Jehtro Rosted vaihtanut 25-vuotiaseen muikkiin
Kommentit (299)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni arvostus jetroa kohtaan jos pitää paikkansa! Mitä aikuinen MIES näkee kaksikymppisessä TYTÖSSÄ??
Ihanat persikkaiset pyörylät ja kostean tuoksuvan nuppusen.
Kuuma ja sykähtelevä silkkinen työntyy kosteaan lähteeseen ...Kesäinen rakkausruno
Ehkä ekaa kertaa ymmärsin sen iljettävän sanonnan, kuinka "oksennusta tuli suuhun vähän". No, osittain boostaamassa kostea juhannus. Mutta silti, hyhhyh ja hyi :D Nuppunen!!
Mitä vikaa on nuoremmassa naisessa? Tai miksi tätä paheksutaan? Kateus? 25 vuotiashan on jo ihan aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Muikki, muikku?
Muikki = muidu = muija
Kyl Jeti kans, mitä sitä vanhaa kattelis
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni arvostus jetroa kohtaan jos pitää paikkansa! Mitä aikuinen MIES näkee kaksikymppisessä TYTÖSSÄ??
ARVOSTUS 😂😂😂
Onpas uskomattoman mustasukkaisia av mammat Jethrosta.. Ei tällainen asia muuten näin suurta tunneryöppyä saisi aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpas uskomattoman mustasukkaisia av mammat Jethrosta.. Ei tällainen asia muuten näin suurta tunneryöppyä saisi aikaan.
Niin, ne kaikki haluais Jethron ja nyt niitä ketuttaa, kun joku pikkulikka on sen napannut.
Kyllä on järkyttävä uutinen, heidän parisuhde vaikutti niin täydelliseltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä pahempi et joku sanoo muikkiin. MUIKKIIN, wtf?!!
Ei sinua oikeasti ärsytä että kirjoitin muikki. Oikeasti sinua ärsyttää että Jethro vaihtanut nuoreen naiseen, kun tiedät että oma miehesi voisi myös tehdä niin ellei ole jo tehnyt. :-)
Joo, oikeesti ärsyttää toi MUIKKI. Ja ei ole miestä, olen onnellinen samanikäisen tyttöystäväni kanssa. Mua vaan stadilaisena ärsyttää toi muikki, ja joo, olen nainen.
Olet sitten stadilainen muikki.
Mua ärsyttää stadilaiset.
18 sivua ulinaa joidenkin toisten ihmisten parisuhteesta, sekä ulkonäön haukkumista. Koville tuntuu ottavan..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullekin Jethro kelpaisi. Hauska ja varakas mies.
N33
Julkisuudessa ehkä hauska, mutta miten lienee kotioloissa?
En ainakaan googlaamalla löytänyt ainuttakaan juttua siitä, että jetillä ois uusi nainen. Missä tän aloituksen lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eik se Jethro turkkulaisittai puhu muikeist? Eli Turus päi näi sanottas, kai.
Tamperelaisena aattelin, että muikki tulisi sanasta muija, eli vanha akka :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan jokaisen miehen on tunnustaa ettå nuori kiinteäperäinen ja -tissinen nainen on vain niin kiihottava, sellaisen ottaa jos onnistuu saamaan.
Aivan ..jos aikuinen mies ei vaadi suhteelta muuta kuin kiinteää kroppaa! Mikä mahtaa olla yhteisten keskustelujen aihe jos toinen on kymmeniä vuosia kauemman elänyt...toisaalta jotkut tyypit jääneet teinin tadolle ajatusmaailmaltaan ..
Kuinka erilaisia kuvittelet keskustelujen olevan, ihan samanlaisista asioista aikuiset ihmiset keskustelee
Kovasti nuoremmalla ei ole mitään muistoja ajasta jolloin toinen on lapsuutensa/nuoruutensa elänyt tämä esimerkiksi ja kyllä normaalisti vanhemmalla ihmisellä on pikkusen erilainen näkemys ja ajatusmaailma kuin kovasti nuoremmalla jollei yritä olla yli nuorekas.
Jethro on neli ei kaheksankymppinen. Heillä on 15 eikä 50vee ikäeroa.
Kyllä se 15 vuottakin on paljon. Itse olen 55 v enkä voisi olla 15 vuotta vanhemman kanssa. Johan se olisi rollaattorilla kulkeva eläkeläispapparainen. En haluaisi kenenkään omaishoitajaksi. 15 vuotta nuorempi mies voisi olla melkein poikani. Olen vain itseni ikäisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eik se Jethro turkkulaisittai puhu muikeist? Eli Turus päi näi sanottas, kai.
Tamperelaisena aattelin, että muikki tulisi sanasta muija, eli vanha akka :D
Ketään ei kiinnosta mitä tanperelainen ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muikki on nuori nainen jos et vielä ole kuullut.
Muikki on maalaisten murre sana jonka tietää ja käyttää ehkä 0,1 prosenttia suomalaisista.
Olen kuullut myös käytettävän sanaa muikkelssoni. Miltäs se kuulostaa korvaanne?
Tai entäpä Muikelo?
Asuko Suikki Turun Suikkilassa? Mietin vaa, että mistä tuollainen nimi.