Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvä piilottamaan kroppani vaatteisiin ja nyt pitäisi olla ALASTI, pelkään miehen järkyttyvän, mitä teen

Vierailija
20.06.2018 |

Olen mielestäni ihan hyvä pukeutuja, sillä tavalla että tiedän mitkä vaatteet piilottavat kroppani ongelmakohdat (tai ne, joista en itse pidä). Esim. Peppuni on ihan lättänä ja "epänormaalin" muotoinen mutta pidän sen aina piilossa, niin että vaatteiden päältä muotoni näyttävät aivan erilaiselta kuin mikä on totuus. Olen nyt tavannut erästä miestä muutamia kertoja ja olen huomannut hänellä olevan jonkunlainen pakkomielle (huono sanavalinta) naisten takapuoliin. En yksinkertaisesti uskalla näyttäytyä hänen edessään alasti tän vaatteillapeittelemisen jälkeen. Näin ei ole vielä koskaan käynyt entisten miesten kanssa. Naurakaa vaan ja pitäkää säälittävänä, mutta tuntuu että tämä on este eteenpäin miehen kanssa menemiselle.
Kertokaa kokemuksia, peitättekö kroppanne kohdat joista ette pidä? Jos, niin onko kukaan yllättynyt miltä näytättekin ilman vaatteita..?

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään olla toisen kanssa alasti/sängyssä vain jos on kivan hämärää. Joku kai haukkuisi mua tän takia nössölapseksi. Mutta mun mielestä suhde on itse asiassa kaikista kivoin jos ei tulla "kavereiksi" sillä lailla että yhtä aikaa kylpyhuoneessa alasti harjataan hampaita... on tosi mälsää jos kumppanista tulee nakukaveri... eli vaikka vuosia oltaisiin yhdessä niin yhdessä ollaan alasti vain hämärässä... pysyy romanssi yllä. Ja siis, tämä "hämärä pitää romanssin yllä" periaate myös pelastaa luonnollisesti tuolta ongelmalta että eipähän tarvitse häpeillä omaa kroppaa.

Jos pimeässäkin kroppaasi häpeilet, niin pidä vaatteita päällä kun menette yhdessä sänkyyn. Sekin on itseasiassa ihan kiva juttu - ainakin mun mielestä - jos kumppanilla on vaatteita.

Ja jos sä häpeät kroppaasi sängyssä jopa vaatteet päällä niin ehkä on paras että et vain mene sen kumppanin kanssa sänkyyn, ainakaan vielä. Mitä pidempään toisen ensin tuntee, sitä helpommin kaikki sitten sujuu.

Ei taida olla ns. rakkaussuhteesta kyse? Jos lomaromanssista on kyse, niin tuo voi olla hyvä tapa pitää kipinä yllä, mutta en osaisi yhdistää tuota arkeen.

No eihän tuossa aloittajankaan tapauksessa ole kyse rakkaussuhteesta, ei todellakaan mitään rakkautta vielä, jos kerran aloittaja edelleenkin häpeilee kumppaninsa edessä. Aloittajan suhde taitaa pikemminkin olla tyypillinen "äkkiä! kiire sänkyyn! kyllä tää mies saattaa olla ihan kiva, kyllä tästä jotain hyvää voi kehittyä" -suhde.

Vierailija
42/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi mälsää jos kumppanista tulee nakukaveri... eli vaikka vuosia oltaisiin yhdessä niin yhdessä ollaan alasti vain hämärässä...

Jaa? Itse ainakin rakastan sitä, että ollaan miehen kanssa "nakukavereita". Yhteiset saunomiset, selänpesut tai avantouinnit ei teillä taida onnistua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peruin tämän illan treffit, en yksinkertaisesti uskalla mennä koska nyt olisi jo aika mennä sänkyyn ja hänen puheistakin on tullut se selväksi. Ja siis minäkin haluaisin kyllä mutta tämä on nyt se ongelma..

