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on syönyt liikaa, voi syyttää vain itseään. Ei raskaana oleva muutu normaalisti kuin siten, että eteen ilmestyy raskausvatsa. Muuten pysyy sirona.
Montako lasta olet synnyttänyt? Kyllä raskaana oleva saa kuulla kaikkea paskaa, varsinkin tyhjäpäisiltä bimboilta ja kaljamahaisilta ukoilta. Sanoin kerran yhdelle minua lihavaksi haukkuneelle kaljamahalle, että hänelle taitaa olla ainakin kolmoset tulossa. Se oli kuulemma kauhean ilkeää ja loukkaavaa
Ei ihmisille yleensä huomauteta raskaudesta yhtään mitään, jos on pysynyt sopusuhtaisena eikä ole syönyt liikaa. En ole koskaan edes kuullut, että kenellekään olisi kommentoitu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko se on ihmisten ilmoille tunkea, jos näyttää lehmältä eikä kestä kuulla sitä? Pysy kotona jos et kestä kommentointia, Suomi on vapaa maa!
Ainoastaan käytöstavattomat idiootit kommentoivat ääneen toisten ulkonäköä, varsinkaan kun näillä kommentoijilla ei yleensä ole paljon varaa arvostella ketään
Hanki itsetunto tai pysy poissa ihmisten ilmoilta, jos et kestä kommentointia. Suomessa sattuu vallitsemaan sananvapaus. Vielä.
Sananvapaus ei tarkoita tahdittomuutta ja idioottimaista käytöstä.
Ei ole tahdittomuutta huomauttaa kamalasta ulkonäöstä. Löysät äidit on muutenkin suomalainen ilmiö, ei muualla näe näin pahannäköisiä odottajia.
Sitä se juurikin on, tahdittomuutta. Onko sekin suomalainen ilmiö, että aina vedotaan sananvapauteen? Onko Suomi liian harvaan asuttu maa, ettei ihmiset edelleenkään osaa käyttäytyä muiden ihmisten seurassa?
Vierailija kirjoitti:
Häh? Olen nyt raskaana ja tissini eivät ole utareita nähneetkään. Näyttävät siltä kuin olisin silarit hankkinut, pinkeät pallot. Muutenkaan kukaan ei ole päin naamaa kommentoinut negatiivisesti mitään, vaikka vatsa on koko ajan ollut selvästi näkyvillä ja edes toppatakkikaan ei mahtunut vatsan kohdalta kiinni enää viikolla 16. Jos joku ei ymmärrä, että vartaloni on raskauden takia väliaikaisesti hyvin etukenoinen ja hassun muotoinen, niin omapa on tyhmyytensä. Kokeilisi itse kasvattaa sisällään ihmistä.
Pinkeät pallot= isot roikkuvat tissit ilman kaunisteluja.
M 33
Itse just nyt raskaana ja on ollut mukava huomata, ettei kukaan ole kommentoinut ikävästi tai käynyt mahaan kiinni.
En odottanut keneltäkään onnitteluja, mutta jopa velat ovat onnitelleet iloisesti. Ilmeisesti oma tuttavapiiri on fiksua porukkaa kun ymmärtävät, että tapahtuma on minulle iloinen vaikka itse eivät lapsia halua ja sukulaisetkin osaavat käytöstavat.