Mies, mitä ajatuksia herättäisi nainen joka on ulkoisesti hyvin suloinen ja tyttömäinen (jopa babyface), mutta
henkisesti äärimmäisen vahva? Enkä nyt tarkoita mitään kovaa ja kylmäkiskoista käytöstä tai mitään en tarvitse koskaan ketään -asennetta, vaan sellaista kypsää rauhallisuutta, lempeyttä ja myötätuntoa. Ei hätkähdä, jos miehellä on vaikeaa. Sellainen nainen joka näkee itsensä arvokkaana ja rakastaa itseään eikä valita koko ajan siitä mihin ei ole tyytyväinen, vaan osaa olla kiitollinen.
Kommentit (12)
Tunnen tollasen ja se on helve**n ärsyttävä mamma. On niin ollakseen.
Mä voin kertoa, vaikken ole mies. Olen juuri tuollainen nainen. Miehet juoksevat karkuun.
Mitä ihmettä höpäjät näin juhannusaattona?
Vierailija kirjoitti:
Miksi henkisesti vahvalla naisella on tarvetta kysellä tällaisia?
On olemassa sellainen ihmistyyppi, jota asiat ja niiden taustat kiinnostavat. Ehkä ap edustaa tätä tyyppiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa sellainen ihmistyyppi, jota asiat ja niiden taustat kiinnostavat. Ehkä ap edustaa tätä tyyppiä?
Tuskinpa.
Olen babyface, naisellinen, herkkä, sydämellinen, mieheni rakastaa minussa juuri lämmintä sydäntäni, on sanonut sen tuhansia kertoja.
Olen kotona ”omillani” hyvin rauhallinen, jopa hiljainen. Mutta myös vahva, vastuunkantaja.
Rakastan kotoilua.
Mieheni sanoi aamulla ensin herätessään: ”rakastan sinua” ja hyväili peppuani seisokin kanssa, yhdessä ollaan oltu 16 vuotta.
Että oma kokemus on, että oma mies ainakin palvoo. Muista miehistä mulla ei olekaan kokemusta.
Otsikon luettuani ajattelin, että Tuksu on löytänyt palstalle. :D
Hmm... narsistisissa harhoissaan hän saattaa kuvitella olevansakin 'kypsä, rauhallinen, lempeä ja myötätuntoinen'. Henkisestä vahvuudesta ei ole epäilystäkään! :-s
Mikä oletus sulla ap on tässä taustalla, eli onko itselläsi jokin ajatus, että mitä miehet tästä ajattelisivat? Itse olen ehkä hiukan sellainen susi lampaan vaatteissa -tapaus, vaikka en ole susi, mutta yleensä ihmiset vähän hämmästyvät, etten olekaan niin helposti tönittävä kuin palloposkista on päätelty.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon luettuani ajattelin, että Tuksu on löytänyt palstalle. :D
Hmm... narsistisissa harhoissaan hän saattaa kuvitella olevansakin 'kypsä, rauhallinen, lempeä ja myötätuntoinen'. Henkisestä vahvuudesta ei ole epäilystäkään! :-s
Hahaha