Ehkä huomenna illalla sitten. Jos kerään rohkeuteni.

Ap

Entä jos menisit kerrankin treffeille sillä lailla, että et peittellisi persettäsi yhtään? Voisi auttaa jos tiedät, että mies tietää minkä muotoinen perse sinulla oikeasti on.

En kulje edes julkisilla paikoilla peittelemättä sitä. Joskus nuorempana, kävelin teiniporukan ohi, jotka viheltelivät kun näkivät edestäpäin ja kun näkivät takaapäin, huusivat että hyi v***u ja naureskelivat. Ei sitä varmaan enää kannattaisi muistella, mutta ylipäätään omistamani vaatteet on ostettu sillä mielellä että peppu peittyy ja näyttää siedettävältä niissä. Ei tulisi mieleenkään lähteä kaupungille esimerkiksi kireä paita ja kireät farkut päällä.

Ap

Vierailija
44/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruin tämän illan treffit, en yksinkertaisesti uskalla mennä koska nyt olisi jo aika mennä sänkyyn ja hänen puheistakin on tullut se selväksi. Ja siis minäkin haluaisin kyllä mutta tämä on nyt se ongelma..

Ap

Sä pilaat elämäsi tollasella ihan turhalla murehtimisella.

Tämä aloitus/ketju vaikuttaa suorastaan pilalta, trollaukselta. Mutta ehkä tämä ei ole provo, ehkä et ole trolli, ehkä kirjoitat totta eli ihan oikeasti käyt läpi tuollaista ongelmaa. Siinä tapauksessa et ole nettitrolli. Voi vain sanoa, että siinä tapauksessa olet oman elämäsi trolli. Mutta et ole ainoa, tosi monet sabotoi omaa elämäänsä.

No, kuitenkin, itse ratkaisisin tuon ongelman vaikkapa esim. sillä lailla että tapailisin sitä kumppania kyllä mutta en vain menisi sänkyyn, vielä. Mutta mä usein tykkään odotella, viivästyttää sänkyyn menemistä, siis useita kuukausia, jopa vuosia. Oudon monella on oudon kiire sänkyyn, niinkuin jollain teineillä. Teineistä sen ymmärtää. Mutta sä oot jo aikuinen (?), joten ehkä voisit jo oppia vähän hidastamaan sänkyyn menemisen tahtia.

Vierailija
45/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Entä jos menisit kerrankin treffeille sillä lailla, että et peittellisi persettäsi yhtään? Voisi auttaa jos tiedät, että mies tietää minkä muotoinen perse sinulla oikeasti on.

En kulje edes julkisilla paikoilla peittelemättä sitä. Joskus nuorempana, kävelin teiniporukan ohi, jotka viheltelivät kun näkivät edestäpäin ja kun näkivät takaapäin, huusivat että hyi v***u ja naureskelivat. Ei sitä varmaan enää kannattaisi muistella, mutta ylipäätään omistamani vaatteet on ostettu sillä mielellä että peppu peittyy ja näyttää siedettävältä niissä. Ei tulisi mieleenkään lähteä kaupungille esimerkiksi kireä paita ja kireät farkut päällä.

Ap

Luultavasti tilanne on se, että olet saanut yhden tai muutaman hölmön kohtaamisen vuoksi päähänpinttymän vartalostasi, mikä vaikuttaa elämääsi aivan liikaa. Jos mies on jo käsillään päässyt kopeloimaan, kyllä hänellä aika hyvä kuva todellisuudesta ja on ilmeisesti siitä oikein paljon pitää.

Voithan aina kokeilla aikuismaista tapaa ja kertoa miehelle, mikä mieltäsi painaa. Että sinulla on tällainen historia ja olet aika epävarma takapuolestasi. Voi olla, että yllättyisit miehen reaktiosta ja suhteenne saavuttaisi hieman uutta luottamista myös.

Vierailija
46/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä? Kumppanisi joko hyväksyy sinut sellaisenaan tai ei. Ota tämä testinä! Hän rakastaa juuri sinua sellaisenaan tai hylkää. Molemmissa tapauksissa olet voittaja: joko mies himoitsee tai hylkää. Tiedät missä mennään, ei turhia sääätöjä. Helppoa. Ihanan helppoa!

Vierailija
47/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on epänormaali peppu?

Vierailija
48/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: miehelläkään ei ole täydellinen vartalo tai täydelliset kasvot. :)

Olen nainen, ja mielestäni miehellä ei vaatteiden alla voi olla kovin paljon mihin pettyä. Joistakin pieni kalu ehkä, mutta mulle sillä ei ole mitään merkitystä. Sen sijaan on vaikea uskoa, että jollekin miehelle olisi ok, kun huomaa että maatessani selällään näyttää, ettei rintoja ole yhtään (kirjaimellisesti).

Jos sinulla on hyvä perse, niin rinnoilla ei ole paljon väliä. Puolet miehistä ajattelee niin.

Hyvän perseen voi luoda salilla.

Vierailija
49/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, kunnon fetisistithän oikein kiihottuvatkin vasta kun saavat tulla joidenkin tiettyjen intiimialueita kehosta peittävien vaatekappaleiden LÄPI...

Vierailija
50/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on epänormaali peppu?

Tämä kyllä askarruttaa jos jokin. Edes jotain esimerkkikuvia netistä vastaavista?

Vierailija
51/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kyllä vaan chattailisin ja trollaisin.

;)

Vierailija
52/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja mielestäni miehellä ei vaatteiden alla voi olla kovin paljon mihin pettyä. Joistakin pieni kalu ehkä, mutta mulle sillä ei ole mitään merkitystä. Sen sijaan on vaikea uskoa, että jollekin miehelle olisi ok, kun huomaa että maatessani selällään näyttää, ettei rintoja ole yhtään (kirjaimellisesti).

Ai että miesten vartaloissa ole mitään mihin pettyä? Mites olis vaikka liiallinen karvaisuus, laihuus niin että kylkiluut törröttää, löysyys, olematon ryppyinen peppu, veltto kaljamassun alku, sadat luomet, salaminännit, kynän kokoinen vehje, reidet yhtä ohuet kuin sääret, ylipainon jättämä liikaiho jne... 

Ei nyt sillä, että tykkäisin ruotia noin tarkkaan miesten vartaloita, mutta kyllä sitä joskus naisenakin on törmännyt lieviin kehollisiin turn-offeihin. 

Mua huvittaa kun yritetään parhaansa mukaan luetella noita hirveyksiä, mutta mua ei järkytä vieläkään.

En siis sano etteikö miehen vartalo voisi olla epäkiinnostava, vaan että vaatteiden alta on vaikea löytää yllätyksiä, jotka oikeasti saisi muuttamaan mielen koko miehestä. Jos jokin asia on niin paha että se järkyttää, niin sitten sen huomaa vaatteet päälläkin. Mutta vaatteiden alta on aika vaikea löytyä ikäviä yllätyksiä miehellä. Pienestä kaluista sanoinkin jo että se kyllä haittaa joitakin, mutta mua ei.

Okei, jos mies ei oikeasti kiinnostanut ennen alasti näkemistäkään, niin sitten toki voi pettyä helpommin mihin vaan.

Vierailija
53/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on hyvä perse, niin rinnoilla ei ole paljon väliä. Puolet miehistä ajattelee niin.

Hyvän perseen voi luoda salilla.

Olen ruma enimmäkseen liian testosteronin takia ja olen kuullut, että voimakas lihastreeni vain lisää testosteronia.

Vierailija
54/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse peitin läskini erittäin kiitettävästi. En riisua miehen edessä kun olisi ollut näytön paikka, ja lopetin suhteen siihen. Kaduin sitä jälkeenpäin, kadun vieläkin, ja tulen luultavasti katumaan vielä pitkään. Hyvä mies oli.

Ja mä tapailin naista joka oli myös taitava tuossa läskin peittelyssä ja piilottelussa. Melkoinen järkytys oli nähdä daami ensimmäistä kertaa alasti, mutta jotenkin sain homman pelaamaan loppuun asti. Tapailu loppui sitten siihen ja mimmi tivasi pitkään syytä miksi ei enää hotsita. Mitä tuohon voi oikeasti sanoa?! Mä puhuin ympäripyöreitä exästä ja vanhasta suolasta..

Vierailija
55/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse peitin läskini erittäin kiitettävästi. En riisua miehen edessä kun olisi ollut näytön paikka, ja lopetin suhteen siihen. Kaduin sitä jälkeenpäin, kadun vieläkin, ja tulen luultavasti katumaan vielä pitkään. Hyvä mies oli.

Ja mä tapailin naista joka oli myös taitava tuossa läskin peittelyssä ja piilottelussa. Melkoinen järkytys oli nähdä daami ensimmäistä kertaa alasti, mutta jotenkin sain homman pelaamaan loppuun asti. Tapailu loppui sitten siihen ja mimmi tivasi pitkään syytä miksi ei enää hotsita. Mitä tuohon voi oikeasti sanoa?! Mä puhuin ympäripyöreitä exästä ja vanhasta suolasta..

Äh, jäi pois ettei se mimmi vaatteet päälläkään nyt hoikalta näyttänyt, mutta jotenkin se koko kroppa levisi käsiin kun vaatteet oli riisuttu. Jotenkin järkkyä kuinka löysä kroppa voi ollakaan kun vaatteet päällä näytti kuitenkin jotenkin kiinteältä ja jopa semi-urheilulliseltakin. Naisille tehdään kummia vaatteita.

Vierailija
56/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet epävarma nimenomaan takapuolestasi, niin pyri olemaan mahdollisimman paljon etupuoli mieheen päin? :D Itselläni on täydellinen takapuoli, mutta jättimäiset ja kamalat tissit, joista olen (ilman rintsikoita ollessani) aika epävarma. Siksi miehen kanssa suosin asentoja, joissa mies on takanani, vaikka hän nämä kammottavat kannut onkin jo tarpeeksi monesti nähnyt. 

Vierailija
57/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat naiset, jos mies on pepppumies, mikä tahansa pyllly kiihottaa.

Ihan sama millainen tissit/ peppu/säääret on, ko. Asiaan paneutunut mies, kiihotttuu kiinnostuksen kohteesta anyway.

Tämä kortti on naisilla. Ota selvää miehen halusta. Saat valtttikortit, kun tiedät mikä mies on miehiään.

Ps 16 v peppumiehen vaimona, tiedän tasan tarkkaan mikä miestä kiihottaa...ja mies on polvillaan kiimansa kanssa ja nautin siitä:)

???

Pikemminkin päinvastoin. Minulla on aivan eri luokan kriteerit pyllylle, kuin tissimieskaverillani. Ja hänellä tietenkin vastaavasti korkeammat kriteerit rinnoille.

t. Peppumies.

Vierailija
58/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole aikuisen miehen käytöstä avautua tapailuvaiheessa naisten kehoihin liittyvistä mieltymyksistään, paitsi ehkä omaa naista kehuvassa tarkoituksessa.

Mutta joo, voihan sitä elämänsä pilata ja jäädä yksin lättäpyllyneuroosinkin takia.

Vierailija
59/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin rehellisesti sanottuna hirvittää ajatus näyttäytyä alasti naisen edessä (jos siis olisi sellainen tilanne). En ole tyytyväinen omaan vartalooni ollenkaan.

60/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minullakin rehellisesti sanottuna hirvittää ajatus näyttäytyä alasti naisen edessä (jos siis olisi sellainen tilanne). En ole tyytyväinen omaan vartalooni ollenkaan.

Tuo siis minun kommentti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi