Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana olevien ulkonäön kommentointi

Vierailija
22.06.2018 |

Ihana sukujuhannus maalla ja sukulaisten kommentit. Olen kuullut mm. että kylläpä on perse levinnyt ja tissit näyttää lehmän utareille. Mitähän sitä tässä ehtiikään vielä kuulla?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään pari kertaa tullaan kysymään, että mahtaakohan tulla kaksoset, kun on niin iso maha.

Vierailija
2/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole raskaana... Kohta sitten pitää pyöriä maha paljaana, kun halutaan tutkia kaikenmailman viivoja, tukeeko tyttö vai poika... Tunnustella potkuja... Tehdä ristikuullustelu kaikesta mitä suuhunsa pistää.... Älä vahingossa edes leikillään sano ottavasi lasillisen viiniä, lasu on jo matkalla ovelle....😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano takaisin lehmän utareet bonganneelle, että kiitos samoin.

Ymmärrän vitutuksen, mikä siinä onkin että raskaana sinun kroppasi ei ole enää sinun.

Minulla vatsa alkoi erottua hieman vasta 36 viikolla, ja sekös vasta hirveää olikin ja piti taivastella että onko siellä kaikki hyvin ja kasvaako vauva varmasti jne jne. Siis eikö voi vain sanoa että onnea odotukseen, kylläpä näytät upealta, jos on pakko jotenkin kommentoida. Suomalaisilla on ihmeellinen katastrofi- ja negatiivinen asenne kaikkeen.

Vierailija
4/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään pari kertaa tullaan kysymään, että mahtaakohan tulla kaksoset, kun on niin iso maha.

Tällaiseen voi vastata: "Niin, minulla on iso maha koska olen raskaana. Oletko sinäkin raskaana, vai miksi itselläsi on tuollainen kellukka?"

Vierailija
5/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se typerää kommentoida yhtään kenenkään ulkonäköä, raskaana tai ei, mutta kyllä omasta mielestäni raskausmaha on todella groteski ja ruma! Ei kyllä tulisi mieleenkään mennä lähempää tutkiskelemaan ja koittelemaan, HYI!

Miksi ihmisen siinäkin asiassa pitää olla niin tolkuttoman ruma! Mikään muu eläin ei näytä pahalta, vain ihminen.

Ja kyllä, olen nainen ja kyllä, olen ihan aikuinen ja täysin normaalilla älyllä varustettu. 

Vierailija
6/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ole kukaan sukulainen tullut koskaan sanomaan mitään. Tosin olen luonteeltani sellainen, että eivät taatusti uskaltaisikaan. Itseään pitää puolustaa ja rajat tehdä sellaisiksi, että niiden yli ei kukaan tule edes vahingossa.

Vierailija
7/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekaan ole kommentoineet sukulaiset tai muutkaan. Tai positiivisesti on kommentoitu, muttei mitää tuollaista. Eikä kukaan ole myöskään mitään syömisiä tai muutakaan kyttäillyt.

Vierailija
8/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tissisi on kuin utareet!”

”Niin, olen raskaana. Mikä on sinun tekosyyksi?”

”Ootko varma, että on vain yksi tulossa kun mahasi on niin valtava?”

”Oletko varma, ettei äitisi toivo tehneensä aborttia?”

Vierailija
9/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskaana olevan tissit kyllä mitkään lehmän utareet ole vaan pulleat bosat 🤗

Vierailija
10/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on syönyt liikaa, voi syyttää vain itseään. Ei raskaana oleva muutu normaalisti kuin siten, että eteen ilmestyy raskausvatsa. Muuten pysyy sirona.

Vierailija
11/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin ne kommentoijat itsekään ovat mitään kedon kauneimpia kukkasia. Raskaus sentään menee ohi kymmenessä kuukaudessa.

Mutta joo, muistan ne kommentit. Kommentointi jatkuu sitten synnytyksen jälkeen, koskee tosin muita asioita. Äitejä saa toki morkata joka asiassa.

