Oletko ikisinkku jonkin kehon *ongelmakohdan" aiheuttaman häpeäntunteen takia?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vinkki jokaiselle naiselle, joka ei pidä itsestään tai kropastaan:
miehissäkään ei ole hurraamista.
Kaikille naisille pitäisi toimittaa miesten käyttämä peili, jossa näyttää nuorelta, hoikalta ja hyvännäköiseltä.
Vinkki naisille:
toisten haukkuminen ja pilkkaaminen ei paranna omaa oloa. Tuolla lapsille ominaisella selviytymiskeinolla ei käsitellä sitä oman pahan olon aiheuttajaa - alkulähdettä.
Mitä te lopulta hyötyisitte siitä jos miehetkin vihaisivat itseään?
Olen 42 ja aina ollut yksin. En ole koskaan seurustellut enkä ollut edes treffeillä. Minulla on todella, todella pahasti riippuvat rinnat. Häpeän niitä niin paljon etten voi käydä edes ystävien kanssa saunassa, uimahallissa tai missään missä joku ne näkisi. Lääkärissä on hävettänyt niin paljon että on kyyneleet silmissä. En ikinä voisi harrastaa seksiä, paitsi jos voisin pitää rintaliivit päällä.
Olin lihava lapsi ja teini, enkä alkanut pitää liivejä silloin kun niitä olisi tarvinnut. En kehdannut äidille asiasta sanoa eikä hänkään sitä ottanut esille. Aikuisena olen jojoillut painon kanssa, nyt taas normaalipainoinen. Mutta kaikki tämä jätti jälkensä rintoihin. Niissä ei ole minkäänlaista normaalia rinnan muotoa. Ne ovat löysät roikkuvat pussit ja nännit osoittavat suoraan alaspäin. Rintakehä on litteä ja rintakudos on ikäänkuin siellä löysän pussin pohjalla. En näe että minulla koskaan voisi olla kumppania ja olen kyllä jo hyväksynyt tämän yksinolon.
No joo, tavallaan. Oon kyllä seurustellut aiemmin parikin kertaa, 25 v olen. Viime vuoden aikana on mun hiusraja noussut aika paljon ja hiuksista on tullut aika lirut, mitä en oo vieläkään hyväksynyt. Joka aamu järkytyn kun katon peiliin, ja muutenkin päivän mittaan. En nyt voisi kuvitella seurustelevani, kun en osaa hyväksyä itseäni tällaisena. Pitäisi päästä sinuiksi enemmän tän muuttuneen ulkonäön kanssa. Nyt oon ittestäni tosi epävarma. First world problems kaiketi, mutta itselleni totta.... :D
Vierailija kirjoitti:
No joo, tavallaan. Oon kyllä seurustellut aiemmin parikin kertaa, 25 v olen. Viime vuoden aikana on mun hiusraja noussut aika paljon ja hiuksista on tullut aika lirut, mitä en oo vieläkään hyväksynyt. Joka aamu järkytyn kun katon peiliin, ja muutenkin päivän mittaan. En nyt voisi kuvitella seurustelevani, kun en osaa hyväksyä itseäni tällaisena. Pitäisi päästä sinuiksi enemmän tän muuttuneen ulkonäön kanssa. Nyt oon ittestäni tosi epävarma. First world problems kaiketi, mutta itselleni totta.... :D
Niin ja olen nainen. Tuntuu että osa naisellisuutta on mennyt noiden hiusten myötä :(
Mulla on yks helvetin iso epäkohta kehossa mikä on monelle miehelle turn off, näin ainakin ajattelin omassa päässäni kunnes tapasin miehen joka alusta asti tuntui erityiseltä tapaukselta. Nyt kun muutaman kerran ollaan oltu sängyssä ja hän on nähnyt mut kokonaan alasti voin sanoa etten häpeä itseäni lainkaan hänen seurassaan. Hän on ainoa kenelle olen näyttänyt aidon itseni ja hänen kanssaan on helppo olla. Olen nuori nainen ja mies kokeneempi ja vanhempi ja silti arvostaa minua koska olen näyttänyt heikkouteni hänelle ja meidän välillä oleva side on jotakin erityistä. Elämäntilanteet on täysin eri eli emme voisi seurustella ja itselläni on myös vakavia itsetunto ongelmia mutta tämä mies saa parhaat puoleni esille ja siitä olen hyvin kiitollinen hänelle. Kaikki te jotka pähkäilette omien virheidenne kanssa antakaa itsellenne mahdollisuus, maailmassa on paljon hyvää luottakaa siihen. Ja tämä epäkohta on sellainen mitä todellakaan muilla ( ainakaan Suomessa) ole näin pahana. Olen suht kaunis ja ansaitsen hyvää, niinkuin kaikki teistä, pitkä teksti mutta tärkeä aihe itselleni kun paljon aikaa olen tämän asian pohtimiseen tuhlannut
Olen. Häpeän naamaani. Tosin mä myös inhoan kaikkia miehiä. En tapaa fiksuja ja kivoja sellaisia koskaan, ehkä niitä ei olekaan. Luultavasti ei ole. Ilkeitä kiusaajamulkeroita niissä kyllä riittää.
Kyllä, jos nykyinen parisuhde päättyy...
Peräpukamat syynä :(
Pieni muna, ylähuulella kasvaa säälittävää haituvaa, vyötäröllä läskiä, miestissit sekä ruma nenä. Otin myös nuorempana ruman tatuoinnin, koska ajattelin sen olevan cool juttu. Nyt v*tuttaa sekin.
14cm pippelillä on pakko pysyä sinkkuna, ei kehtaa sillä alkaa työstämään. T. 44-v valkoinen heteromies
Joo, hampaat. Ne estää myös työnsaannin, joten tilanne tulee vaan pahenemaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla on ruma aknearpinen iho, reisissä ja perseessäki on kauheet raskausarvet, joista selvennettäköön että en ole ollut koskaan raskaana, ihan vaan 20-vuotiaana ne ilmestyi ihon venymisen takia kun lantiolle ja reisiin tuli rasvaa, jolle näin naisena ei mahda mitään. Oon siis hoikka BMI alle 20, harrastan urheilua mutta lantion ja reisien "läskille" en maha mitään. Enkä siis tietenkää niille arvillekaan, tosin aknen aiheuttamia arpia oon miettiny ett korjaisin ne joskus kun on varaa.
Nii ja tietty en voi vulvodynian takia harrastaa seksiäkään nii kyllä tässä aika estyneitä mihinkää parisuhteeseen ollaan.
Arpiin voi kokeilla kosmetologin tekemänä timanttihionta-kuorintaa. En tiedä auttaako kuoppa-arpiin tai kuinka tehokas on mutta ennen kalliimpiin hoitoihin menoa kannattaa kokeilla auttaisko tuollainen.
Onko sun lantiorasva itse asiassa vyötäröllä, vai mikä tossa haittaa? Mun häpeä on se, että lantiolla ei ole rasvaa, mahassa kyllä ja paljon. Painoindeksi joku 22 - 23.