Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teiän 1400kcal kitudieteillä ei laihdu

Vierailija
20.06.2018 |

pysyvästi. Kyllä laihtuu ja nopeasti, mutta kun alat syömään taas normaalisti niin kaikki tulee katalasti takas! Myöskään alipainoseksi ei kenenkään kuulu laihtua. Eli älkää vegaanifitnessprinsessat noita kitudieetti-neuvoja antako ylipainosille.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Aineenvaihdunta menee paskaksi itsensä näännyttämisestä ja tästä syystä parantuneet anorektikot ovat yleensä myöhemmin ylipainosia.

Vierailija
2/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lihakset lähtee mukavasti pois niin ei näytä liian sporttiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki laihtuu, mutta dieetin päälle pitäisi pitää hyvin tarkasti vaari syömisistään muutenkin, eikä repsahtaa takaisin entisiin syömisiin. Maltillisempi laihduttaminen on sikäli parempi, että niitä jaksaa pidempään.

Kunnolla ylipainoinen ei kyllä edes jaksa laihduttaa alipainoiseksi asti.

Vierailija
4/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 1400 kcl päivässä voi elää lopunikää ilman ongelmia. Jos taas alkaa syödä normaalisti eli terveellisesti kitukuurin jälkeen, lihoo enemmän kuin samoilla kaloreilla ennen kuuria. Tähän oli joku kehon rasvanvarastoimis fysiologinen selitys, jota en yksityiskohtaisesti muista- keho kuitenkin haluaa "pitää kiinni" kitumisen jälkeen saamistaan kaloreista.

Vierailija
5/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo on ihan normaali kalorimäärä arkisin, en viitsi syödä makeaa vain saadakseni 1800kcal täyteen. Viikonloppuisin tullee tuo 1800 ainakin 1 päivänä täyteen. Olen pieniruokainen ja teen hyvää kotiruokaa, leivon ja syön paljon marjoja, hedelmiä ja kasviksia. Höttöhiilarita ei syö enkä napostele muuta kuin pähkinöitä jos niitä on.

Olen aina ollut hoikka/normaalipainoinen, treenaan oikein hyvin tällä ruokavaliolla. Paino pysynyt samana jo 20v. Mulle tämä ei ole dieetti vaan mun kroppa on tosi tyytyväinen tällä ruokavaliolla

Vierailija
6/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitäänpä. Olet lihonut sillä "normaalisyömisellä", laihdutuskuurin jälkeen jatkat "normaalisyömistä" ja lihot taas. Oonko ainoa josta tuo on jopa loogista?

Laihdutus ei ole kuuri vaan elämäntapamuutos.

Vierailija
7/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuo on ihan normaali kalorimäärä arkisin, en viitsi syödä makeaa vain saadakseni 1800kcal täyteen. Viikonloppuisin tullee tuo 1800 ainakin 1 päivänä täyteen. Olen pieniruokainen ja teen hyvää kotiruokaa, leivon ja syön paljon marjoja, hedelmiä ja kasviksia. Höttöhiilarita ei syö enkä napostele muuta kuin pähkinöitä jos niitä on.

Olen aina ollut hoikka/normaalipainoinen, treenaan oikein hyvin tällä ruokavaliolla. Paino pysynyt samana jo 20v. Mulle tämä ei ole dieetti vaan mun kroppa on tosi tyytyväinen tällä ruokavaliolla

Ei sokerilla pidäkään kaloreita lisätä, vaan rasvalla.

Vierailija
8/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liikut vain vähän ja olet pienikokoinen nainen, ei tuo 1400 kcal ole liian vähän

Vierailija
9/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 1400 kcal ole mikään hirveä kitudieetti vielä. Joku 800-1000 kcal on kitudieetti.

Vierailija
10/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä hyvin siitä normaalisyömisestä jos 1400kcal on kitudieetti...

Vierailija
11/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioisin 1400 kcal olevan minulle peruspäivä eikä se ole kituuttamista. En tosin kiellä itseltäni mitään, joten viikonloppuisin ja toki joskus viikollakin saattaa tulla herkuteltua. Olen nyt 5 vuotta pysynyt samassa painossa 54/168.

Vierailija
12/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1400 kcal on minulle ihan liikaa. En saisi edes syötyä niin paljon ilman epäterveellisiä rasvoja ja sokereita. Olen elänyt jo vuosia alle 1400. Olen hoikka enkä liho takaisin aiemmin laihdutettua 12 kiloa. 

Olen jo yli 50 ja aineenvaihdunta on selvästi hidastunut nuoruudesta jolloin vedin mitä vain lihomatta. 

Vierailija
13/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei taida juurikaan olla lihaksia. Ei pelkkä laihuus ole terveellistä. Tai edes hyvännäköistä

Vierailija
14/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1400 kaloria toimistotyöntekijälle on ihan reippaasti.

Lihavat toki tarvivat sen 3500 kaloria laihtumiseen.

Itse olen aina ollut hoikka, kylkiluut näkyvät, ja olen edelleen.

Vierailija
15/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammasta lähteestä olen lukenut että naisen pitöisi syödä väh 1500 kcl päivässä, kun laihduttaa, ja tuokin on hyvin vähän. Moni hoikka tuijottaa vain painoa mutta keho saattaa koostua vaarallisen paljon rasvasta, eli laihaläski ilmiö. Ei ole tervettä, vaan altistaa sairauksille.

Vierailija
16/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvioisin 1400 kcal olevan minulle peruspäivä eikä se ole kituuttamista. En tosin kiellä itseltäni mitään, joten viikonloppuisin ja toki joskus viikollakin saattaa tulla herkuteltua. Olen nyt 5 vuotta pysynyt samassa painossa 54/168.

Lihavat yrittävät keksiä kaikenlaisia teorioita, jotta saavat maistella mikä on paras jäätelö ja millainen on uusin fazerin suklaa. Sellaisia aloituksiahan tänne tulee, ja pullukat innoissaan vastailevat ja juoksevat kauppaan ostamaan näitä mässyjä. Itse on todellakaan ostele jäätelöitä enkä suklaita, ne ovat lapsille. Enkä vedä rasvaa enkä laardia. 

170/58

Vierailija
17/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1400 kcl ruokavaliolla kasvattaa vain rasvaa sisäelintensä ympärille, eikä ihmisellä ole tarpeeksi lihasta. Paino ei kerro kehonkoostumuksesta mitään, ja kehon koostumus on se, joka vaikuttaa terveyteen ja kropan ulkonäköön.

Vierailija
18/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta lihakset lähtee mukavasti pois niin ei näytä liian sporttiselta.

Kuuleppas, otappa selvää, mitä fitness-ammattilaiset tekevät ennen kisoja. Kyllä, kitudieetillä laihduttavat rasvat pois lihasten päältä.

Vierailija
19/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut tätä "syö enemmän niin laihdut"- juttua. Pullukan unelma, ja sitten ihmetellään kun paino ei putoakaan.

Vierailija
20/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tajunnut tätä "syö enemmän niin laihdut"- juttua. Pullukan unelma, ja sitten ihmetellään kun paino ei putoakaan.

Nää onkin joillekin liian monimutkaisia asioita. Sulle sopii helpommat asiat.