Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako miehen ulkonäkö, varakkuus, elintaso, yhteiskuntaluokka ja sosiaalinenstatus seurusteluunne?

Vierailija
22.06.2018 |

Jos vaikuttaa, niin kuinka ja miten se näkyy?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisetko tykästyy johonkin mieheen täysin ummikkona näkemättä, kuulematta, haistamatta ja maistamatta :D

Miten se olisi edes mahdollista. Silloinhan naiset tykkäisivät kaikista miehistä jos olisi ihan sama kaikki nämä ominaisuudet. 

No kun palstamiesten mielestä naisen pitäisi ottaa juuri se palstamies, koska palstamies on (omasta mielestään) kunnollinen ja kiltti. Vain kunnollisuudella ja kiltteydellä saa olla merkitystä parinvalinnassa, kaikki muu on palstamiehen mielestä pinnallisuutta. 

Vierailija
42/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ole koko pitkän työurani aikana tiennyt jokaisen työkaverin parisuhteen laatua muuten kuin lähimpien osalta. Olen ollut monessa paikassa töissä pisimmillään 10 vuotta ja muutamassa vähemmän. Vaikka työkavereita olen nähnyt päivittäin ja päivittäin olen heidän kanssaan jutellut, en silti tiedä, miten kenenkin puoliso tekee. En usko, että sinunkaan työpaikalla on sen kummemmin.

Äänekäs naisporukka. Kaikilla timantit sormessa ja etenkin nyt loma-aikaan ruoditaan kahvipöydässä isoon ääneen, milloin miehellä on lomaa töistä ja mitä lomalla tehdään. Pari tapausta jäi avoimeksi, mutta kurkkaus Facebookiin paljasti näissäkin tapauksissa miehen työpaikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole koko pitkän työurani aikana tiennyt jokaisen työkaverin parisuhteen laatua muuten kuin lähimpien osalta. Olen ollut monessa paikassa töissä pisimmillään 10 vuotta ja muutamassa vähemmän. Vaikka työkavereita olen nähnyt päivittäin ja päivittäin olen heidän kanssaan jutellut, en silti tiedä, miten kenenkin puoliso tekee. En usko, että sinunkaan työpaikalla on sen kummemmin.

Äänekäs naisporukka. Kaikilla timantit sormessa ja etenkin nyt loma-aikaan ruoditaan kahvipöydässä isoon ääneen, milloin miehellä on lomaa töistä ja mitä lomalla tehdään. Pari tapausta jäi avoimeksi, mutta kurkkaus Facebookiin paljasti näissäkin tapauksissa miehen työpaikan.

Timantit sormessa? En usko. En usko sitäkään, että naiset ovat laittaneet tietoihinsa miehen työpaikan. En ole ikinä nähnyt kenenkään laittavan tietoihinsa puolison työpaikkaa, aika harvalla lukee edes tietoja onko parisuhteessa vai ei. Taidat kyyläillä ihmisiä keskitasoa enemmän.

Vierailija
44/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella vaikuttaa. Opiskeluaikana rakastuin suuna päänä nuoreen yo-poikaan, josta ei silloin pystynyt sanomaan, että mikä siitä isona tulee: retku vai lääkäri. Kaverini sanoi, että ihailen sua, kun pystyt rakastuun ihan tunteen mukaan vaan.

Hänellä on menossa nyt kolmas liikennelentäjä.... Kun haluaa tiettyä statusta. Mä olen edelleen sen yo-pojan kanssa. Siitä tuli DI, tosin en tiedä riittäiskö meidän keskiluokkainenkaan elämä sille kaverilleni.

Riippuu mitä arvostaa varmaankin. DI on korkeakoulutettu, mutta liikennelentäjä parin vuoden koulutuksella hyväpalkkainen duunari (voi olla todella velallinenkin koulutuksen hinnan vuoksi).

Vierailija
45/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin töissä,seurusteltiin, ostettiin talo, käyntiin ulkomailla ja saatiin lapsia. Kun mies jäi työttömäksi, laitettiin talo myyntiin ja otettiin ero. Nyt olen naimisissa paljon paremman miehen kanssa jolla on paljon paremmat tulot, koulutus ja ulkonä kuin exxällä.

Vierailija
46/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin? Ulkonäkö nyt ensimmäisenä, varakkuuteen pitäis vähintään olla tavoitteita.

Vierailija
47/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan päätäpahkaa kenenkään rakastu. Ihastuminen on eri juttu.

Älykäs nainen katsoo tästä hetkestä eteenpäin seurustellessaan. Katsotaan, että mies on fiksu, huumorintajuinen, luotettava, jollain tavoin säntillinen ja omaa silmää miellyttävä. Tietysti kemia on tärkeä.

Fiksu mies yleensä on kouluissa pärjännyt ja menestyy työelämässä. Hyvä sosiaalinen supliikki auttaa menestymään työssään, ehkäisee ongelmia ja hänen kanssaan on mukavaa elää.

Fiksun ja ok-näköisen miehen kanssa tulee keskimäärin hyviä lapsia. Luotettavuus ja äly auttaa suhteen kestossa.

Joskus jostain osa-alueesta ollaan valmiita tinkimään, kunhan kokonaispaketti on sopiva :)

Vierailija
48/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin? Ulkonäkö nyt ensimmäisenä, varakkuuteen pitäis vähintään olla tavoitteita.

ja siis vaikuttaa siten että onko tyyppi ylipäänsä seurustelukelpoinen.

Vierailija
49/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ei, mutta käytännössä kun seurustelin miehen kanssa, joka jätti työnsä vain, koska hän ei pitänyt siitä, ja sen jälkeen oletti, että hän saa ilmaiseksi asua luonani ja maksan hänen elämänsä, niin kyllähän siihen meni hermot. Pari viikkoa toki on ok, mutta kun herra kieltäytyi viidestä työtarjouksesta ja tosiaan oletti että maksan kaiken eikä voinut edes kotona ollessa tehdä mitään, kuten imuroida. Kaupan päälle "miehen" itsesäälikohtaukset, ja häntä olisi sitten pitänyt joka päivä tuntikaupalla lohduttaa. Siis joka päivä, heti kun tulin töistä.

Nyt olen sinkku, mutta jos treffiehdokkaalla ei ole oma elämä kunnossa, niin kyllä se aiheuttaa katoamiseni takavasemmalle.

Vierailija
50/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään puistokemistiä en huolis. Köyhyys ja työttömyys ei haitttaa. Elättäjää en tarvitse.

Mutta pitää olla hyvä ulkonäkö. Mieluummin 20 cm itseä pidempi mies. Hyväntuulinen ja hauska.

Ei addiktioita, eikä mielenterveysongelmia.

Vierailija
51/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään puistokemistiä en huolis. Köyhyys ja työttömyys ei haitttaa. Elättäjää en tarvitse.

Mutta pitää olla hyvä ulkonäkö. Mieluummin 20 cm itseä pidempi mies. Hyväntuulinen ja hauska.

Ei addiktioita, eikä mielenterveysongelmia.

Köyhää ja työtöntä en huolisi, en myöskään rumaa, rajoitteista enkä mt-o gelmaista. Kyllä hyvän miehen täytyy olla kaikinpuolin kunnossa ja täysin moitteeton ennen kuin pääsee seulasta läpi, muutoin ene edes aloita seurustelemaan miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän