Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako miehen ulkonäkö, varakkuus, elintaso, yhteiskuntaluokka ja sosiaalinenstatus seurusteluunne?

Vierailija
22.06.2018 |

Jos vaikuttaa, niin kuinka ja miten se näkyy?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta, kunhan se on mukava, lempeä ja kohtelias hereasmies joka sulattaa mun sydämmen ja aivot pelkällä olemuksellaan ja luonteellaan. Ei rahalla ja ulkokuorella ole mitään väliä.

Vierailija
2/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
4/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä?

Vierailija
5/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep seurustellaan sillan alla kossuvissyä juoden. Seurapiirit on hauskat myös.

Vierailija
6/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vaikuttaa – nehän ovat osa kokonaisuutta. Lika barn leka bäst.

Vierailija
7/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö sen verran että tykkään isoista miehistä (koska olen iso nainen)

Ei tuo mies mikään varsinaisesti komea ole, ihan tavallinen, mutta mulle rakas ja siten paras maailmassa.

Köyhiä oltiin molemmat kun yhteen mentiin ja ollaan edelleen ja tullaan aina olemaan.

Yhteiskuntaluokka tai joku sosiaalinen status? Miten ne voisi vaikuttaa siihen kehen rakastuu? Eihän ne liity luonteeseen tai seksuaaliseen kipinään millään lailla. Parisuhde on vain kahden ihmisen välinen asia.

Vierailija
8/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään vaikuta itse seurustelun sisällä. Ainoastaan vaikuttavat siihen kumppanin valintaan.

Vierailija
9/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vaikuttaa, siis silloin kun seurustelu on jo aloitettu.

Itsellä ei ole esimerkiksi kesämökkiä, jos miehellä tai miehen suvulla on kesämökki, niin tietenkin silloin mies mahdollistaa myös minun mökillä käymiseni.

Samoin jos miehellä on auto ja minulla ei, niin saan istua hänen autossaan kun mennään jonnekin eikä tarvitse jonottaa yleisiin.

Ulkonäkö ja sosiaalisuus vaikuttaa sillatävoin, että onhan paljon mukavampi liikkua yhdessä kivannäköisen miehen seurassa jolla on hyvät sosiaaliset taidot.

Uskoisin myös, että pystytsimme yhdessä matkustelemaan paremmin, kun myös miehellä on siihen rahaa.

Vaikka raha ei tee onnelliseksi se mahdollistaa asioita ja tuo enemmän vaihtoehtoja elämään.

Tuo myös turvallisuutta ja vakautta kun ei joka euroa tarvitse miettiä.

Oletan siis, että puhutaan normaalista miehestä, jos nyt joku tuohon turvallisuuteen puuttuu: "mutta jos mies on väkivaltainen tai alkoholisti, niin raha ei auta", ei niin, mutta tosiaan oletetaan normaalitapaus nyt olevan kyseessä.

Vierailija
10/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitten perusteellahan akat valitsee sen ukon.

Vierailija
11/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta, kunhan se on mukava, lempeä ja kohtelias hereasmies joka sulattaa mun sydämmen ja aivot pelkällä olemuksellaan ja luonteellaan. Ei rahalla ja ulkokuorella ole mitään väliä.

Lässynlää. Niin varmaan.

Mä en seurustele mutta kerron silti miten nuo vaikuttavat:

Ulkonäkö - en halua rumaa mutta tavallinen edes vähän kuntoileva riittää hyvin

Varakkuus - pääasia ettei mies rutise jatkuvasti rahanpuutettaan, oli tulotaso mikä tahansa, mikä vaan työssäkäyvä mies on ok

Elintaso ja luokka - olen itse koulutukseltani keskiluokkainen mutta ammatiltani maalaisduunari enkä mitään kovin leveään elämään tottunutta miestä haluaisi koska toisen elämäntapa tuntuisi liian vieraalta

Statuksesta en osaa sanoa mitään, miten tuo nyt edes mitataan? Jollain julkkiksilla muka korkea status vai? No ainakin viihdejulkisuus on mun mielestä pelkästään miinusta koska en haluaisi tulla itse revityksi esille.

Vierailija
12/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi nainen valehdella!

Vierailija
13/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella vaikuttaa. Opiskeluaikana rakastuin suuna päänä nuoreen yo-poikaan, josta ei silloin pystynyt sanomaan, että mikä siitä isona tulee: retku vai lääkäri. Kaverini sanoi, että ihailen sua, kun pystyt rakastuun ihan tunteen mukaan vaan.

Hänellä on menossa nyt kolmas liikennelentäjä.... Kun haluaa tiettyä statusta. Mä olen edelleen sen yo-pojan kanssa. Siitä tuli DI, tosin en tiedä riittäiskö meidän keskiluokkainenkaan elämä sille kaverilleni.

Vierailija
14/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sosiaalinen status EI ole yhdysssana.

Mene muualle u.lisemaan.Tai hanki ees se työpaikka.

Vierailija
15/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vaikuttaa. Mulla rikas ja komea mies. En ottais köyhää ja rumaa. Ikävästi sanottu mut mitäs sitä kaunistelemaan.

Vierailija
16/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok eli sulla ei ole tarjota edes noita ominaisuuksia. Eli sulla ei ole MITÄÄN tarjottavaa naiselle, u.li. Olet täysin turha ihminen.

Vierailija
17/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä kysymystä. Tarkoittaa ap sitä, että onko kyseisillä asioilla merkitystä parinvalinnassa? Vaiko sitä, millä tavalla ko. ominaisuudet vaikuttavat seurustelun aikana? Totta kai niillä on merkitystä siihen, millaista yhdessäolo on. Niillä voi olla merkitystä myös parinvalinnassa - miksi ei saisi olla?

Vierailija
18/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä miehen pitää tehdä heti naiselle selväksi, että on bodari-kirurgi-lentäjä-toimitusjohtaja-juristi-miljonääri-brad pitt. Jos näin ei tee, niin naisen mielenkiinto loppuu kuin seinään. Sen jälkeen ei saa enää tilaisuutta selitellä.

Vierailija
19/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ei vaikuta seurustelun sisällä? Tietenkin vaikuttaa? Ei siis siihen rakkauteen tai kipinään sinänsä, mutta kaikkeen muuhun kyllä. Jos vertaa kahteen köyhään.

Ja kyllä luulen, että jaksaa paremmin sietää arkea hermostumatta toiseen, jos ei köyhyys ole kaiken aikaa masentamassa ja typistämässä elämää.

Jos kökötät/kökötätte lähes aina kotona 52 viikkoa rahat vähissä tai sitten välillä voi suunnitella vuoden aikanana jotain mukavaa yhdessä miehen kanssa. Tai lähteä vaikka kumpikin joskus omien kavereiden kanssa jonnekin. Jne.

Siis ylipäätään varallisuuss mahdollistaa kaikenlaisen suunnittelun ja haaveiden toteuttamisen. Elämä on kaikin puolin laajempaa.

Terveisin köyhä nainen

Vierailija
20/51 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok eli sulla ei ole tarjota edes noita ominaisuuksia. Eli sulla ei ole MITÄÄN tarjottavaa naiselle, u.li. Olet täysin turha ihminen.

Mä olen kaikkea noita ja enemmänkin. Yhden naisen mies. Kuka sinä olet? Oletko Jumala joka tuomitsee minut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi