Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniin naisen pelko?

Vierailija
22.06.2018 |

Mitä on kauniin naisen pelko (tuosta ihastumisketjusta bongattu termi)? Miten se ilmenee? Miten se eroaa muista naispeloista esim. älykkään naisen pelosta? Mitkä asiat ylipäätään tekevät naisesta pelottavan?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi! Kysyin sitä kyseisessä ketjussakin, mutten saanut oikein minkäänlaista vastausta.

Mikä naisessa pelottaa? Miten nainen voisi tehdä itsestään helpommin lähestyttävän? (Etenkin sellaiselle miehelle, jost itsekin on kiinnostunut.)

Vierailija
2/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku mies vastata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippelisssä tapahtuuu rittämättä reaktioita ja aivoissaaa kaikki toiminta lamaaaantuu.

Vierailija
4/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pippelisssä tapahtuuu rittämättä reaktioita ja aivoissaaa kaikki toiminta lamaaaantuu.

Vähän samaaa fiiiilis kuin voi vttu kun menin keksimään sen ydinaseeen.

Vierailija
5/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt termiin aiemmin mutta ihan ap:n avaukseen sanoisin että kun vastaan tulee todella kaunis nainen, tulee välittömästi sellainen olo että tuo nyt ei ainakaan voi missään olosuhteissa kiinnostua meikäläisestä. Ei ole puhettakaan mistään aloitteen tekemisestä tai edes kevyestä jutustelusta koska mieli tuottaa automaattisesti tällaisen tulkinnan asiasta.

Vierailija
6/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs nainen ei kyllä pelota tai jännitä, hyvin kaunis nainen kyllä.

Vierailija
7/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on vähän sama kuin joku 3-divari pelaaja kohtaa nhl-pelaajan

Vierailija
8/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oy, pretty woman, you can't be true

Vierailija
9/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen työkaverina kaunis nainen jonka kanssa en pystynyt toimimaan ollenkaan.

Eli jos piti mennä pyytämään jotain työasiaa niin suunnilleen otin beetasalpaajaa ennen sitä koska jännitin häntä niin paljon.

En tiedä miksi mutta tietynlaiset kauniit naiset aihettaa sen että menee ihan paniikkiin. Kai se liittyy siihen että ajattelee liikaa mitä se nainen on minusta mieltä koska olen täysin itsevarma jos puhun epäviehättävälle naiselle.

Vierailija
10/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se lukee, kauniin naisen pelko. Miten tätä voisi enää enempää rautalangasta vääntää.

Vierailija
11/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Sama juttu. Kun naisen älykkyys tulee jossain yhteydessä esiin, se kiehtoo ihan vilpittömästi ja tekee vaikutuksen. 

Oikeastaan tätä kautta syntyy myös uusi vastaus ap:n kysymykseen (kirjoitin kommentin nro 5). Jos nainen on kuvankaunis mutta typerä rääväsuu tai ongelmapesäke, ei hän myöskään kiinnosta tai pelota. Jos taas hän on kaikin puolin upea eli muutenkin itseä kiinnostava ja lisäksi kaunis, pelko nousee pintaan ja estää helposti sen järkevimmän toiminnan eli juttusille ryhtymisen.

Vierailija
12/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä erottaa sen, että nainen on ns. liian kaunis ja sen, että nainen on hyvännäköinen/kaunis sillä tavalla että kaikki esim. työpaikan miehet pyörii ympärillä.

Vierailija
13/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Minulle on kyllä useampikin mies sanonut, että olen pelottava, koska olen nainen ja älykäs. Mikä siinä älykkäässä naisessa oikein pelottaa? Oletan, että nämä miehet eivät pelkää älykkäitä miehiä tai siis yleisemmin älykkäitä ihmisiä kun kerran nimenomaan kombo nainen ja älykäs pelottaa. Miksi?

Vierailija
14/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HSEn adonis kirjoitti:

Minulle on kyllä useampikin mies sanonut, että olen pelottava, koska olen nainen ja älykäs. Mikä siinä älykkäässä naisessa oikein pelottaa? Oletan, että nämä miehet eivät pelkää älykkäitä miehiä tai siis yleisemmin älykkäitä ihmisiä kun kerran nimenomaan kombo nainen ja älykäs pelottaa. Miksi?

Mies kokee naisen älykkyyden uhkana omalle maskuliinisuudelleen. Tästä syystä mies harvoin valitsee puolisokseen itseään älykkäämpää naista. Älykäs nainen olisi uhka hänen miehisyydelleen.

Vierailija
15/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HSEn adonis kirjoitti:

Mies kokee naisen älykkyyden uhkana omalle maskuliinisuudelleen. Tästä syystä mies harvoin valitsee puolisokseen itseään älykkäämpää naista. Älykäs nainen olisi uhka hänen miehisyydelleen.

Joo miess hutaa nyt satana oot hiljaa kun nainen esitttää älykkään kompromissi ratkaisun. Ei sellaista ole olemasssa. Riiita syntyy älyttömädsstä nalkutuksesta siitä mitä kumpikaan ei jaksa kuuunnella. Hyväää terapiaaa boisi olla etttä nauhoitttaa sen ja vie perheterapeutillle.

Vierailija
16/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HSEn adonis kirjoitti:

Ehkä jekuttivat? Itselle ainakin fiksu mutta ei-viehättävä nainen on ihan irrelevantti/näkymätön.

Vierailija
17/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HSEn adonis kirjoitti:

Ehkä jekuttivat? Itselle ainakin fiksu mutta ei-viehättävä nainen on ihan irrelevantti/näkymätön.

Mitä tarkoitat, että jekuttivat? Kyllä itsekin huomasin, että pelko tai tietynlainen varauksellisuus oli aitoa.

Vierailija
18/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HSEn adonis kirjoitti:

Älykkäämpi nainen on ongelma vain miehille, joilla on heikko itsetunto, mistä taas seuraa muita epätoivottuja ongelmia parisuhteeseen.

Päätelmä meni pieleen myös siksi, että väität miehen jättävän valitsematta älykästä naista. Todellisuudessa valitsija on se älykäs ja kaunis nainen. Älykkäänä en halunnut itselleni älyllisesti keskivertoa miestä, koska olisin kokenut seurustelevani vajaaälyisen kanssa. Tyhmä mies on pahin turn off, mitä on olemassa.

Vierailija
19/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on kauniin naisen pelko (tuosta ihastumisketjusta bongattu termi)? Miten se ilmenee? Miten se eroaa muista naispeloista esim. älykkään naisen pelosta? Mitkä asiat ylipäätään tekevät naisesta pelottavan?

Minä en tunne sitä, mutta voin ehkä kertoa siitä toisesta puolesta. Olin nuorena melkoisen nätti, mutta en mikään jumalainen kaunotar. Älykkyyttäni pidettiin vähän pelottavana - muutama vuosikymmen sitten miehet pitivät sitä uhkaavana. Se ei ollut viehättävä piirre. Mutta tyttäreni - ihan jopa objektiivisesti ja muualta asiasta kuulleena voin sanoa, että he ovat suorastaan tyrmäävän kauniita. Eivät mitään julkkiksia, mistä olen hyvin tyytyväinen - en soisi heille sitä kauheaa kohtaloa, että pidettäisiin jotenkin ulkonäön takia julkisuuteen päässeinä. Mutta varsinkin toisen heistä on ollut todella vaikea löytää kumppani ihan siitä syystä, että miehet eivät uskalla lähestyä häntä. Hän on niin kaunis - sellainen "täydellinen" paketti kurveja, kasvoja ja hiuksia. Hän sai pitkään tuskailla sen kanssa, että kukaan mies - saati mukava ja fiksu - olisi lähestynyt häntä, kun hän oli kuulemma niin pelottavan kaunis, arveltiin, ettei se kuitenkaan ala millekään. Jos hän itse yritti jotain, sitä pidettiin joko pilkantekona tai jonakin julmana pilana. Hänen haaveissaan oli löytää kiltti ja fiksu mies, joka rakastaisi häntä omana itsenään eikä pitäisi niin suurta meteliä siitä, miltä hän näyttää. Kovin kauniita ihmisiä pidetään kai aika ilkeinä ja pinnallisina, ylimielisinä. Kai sellainen pelottaa - ajatellaan, ettei sellaista kannata edes lähestyä. Kuitenkin saa pakit ja naurut päälle. 

Vierailija
20/75 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ja kaunis nainen tekee itsestään helpommin lähestyttävän, kun ensinnäkin peittää älykkyytensä, toiseksi hymyilee ja nauraa paljon ja kolmanneksi stailaa itsensä vähän suttuisemmaksi ja maanläheisemmäksi Eli hieman pörröiset hiukset, peittävät löysät vaatteet, kuluneet matalakantaiset kengät, ei meikkiä (tai vain ihan vähän) ja helottava aknenäppy poskessa. Toimii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi