Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ikisinkku jonkin kehon *ongelmakohdan" aiheuttaman häpeäntunteen takia?

Vierailija
22.06.2018 |

?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kehossa ole ongelmakohtia, paitsi ihottumaa, mut oon tullut sivuiksi sen kanssa, kun hoidan sitä niin hyvin kuin voin.

Vierailija
2/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun kehossa ole ongelmakohtia, paitsi ihottumaa, mut oon tullut sivuiksi sen kanssa, kun hoidan sitä niin hyvin kuin voin.

Mutta olet ikisinkku jostain muusta syystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Olin pitkässä suhteessa, jossa seksi oli - no, alkuun lähinnä ”eipahaa” ja myöhemmin vähitellen yhä surkeampaa ja surkeampaa. Nyt olen lähes viisikymppinen nainen, jolla ei ole mitään kokemusta hyvästä seksistä, joka ei osaa itse mitään eikä osaa odottaa toiselta mitään. En voi enää koskaan mennä kenenkään kanssa sänkyyn, koska se paljastaisi heti, miten surkeaa elämää olen elänyt.

Vierailija
4/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, isott rinnat, jotka roikkuvat, liiveillä ne onneksi saa kasaan, eli vaatteet päällä näyttää ihan hyvältä. Iho on kauttaaltaan huono, arpinen, löysä ja vieläpä näppyinen. Ja pillukin on löysä.

Vierailija
5/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Onkohan tämä yleistäkin?

Vierailija
6/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko ainoa syy, mutta varmasti iso. Vaikea kuvitella että olisin yhä vapaaehtoisesti sinkku, jos en häpeäisi jotain itsessäni todella paljon.

Kehossani on monta asiaa jotka liittyy siihen. Eli en näytä mielestäni tarpeeksi naiselta vaan jopa mieheltä. Vaikka luettelisin kaiken, niin se ei silti kertoisi totuutta, koska se on joka solussa sellaisissakin kohdissa joita ei tule ajatelleeksi. Joskus katson jotain kohtaa ja yritän analysoida miksi se näyttää niin miesmäiseltä, mutta en osaa selittää. Esim. kun katson rintojani (tosi pienet), niin siinä on muutakin miehekästä kuin itse rinnat. En vaan jotenkin saa kuvailtua sanoin enkä yksilöityä.

Vierailija
7/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama.

Vierailija
8/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä letku.

Vierailija
9/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta olet ikisinkku jostain muusta syystä?

Joo, oon ollut 4 vuotta ihan romahtaneena. En kykenisi parisuhteeseen.

Vierailija
10/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ikisinkku kehoni ongelmakohtien vuoksi. Menetin elämäni rakkauden tästä syystä. Vieläkin yli kymmenen vuoden kuluttua ajattelen häntä.

Vierailija
11/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella lyhyt ja lisäksi minulla on kapea lantio ja leveät hartiat. Häpeän itseäni, mutta olen kiitollinen siitä, että kroppa kuitenkin on terve. 

Vierailija
12/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään tiettyä ongelmakohtaa, mutta olen epävarma yleisesti koko kehostani ja ulkonäöstäni. En pääse yli itsensä rumaksi ja vastenmieliseksi kokemisesta. Vaikea uskoa, että kukaan voisi välittää tällaisesta. Aikuiseksi ihmiseksi olen epätavallisen ujo ja inhoan sitäkin. Olen neitsyt ja muutenkin kokematon. En ole edes suudellut. Pelkään kokemattomuuden olevan ulkonäköänikin suurempi este ja turn-off. Olen 33-vuotias ja hävettää olla tällainen.

Vierailija
13/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, isott rinnat, jotka roikkuvat, liiveillä ne onneksi saa kasaan, eli vaatteet päällä näyttää ihan hyvältä. Iho on kauttaaltaan huono, arpinen, löysä ja vieläpä näppyinen. Ja pillukin on löysä.

Ikä ja asuinpaikka, hieman kiinnostaisi tulla kokeilemaan.

Vierailija
14/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä ja asuinpaikka, hieman kiinnostaisi tulla kokeilemaan.

Haha! Hitaiden maakunnassa ja ikääkin lähes 50, eli tuskin kannattaa :)

Vierailija
15/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulis ero, niin jäisin sinkuksi, koska jäätävät raskausarvet, vinot hampaat, leikkausarpi.

Vierailija
16/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan. Olin pitkässä suhteessa, jossa seksi oli - no, alkuun lähinnä ”eipahaa” ja myöhemmin vähitellen yhä surkeampaa ja surkeampaa. Nyt olen lähes viisikymppinen nainen, jolla ei ole mitään kokemusta hyvästä seksistä, joka ei osaa itse mitään eikä osaa odottaa toiselta mitään. En voi enää koskaan mennä kenenkään kanssa sänkyyn, koska se paljastaisi heti, miten surkeaa elämää olen elänyt.

:aa

Sama vaiva, lähde mun kanssa mökille? Treenaamaan.

Vierailija
17/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistosairauden.

Vierailija
18/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla on ruma aknearpinen iho, reisissä ja perseessäki on kauheet raskausarvet, joista selvennettäköön että en ole ollut koskaan raskaana, ihan vaan 20-vuotiaana ne ilmestyi ihon venymisen takia kun lantiolle ja reisiin tuli rasvaa, jolle näin naisena ei mahda mitään. Oon siis hoikka BMI alle 20, harrastan urheilua mutta lantion ja reisien "läskille" en maha mitään. Enkä siis tietenkää niille arvillekaan, tosin aknen aiheuttamia arpia oon miettiny ett korjaisin ne joskus kun on varaa.

Nii ja tietty en voi vulvodynian takia harrastaa seksiäkään nii kyllä tässä aika estyneitä mihinkää parisuhteeseen ollaan.

Vierailija
19/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, näyttäisi olevan melko yleistä. 

Toisaalta palstalla taitaa näin juhannusaattona olla lähinnä meitä tällaisia. 

Vierailija
20/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki jokaiselle naiselle, joka ei pidä itsestään tai kropastaan:

miehissäkään ei ole hurraamista.

Kaikille naisille pitäisi toimittaa miesten käyttämä peili, jossa näyttää nuorelta, hoikalta ja hyvännäköiseltä.