Vierailija
12/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko se on ihmisten ilmoille tunkea, jos näyttää lehmältä eikä kestä kuulla sitä? Pysy kotona jos et kestä kommentointia, Suomi on vapaa maa!

Ainoastaan käytöstavattomat idiootit kommentoivat ääneen toisten ulkonäköä, varsinkaan kun näillä kommentoijilla ei yleensä ole paljon varaa arvostella ketään

Vierailija
13/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo itseasiassa valmistautuu imetykseen, rasvaa kerääntyy kaikkialle. Kaikilla maha ei myöskään työnny sievästi eteenpäin.

Itselläni oli järkyttävät turvotukset, naamakin muuttui erinäköiseksi. Hiukset rasvottui ja tuli finnejä.

Paino oli ennallaan kolmen kuukauden sisällä synnytyksestä, muuten kropalla kesti melkein kaksi vuotta palautua. Raskausarville, vatsalihasten erkaumalle ja lantion levenemiselle en tosin mahda mitään.

Vierailija
14/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme muuten siinä on, että raskaana olevan naisen mahasta tulee kaikkien omaisuutta? Miehen mummu ei meinannut lainkaan ymmärtää, että miksi en tykännyt kun iski mahaani kiinni silittelemään sitä. En ole koskaan pitänyt siitä, että minuun koskee ihminen varoittamatta, paitsi mieheni. Johtuu lapsuudestani, jota en todellakaan kerro kuin muutamille valituille. Sitten ollaan niin pöyristyneitä kun ei luoteta ja kerrota muutakuin että menneisyydessä on asioita, joiden takia en tykkää siitä että minuun kosketaan ja tarvitsen oman henkilökohtaisen alueeni. "Kyllä minunkin mahaani silloin blaablaablaa".

Vierailija
15/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on syönyt liikaa, voi syyttää vain itseään. Ei raskaana oleva muutu normaalisti kuin siten, että eteen ilmestyy raskausvatsa. Muuten pysyy sirona.

Montako lasta olet synnyttänyt? Kyllä raskaana oleva saa kuulla kaikkea paskaa, varsinkin tyhjäpäisiltä bimboilta ja kaljamahaisilta ukoilta. Sanoin kerran yhdelle minua lihavaksi haukkuneelle kaljamahalle, että hänelle taitaa olla ainakin kolmoset tulossa. Se oli kuulemma kauhean ilkeää ja loukkaavaa

Vierailija
16/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta, mitä kommentteja sitä raskaana saikin kuulla! Lisäksi raskauteni oli kaikin puolin hankala ja sairaalassa sai ravata alusta asti, joten oli suorastaan riemukasta, että sukulaiset tämän stressin päälle jaksoivat kommentoida ulkonäköäni.

Jostain syystä raskauden ja lasten myötä, jokainen kokee oikeudekseen tulla kommentoimaan toisen ulkonäköä. Eikä loppunut vielä synnytykseen, vaan sen jälkeen voi kivasti kommentoida kuinka paljon on raskauskiloja vielä jäljellä ja sitten niitä on liian vähän jäljellä ja on muuten sinulla ja lapsella poikkeuksellisen rumat vaatteet ja lasta varten tehty sisustuskin ruma jne jne. Toivon kyllä, ettö omat sukulaiseni ovat poikkeuksellisen törppöjä ja juntteja, ettei tuo ole ihan normi.

Vierailija
17/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen, joka väittää että heitä on haukuttu raskaana ollessa, puhuu paskaa. 0/5!!!

Vierailija
18/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva nainen on kaunis. Sanon sen täällä anonyymisti kun livenä en kehtaa.

M40

Vierailija
19/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon tissit on F - kuppia ja perse todella leveä. Lapsi kutsuu häntä vaaleanpunaiseksi possuksi.

Komea, lihaksikas M 34

Vierailija
20/36 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on raskaana viimeisillään. Painoa on 60 kg ja pituutta 168cm. Rinnat ovat C kuppia. Mahaa ei edes näy kunnolla. Sellaista se on, kun on ykkösluokan vaimomatskua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi