Märän Nuudelin Pukemista
Kommentit (6)
Ihmeellistä miten raskaus tekee entisestä mahamakkarasta jotain mikä muistuttaa lähinnä pussitettua hyytelöä... hyvin löysää sellaista. Vaikka ennen oli läskiä, se oli sentään kiinteää. Noh, kaipa tätäkin mahaa pitää arvostaa lähinnä voitonmerkkinä :P
Oi täällä yksi kanssasisar ;) Eikö ole kummallista että kaapillinen vanhoja vaatteita, jotka koko raskausajan odotuttivat itseään, eivät enää kiinnostakkaan? Lempparifarkkujen napit kun saa kiinni ei napaa enää näy ;) Töissä käytetyillä jakkupuvuilla voi toki viihdyttää nykyään niin rauhallisia aamuja ;) Onneksi lemppari t-paita istuu uskollisena ja näyttää edelleen niin himskatin hyvälle!
Kiitos ihanasta blogista..puet sanoiksi sen mitä täälläkin mielessä liikkuu!
Hapsenkakkiainen: Totta :D Kumma kyllä olen itse hieman jopa kyllästynyt shoppailemiseen, koska raskausaikana kokoajan suurempien ja suurempien vaatteiden ostaminen oli niin lannistavaa touhua ;)
Sireniia: Omalla kohdallani olen huomannut että se hyytelömäinen koostumus on sentään kohtalaisen helppo kaataa vaatteeseen kuin vaatteeseen pehmeytensä ansiosta :D
Blondo: Jännää kyllä miten vuoden poissaolo normivaatekaapilta saa kaiken näyttämään aaaaaivan erilaiselta ;)
Raskaus... tuo äärettömän hyvä syy shoppailla joka välissä. Aluksi ostetaan vähän isompia normikokoja ja niitäkin täytyy olla hyvä varasto, ettei tarvitse koko ajan pyykätä. Sitten ostetaan mammavaatteita, ettei tarvitse lähteä napa paljaana paanalle. Sitten tulee yllättäin pileet (kuten häät tai ristiäiset yms.) ja taas on pakko lähteä kauppaan. Lopuksi sitä kai päätyy marketin ulkoiluosastolle telttoja silmäilemään. Ja kun äiti on saatu vaatetettua niin tokihan vauvallekin täytyy saada jotakin kivaa ylle (kaikesta tilpehöörästä puhumattakaan). Ai niin, ja ne imetysvaatteet, -liivit yms. Ei kun visa (ja mies) vinkumaan!!