Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvä piilottamaan kroppani vaatteisiin ja nyt pitäisi olla ALASTI, pelkään miehen järkyttyvän, mitä teen

Vierailija
20.06.2018 |

Olen mielestäni ihan hyvä pukeutuja, sillä tavalla että tiedän mitkä vaatteet piilottavat kroppani ongelmakohdat (tai ne, joista en itse pidä). Esim. Peppuni on ihan lättänä ja "epänormaalin" muotoinen mutta pidän sen aina piilossa, niin että vaatteiden päältä muotoni näyttävät aivan erilaiselta kuin mikä on totuus. Olen nyt tavannut erästä miestä muutamia kertoja ja olen huomannut hänellä olevan jonkunlainen pakkomielle (huono sanavalinta) naisten takapuoliin. En yksinkertaisesti uskalla näyttäytyä hänen edessään alasti tän vaatteillapeittelemisen jälkeen. Näin ei ole vielä koskaan käynyt entisten miesten kanssa. Naurakaa vaan ja pitäkää säälittävänä, mutta tuntuu että tämä on este eteenpäin miehen kanssa menemiselle.
Kertokaa kokemuksia, peitättekö kroppanne kohdat joista ette pidä? Jos, niin onko kukaan yllättynyt miltä näytättekin ilman vaatteita..?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen nainen vaatetuksella korosta parhaita puoliaan ja piilota huonoja puoliaan. Itsekkin tätä harrastan.

Jokainen mies jonka edessä olen ollut alasti on ollut vain onnellinen siitä, että heillä on ollut alaston nainen edessään.

Erään todella komean miehen kanssa en kehdannut ottaa paitaani pois, kunnes mies sen ”repi” päältäni. Kertoi vain palvovansa vartaloani. Tästä opin että itsevarmuus on todella seksikästä, eikä miehiä oikeesti kiinnosta pikku viat naisten vartalossa.

Näköjään epävarmuuskin on seksikästä, mutta ehkä vain hyvännäköisillä? (Tuskin olit ainakaan mikään ruma, jos tuo mieskin oli todella komea.)

Vierailija
102/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: miehelläkään ei ole täydellinen vartalo tai täydelliset kasvot. :)

Olen nainen, ja mielestäni miehellä ei vaatteiden alla voi olla kovin paljon mihin pettyä. Joistakin pieni kalu ehkä, mutta mulle sillä ei ole mitään merkitystä. Sen sijaan on vaikea uskoa, että jollekin miehelle olisi ok, kun huomaa että maatessani selällään näyttää, ettei rintoja ole yhtään (kirjaimellisesti).

Että naiset on outoja. Ihme ongelmia. Häpeilevät, peittelevät, meikkaavat ja vielämitämuutakummallista. Mä en edes osaa hävetä - ehkä mä oon vähän outo, tai ehkä se johtuu siitä että olen mies.

Tuo sun pikkurintajuttu. Tuota, rakastan mammuttimaisia rintoja. Mutta jos alan tapailla sinua, niin tärkeintähän mulle on se, minkälainen ihminen sinä olet ja synkkaako meillä. Rinnoillasi ei ole kauheammin merkitystä. Ja joillekin onnekkaille naisille pikkurinnat jopa sopii tosi hyvin / mammuttirinnat sopis tosi huonosti. Joten pikkurintasi eivät olisi ongelma, ainakaan mulle - olenko jotenkin outo mies vai onko tämä normaalia aikuisen miehen kypsyyttä? Pikkurintasi saattaisi vaikuttaa asioihin ainoastaan sängyssä - kenties kanssasi suosisin sellaisia asentoja joissa sinä et ole selälläsi.

Mites kun ne "mammuttirinnat" valuu selällään kainaloihin? Minusta pienet on kauniit joka asennossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja mielestäni miehellä ei vaatteiden alla voi olla kovin paljon mihin pettyä. Joistakin pieni kalu ehkä, mutta mulle sillä ei ole mitään merkitystä. Sen sijaan on vaikea uskoa, että jollekin miehelle olisi ok, kun huomaa että maatessani selällään näyttää, ettei rintoja ole yhtään (kirjaimellisesti).

Että naiset on outoja. Ihme ongelmia. Häpeilevät, peittelevät, meikkaavat ja vielämitämuutakummallista. Mä en edes osaa hävetä - ehkä mä oon vähän outo, tai ehkä se johtuu siitä että olen mies.

Tuo sun pikkurintajuttu. Tuota, rakastan mammuttimaisia rintoja. Mutta jos alan tapailla sinua, niin tärkeintähän mulle on se, minkälainen ihminen sinä olet ja synkkaako meillä. Rinnoillasi ei ole kauheammin merkitystä. Ja joillekin onnekkaille naisille pikkurinnat jopa sopii tosi hyvin / mammuttirinnat sopis tosi huonosti. Joten pikkurintasi eivät olisi ongelma, ainakaan mulle - olenko jotenkin outo mies vai onko tämä normaalia aikuisen miehen kypsyyttä? Pikkurintasi saattaisi vaikuttaa asioihin ainoastaan sängyssä - kenties kanssasi suosisin sellaisia asentoja joissa sinä et ole selälläsi.

Mites kun ne "mammuttirinnat" valuu selällään kainaloihin? Minusta pienet on kauniit joka asennossa

Minä olen saanut molemmista "parhaat" puolet: selälläni nännit valuvat kylkiin, mutta loput rinnoista tekevät täydellisen katoamistempun.

Vierailija
104/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minullakin rehellisesti sanottuna hirvittää ajatus näyttäytyä alasti naisen edessä (jos siis olisi sellainen tilanne). En ole tyytyväinen omaan vartalooni ollenkaan.

Tuo siis minun kommentti

Ylipainoinenko olet vai huonokuntoinen muuten? Mikä siinä kropassa hävettää?

Joo kyllä sitä jokunen kilo on tuopssa vatsan kohdalla liikaa.

Minulla on fantasia että mahakas mies p*nisi ja käyttäisi oikein kunnolla.

N32

Vierailija
105/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet on kysynyt mitä tarkoitan tällä kummallisen muotoisella pepulla, niin mulla on erittäin leveä ja korkea lantio, ja peppu "alkaa" vasta paljon lantiota matalammalta (eikä ole mikään treenattu). Lisäksi mulla ei kerry rasva peppuun. Edestä päin saa kuvan että mulla olisi erittäin suuri peppu, tosi leveän lantion takia. Laittakaa googlen kuvahakuun "high hips" ja sieltä joku kamalin tulos(suurimmat osat tuloksista oli normaalin näköisiä takapuolia).

Ap

Olen samanmuotoinen ja mun mies rakastaa mun peppua. On peppumiehiä eikä meinaa siitä pysyä erossa :D Korkeat lantioluut, kaikki rasva kertyy enemmänkin mahaan ja pieni peppu. Musta teet tässä kärpäsestä härkäsen ja ihmettelen kyllä miestäkin, kun on noin paljon ollut pepuista puhetta lyhyen tapailun aikana. Ehkä oon vaa siveyden sipuli, mutta musta tuollaiset puheet voisi jättää myöhemmälle, kun ollaan esim. siellä sängyssä oltu. Joku ehdotti juoksutrikoissa oloa miehen seurassa, musta se on hyvä idea. Jos ap ei tähän pysty niin ei kyllä pysty olemaan ilman vaatteitakaan. 

Parempi lopettaa tapailu, jos tästä kehkeytyy vielä liian iso ongelma ja ei ole selkeästi valmis seurusteluun. Samoin jäisin miettimään, että onko miesvalinta ollut paras (koska peppupuheet)

Vierailija
106/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla pienet rinnat ja toinen rinnoista valuu juurikin kainaloon. Seistessäkin. Joudun usein sitä siirtämään, kun menee hermo, kun osuu kainaloon. Toinen rinnoista taas osaa käyttäytyä normaalisti ja nänni sojottaa suoraan. Näin täällä ja olen vielä nuori. Kaiken lisäksi on juurikin ap:n mallinen perse, mutta mieskin on löytynyt, joka näistä puutteista huolimatta rakastaa minua. 

Vierailija
107/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, mullakin on pienet rinnat mutta minusta pienet ovatkin kauniimmat, kuin nuorella tytöllä :)

Vierailija
108/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse peitin läskini erittäin kiitettävästi. En riisua miehen edessä kun olisi ollut näytön paikka, ja lopetin suhteen siihen. Kaduin sitä jälkeenpäin, kadun vieläkin, ja tulen luultavasti katumaan vielä pitkään. Hyvä mies oli.

Ja mä tapailin naista joka oli myös taitava tuossa läskin peittelyssä ja piilottelussa. Melkoinen järkytys oli nähdä daami ensimmäistä kertaa alasti, mutta jotenkin sain homman pelaamaan loppuun asti. Tapailu loppui sitten siihen ja mimmi tivasi pitkään syytä miksi ei enää hotsita. Mitä tuohon voi oikeasti sanoa?! Mä puhuin ympäripyöreitä exästä ja vanhasta suolasta..

Olipa hyvä, että ette jatkaneet. Jokainen ansaitsee rakastavin silmin katsovan ihmisen ja rakastavat silmät näkevät kauneutta kohteessaan, vaikkeivat muut sitä näe.

Vierailija
109/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse peitin läskini erittäin kiitettävästi. En riisua miehen edessä kun olisi ollut näytön paikka, ja lopetin suhteen siihen. Kaduin sitä jälkeenpäin, kadun vieläkin, ja tulen luultavasti katumaan vielä pitkään. Hyvä mies oli.

Ja mä tapailin naista joka oli myös taitava tuossa läskin peittelyssä ja piilottelussa. Melkoinen järkytys oli nähdä daami ensimmäistä kertaa alasti, mutta jotenkin sain homman pelaamaan loppuun asti. Tapailu loppui sitten siihen ja mimmi tivasi pitkään syytä miksi ei enää hotsita. Mitä tuohon voi oikeasti sanoa?! Mä puhuin ympäripyöreitä exästä ja vanhasta suolasta..

Olipa hyvä, että ette jatkaneet. Jokainen ansaitsee rakastavin silmin katsovan ihmisen ja rakastavat silmät näkevät kauneutta kohteessaan, vaikkeivat muut sitä näe.

Tuo on niin totta, kun on ihastunut tai rakastunut toinen näyttää maailman ihanimmalle, vaikkei järjellä ajateltuna tietenkään sitä oliskaan, eikä muut kiinnosta yhtään vaikka olisivat miten komeita.

Vierailija
110/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA !!

Ansaitset täydellisen miehen !

Jaksamista ja voimaannuttamista!

111/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minullakin rehellisesti sanottuna hirvittää ajatus näyttäytyä alasti naisen edessä (jos siis olisi sellainen tilanne). En ole tyytyväinen omaan vartalooni ollenkaan.

Tuo siis minun kommentti

Ylipainoinenko olet vai huonokuntoinen muuten? Mikä siinä kropassa hävettää?

Joo kyllä sitä jokunen kilo on tuopssa vatsan kohdalla liikaa.

Minulla on fantasia että mahakas mies p*nisi ja käyttäisi oikein kunnolla.

N32

Niin varmasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi