Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mesolangat, botox, ristiriitaiset ajatukset

böytox
20.06.2018 |

Olen tässä viime viikkoina lukenu botoxista ja mesolangoista, pohtinut pitäiskö kummalla kummalla yrittää nostaa roikkuvia yläluomia ja fressata ilmettä. Kyllä on järkyttävää tajuta, että kaltaiseni lähes nelikymppinen nainen, jolla elämä ihan kunnossa, harkitsee tällaisia toimenpiteitä. Voi vaan kuvitella mitä paineita parikymppisillä nykyään on.
Toisaalta tekis mieli näyttää mahdollisesti paremmalta, toisaalta haluanko ottaa riskin että näytän lopulta joltain muulta kuin itseltäni ja vielä toiminnallani vahvistan tätä sairasta nykyajan ulkonäkökeskeisyyttä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.

Vierailija
2/32 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen miettinyt jos vaikka kokeilisi. Botox on ok juttu. Oletko jo kokeillut mikroneulausta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesolankojen kanssa varaudu sairaslomaan koska kasvoihin tulee reilusti turvotusta. Kulmakarjoen nosto saattaa muurata silmät umpeen, ystävälleni kävi näin. Pari viikkoa oli hurjan näköinen, lopputulos +-0

Vierailija
4/32 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesolangat ja botox, näillä saat ns irvikissa lookin. Katso esim Suvi Pitkäsen kasvoja

Vierailija
5/32 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, en osaa sanoa.

Ärsyttää sit vanhemmiten, kun itellä kovaa arpien muodostumista, autoimmuunisukurasite yms.

En ikinä uskaltaisi ottaa tuollaisia, koska mulle niistä tulis haittaa isommalla todennäköisyydellä.

Mikroneulauksen aion kyllä aloittaa. Ja ottaa tavaksi käydä kosmetologilla muutama krt vuodessa.

Vierailija
6/32 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuviin yläluomiin auttaa vain kirurgin veitsi. Botox hillitysti käytettynä ok ryppyihin, mesolankoja ei edes kannata harkita.

Vierailija
7/32 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultheraphy ja sen kiinalaiset kopiot auttavat vähän, mutta käy ulkomailla. Suomessa saat vaan sekundaa mutta hinnat tapissa. Sekundaa halvalla niin viro tms. Hyvää jälkeä suomalaisella hintatasolla niin lontoo/nyc.

Vierailija
8/32 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tärkein kysymys on että miksi? Jos itseäsi varten niin korkeitaan silloin! Silloin kannattaa pohtia kysymyksiä aitoudesta, ja epäaitoudesta. Hyväksyä se, että suurin osa ihmisistä kokee tulokset vastenmielisinä. Silottavien hermomyrkkyjen hyöty/haitta suhteesta yms. Useiden galluppien mukaan miehiä varten ei ainakaan kannata! Tulos on lähes aina "päällepäin " näkyvissä ja epäaito, 89% miehistä arvostaa luonnollisuutta, ja sekä miehet ja naiset vanhenee, ja sen voi tehdä arvokkaasti tai käsitellä itsensä muoviseksi Paavo pesusieneksi! .. Toki ymmärrän jonkun onnetttomiuden tai sairauden jälkeiset korjaus toimenpiteet. En ymmärrä sitä miksi kukaan 50v yrittää myrkyillä ja maaleilla saada itsestään 20v.. ei ole kukaan vielä onnistunut.

Toisaalta tätä ei kysytty, vastasin silti..

Itse lukisin "Kekkosen näin hoidan hiuksiani" opuksen, ottaisin happohoidon päänahalle, solariumin pienelle epämääräiselle osalle päälakea, vetäisin 15vuotta pizzaa, ja olisin idiootti! Tadaa Gorbatsov!

Vierailija
9/32 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut/ harkinnut mikroneulausta. Mitä se tekee? Kokemuksia?

Botoxilla voi nostaa yläluomia kun pistää oikeaan kohtaan. En kyllä tiedä miten suuri vaikutus on, en kylläkään edes halua suurta vaikutusta. Luomileikkaukseen en halua, koska olen nähnyt ilmiselvästi leikattuja luomia, sellaisia en itselleni halua.

Ap

Vierailija
10/32 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/32 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista lasereista on vähän ristiriitaiset kokemukset:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/9778822/smartxide-laserhoito-kasvoille

Kun kävin ultheraphyssa niin ei siinä ollut mitään toipumisaikaa. Ei edez mitään punoitusta kasvoissa heti jälkeenpäint. Eikä myöhemmin sulanut rasvat kasvoista kuten varoiteltiin. Tosin lopputulos aika nolla myös.

Ehkä olisi pitänyt ottaa se hoito ulkomailla. Tai sitten mennä ihoakatemian intraultracel hoitoon. Mutta moni netissä valittaa myös siinä että lopputulos on nolla.

Vierailija
12/32 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee happokuorinta kotona. Se on aika turvallinen hoito kunhan et heti ala millään yli 15% tca hapoilla heti leikkimään. Halpaa on myös.

Mikroneulauksen voi myös tehdä kotona. Siihenkin saa setin jossa on siihen tarkoittettu seerumi mukana.

Laita myös vit c, retinol, peptiidit, hyaluroonihappo mukaan ihonhoitoon.

Vierailija
13/32 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä koske mesolankoihin.

Botox on ok. Sillä saat kulmia kivasti nostettua, eli siinä samalla liftautuu myös yläluomet.

Vierailija
14/32 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Pitkänen on erittäin huono esimerkkki. Jos on taitava laittaja ja maltilliset määrät ainetta, niin ei noita täyteaineita ym. todellakaan huomaa, vain epäonnistuneet ja överit huomataan. Ihmiset ei näe niitä onnistuneita tuloksia juuri missään, koska niistä ei tavalliset ihmiset eikä edes julkkikset huutele!

Vierailija
15/32 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte hyviä sellaisena kuin olette. Kattokaa peiliin vähän erillä asenteella ja hymyilkää.

Vierailija
16/32 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ryppy on ansaittu. Koettakaa ottaa ne palkintoina tahi kunniamerkkeinä.

T. Naamaansa tyytyväinen melkein 50-kymppinen, joka on ryppyinen kuin rusina

Vierailija
17/32 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen tähän vastaa negatiiviset kommentoijat, joita pelottaa että ikäsiskojen keskuudessa kauneusoperaatiot lisääntyvät.

Vierailija
18/32 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen miettinyt mesolankoja, mutta sitten mietin, että pitääkö ne jossain vaiheessa ottaa pois ja mitä siitä aiheutuu, ja loppujen lopuksi vanhenen ja olen 80-vuotias ja rypyt kuuluvat elämään. Olen 23-vuotias, syvät otsarypyt minulla on ollut jo ala-asteelta asti, ja ihmiset ovat niistä huomautelleet hyvin ilkeäänkin sävyyn. Olen hyvin ilmeikäs ja sehän vasta ryppyjä aiheuttaa, kun lisätään vielä sokeriaddiktio päälle. Olen ihan kaunis, mutta en mikään instabeibe (instaa minulla ei edes ole). Kadehdin sileäihoisia ja kauniita ihmisiä. Usein kuitenkin tuntuu, että näillä botox-silari-mesolankanaisilla ei ole sen kummempaa sisältöä elämässään, kuin peili. On kuitenkin rankkaa olla osa instanuorisoa.

Vierailija
19/32 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy. Ottaa päähän koko typerä asenne, että nuoruus on ainoa tärkeä asia ihmisessä, ja ikää pitää yrittää piilottaa mitä kamalimmillakin keinoilla. Täysin järkevätkin ihmiset tuhlaa rahojaan ja tuhoaa sekä terveyttään että ulkonäköään kauneuskirurgialla ja pistoksilla ja muilla äärimmäisillä hoidoilla. Ja minkä takia? Ettei kukaan näkisi miten kauan ne on eläneet. Eikö tässä ole jotain totaalisen väärää?

Vierailija
20/32 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ootte hyviä sellaisena kuin olette. Kattokaa peiliin vähän erillä asenteella ja hymyilkää.

t. 140kg keijukainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan