Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvä piilottamaan kroppani vaatteisiin ja nyt pitäisi olla ALASTI, pelkään miehen järkyttyvän, mitä teen

Vierailija
20.06.2018 |

Olen mielestäni ihan hyvä pukeutuja, sillä tavalla että tiedän mitkä vaatteet piilottavat kroppani ongelmakohdat (tai ne, joista en itse pidä). Esim. Peppuni on ihan lättänä ja "epänormaalin" muotoinen mutta pidän sen aina piilossa, niin että vaatteiden päältä muotoni näyttävät aivan erilaiselta kuin mikä on totuus. Olen nyt tavannut erästä miestä muutamia kertoja ja olen huomannut hänellä olevan jonkunlainen pakkomielle (huono sanavalinta) naisten takapuoliin. En yksinkertaisesti uskalla näyttäytyä hänen edessään alasti tän vaatteillapeittelemisen jälkeen. Näin ei ole vielä koskaan käynyt entisten miesten kanssa. Naurakaa vaan ja pitäkää säälittävänä, mutta tuntuu että tämä on este eteenpäin miehen kanssa menemiselle.
Kertokaa kokemuksia, peitättekö kroppanne kohdat joista ette pidä? Jos, niin onko kukaan yllättynyt miltä näytättekin ilman vaatteita..?

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuoremapana oli nsellanen, et tein ennen ku ajattelin, ja siis esim sängyssä sama juttu. Sit mä tapasin sellasii miehii, jotka oli täysin erilaisia, eli narsistisia, halus väheksyä, vei just kaiken sen ns ilon mitä mussa oli, kai se oli myös tarkotus, aj sit viel tohon kaikkeen lisäks se, et niiden naismaku oli todella tarkka ja "hyi , kamalaa" oli kaikki muu ku huippumallit lehtien sivuilta niin ton jälkeen oon tulllu sellaseks etten oikeen tiedä mitä teen, koska tiedän että on miehiä, jotkahyväksyis mut tälläsena ja haluis panna tyylii koko ajan, mtu sit tiiän et on myös TOLLASIA miehiä jotka ei todellakaan ns hyväksyis mua jne. Osittain siks oonki sinkku, koska en itsekään tiedä mitä halua, ainakin tiedän sen, etten halua sellasta miestä mitä mulla ny tässä loppuvaiheessa on tullu vastaan. en haluu sellasia, ihan sama missä kunnos kroppa sattuu olee, mut sellasii miehii mä en halua itelleni. :D

Vierailija
22/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: miehelläkään ei ole täydellinen vartalo tai täydelliset kasvot. :)

Olen nainen, ja mielestäni miehellä ei vaatteiden alla voi olla kovin paljon mihin pettyä. Joistakin pieni kalu ehkä, mutta mulle sillä ei ole mitään merkitystä. Sen sijaan on vaikea uskoa, että jollekin miehelle olisi ok, kun huomaa että maatessani selällään näyttää, ettei rintoja ole yhtään (kirjaimellisesti).

Voi olla. Luomia, ihottumaa, lipoomia, sisäänpäin kasvaneita karvoja, NÄPPYLÄINEN PYLLY tms. :D

Riippuu miten isoista asioita on kyse, mutta mikään noista ei kuulosta sellaiselta joka veisi täysin fiilikset toisesta. Kaikkia noita voi olla ilman että olisi mulle pettymys. Kakkatahraisuus kyllä haittaisi siinä hetkessä, mutta sen voi sentään pestä pois. Ja ehkä jotkut tarttuvat taudit, syyhypunkki tms. Kaikki noi on siedettävissä. Minun pelkoni olisi se, että jos menen selälleen ja rintani katoavat niin ettei ole mitään käteen otettavaa, niin olen pettymys kokonaisuutena pelkästään sen takia, enkä vain yhden asian osalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrottakoon nyt ap:lle ja muillekin naisille salaisuus: Me miehet olemme aika hyviä arvioimaan naisten oikeat muodot!

Tosiaankin, jos vaan mies on elämänsä aikana nähnyt edes muutamankin naisen alasti, niin ei siinä enää löysillä vaatteilla takapuolen piilottaminen tai push-upeilla tissien korostaminen yms. juurikaan auta. Miehet kyllä osaavat arvioida ne oikeat muodot, me kun katselemme teitä naisia "sillä silmällä" koko ajan ja joka päivä.. =)

M43

Niinhän sinä luulet, mutta naiset, joilla on huono itsetunto, ovat mestareita illuusion luomisessa. Ehkä vastaasi ei ole tullut vielä tällaista naista. Jos tällainen nainen katsoo peiliin tuhat ja yksi kertaa, ennenkuin päättää, että kehtaako mennä ulos tämännäköisenä, niin ei se auta vaikka millä silmällä katsoisit.

Vierailija
24/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrottakoon nyt ap:lle ja muillekin naisille salaisuus: Me miehet olemme aika hyviä arvioimaan naisten oikeat muodot!

Tosiaankin, jos vaan mies on elämänsä aikana nähnyt edes muutamankin naisen alasti, niin ei siinä enää löysillä vaatteilla takapuolen piilottaminen tai push-upeilla tissien korostaminen yms. juurikaan auta. Miehet kyllä osaavat arvioida ne oikeat muodot, me kun katselemme teitä naisia "sillä silmällä" koko ajan ja joka päivä.. =)

M43

Kiitos rohkaisusta, mutta tunnen kyllä myös "huijanneeni", nimittäin vaatteiden läpi muotoni näyttää niin paljon paremmalta, että en usko hänen arvioineen oikein..

Lisäksi tavatessamme minulla on aina ollut vielä erityisen imartelevat vaatteet, että olen itsekin miettinyt että kylläpä minusta saa eri näköisen.

Vierailija
25/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä naisellisten muotojen puuttuminen ja iso maha, leveät miesmäiset hartat, ihokarvoista puhumattakaan (mutta en varmaan ikimaailmassa näyttäytyisi kellekään ilman karvanpoistoa).

Miehen vartalo on "mitättömänäkin" hyväksyttävä vaikkei siinä olisi yhtään mitään kuin pää, torso ja neljä raajaa (tästäkin voi toki joustaa), naisella taas pitää olla aina jotain "ylimääräistä" eli muodot, edes jonkinlaiset.

nro 23

Vierailija
26/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Kiitos rohkaisusta, mutta tunnen kyllä myös "huijanneeni", nimittäin vaatteiden läpi muotoni näyttää niin paljon paremmalta, että en usko hänen arvioineen oikein..

Lisäksi tavatessamme minulla on aina ollut vielä erityisen imartelevat vaatteet, että olen itsekin miettinyt että kylläpä minusta saa eri näköisen.

No, auttaisko lihaskunnon tekeminen?

Ja sitten, ootko verrannut vaikka kavereiden vartaloihin, kun ootte vaikka alisvaatteissa. Kaikista saa imartelevan. Ja ei kukaan halua laittaa huonosti istuvia vaatteita.

Vierailija
27/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehen "pakkomielle" naisten takapuoliin on tullut tietoosi....?

Vierailija
28/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruin tämän illan treffit, en yksinkertaisesti uskalla mennä koska nyt olisi jo aika mennä sänkyyn ja hänen puheistakin on tullut se selväksi. Ja siis minäkin haluaisin kyllä mutta tämä on nyt se ongelma..

Ehkä huomenna illalla sitten. Jos kerään rohkeuteni.

Ap

Vierailija
29/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat naiset, jos mies on pepppumies, mikä tahansa pyllly kiihottaa.

Ihan sama millainen tissit/ peppu/säääret on, ko. Asiaan paneutunut mies, kiihotttuu kiinnostuksen kohteesta anyway.

Tämä kortti on naisilla. Ota selvää miehen halusta. Saat valtttikortit, kun tiedät mikä mies on miehiään.

Ps 16 v peppumiehen vaimona, tiedän tasan tarkkaan mikä miestä kiihottaa...ja mies on polvillaan kiimansa kanssa ja nautin siitä:)

Vierailija
30/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, hän hipelöi koko ajan minun takapuoltani (vaatteiden päältä, ei ole siis nähnyt vaatteiden alta) ja kehuu takapuoltani.. Vaikka ei edes ole sitä kunnolla nähnyt kun kaiken olen peittänyt... Jotenkin paljon enemmän hän kiinnittää huomiota peppuun kuin aiemmat tapailemani miehet

Ap

Vierailija
31/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja mielestäni miehellä ei vaatteiden alla voi olla kovin paljon mihin pettyä. Joistakin pieni kalu ehkä, mutta mulle sillä ei ole mitään merkitystä. Sen sijaan on vaikea uskoa, että jollekin miehelle olisi ok, kun huomaa että maatessani selällään näyttää, ettei rintoja ole yhtään (kirjaimellisesti).

Ai että miesten vartaloissa ole mitään mihin pettyä? Mites olis vaikka liiallinen karvaisuus, laihuus niin että kylkiluut törröttää, löysyys, olematon ryppyinen peppu, veltto kaljamassun alku, sadat luomet, salaminännit, kynän kokoinen vehje, reidet yhtä ohuet kuin sääret, ylipainon jättämä liikaiho jne... 

Ei nyt sillä, että tykkäisin ruotia noin tarkkaan miesten vartaloita, mutta kyllä sitä joskus naisenakin on törmännyt lieviin kehollisiin turn-offeihin. 

Vierailija
32/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruin tämän illan treffit, en yksinkertaisesti uskalla mennä koska nyt olisi jo aika mennä sänkyyn ja hänen puheistakin on tullut se selväksi. Ja siis minäkin haluaisin kyllä mutta tämä on nyt se ongelma..

Ehkä huomenna illalla sitten. Jos kerään rohkeuteni.

Ap

Entä jos menisit kerrankin treffeille sillä lailla, että et peittellisi persettäsi yhtään? Voisi auttaa jos tiedät, että mies tietää minkä muotoinen perse sinulla oikeasti on.

Vierailija
33/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, hän hipelöi koko ajan minun takapuoltani (vaatteiden päältä, ei ole siis nähnyt vaatteiden alta) ja kehuu takapuoltani.. Vaikka ei edes ole sitä kunnolla nähnyt kun kaiken olen peittänyt... Jotenkin paljon enemmän hän kiinnittää huomiota peppuun kuin aiemmat tapailemani miehet

Ap

No sitten en olisi huolissani, kyllähän noin jo tuntee, jos pylly on litteä.

Vierailija
34/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

No, auttaisko lihaskunnon tekeminen?

Ja sitten, ootko verrannut vaikka kavereiden vartaloihin, kun ootte vaikka alisvaatteissa. Kaikista saa imartelevan. Ja ei kukaan halua laittaa huonosti istuvia vaatteita.

Auttaisi varmaan lihaskunnon lisääminen. Nykyään teen sitä vain n. kerran viikossa ja sekin melko kevyesti. ja muuten muuta urheilua, joka ei lihaksissa hirveästi näy.

Ja ihan normaaleihin ja kaikenkokoisiin vartaloihin olen verrannut. Ja tulos on, että en ole rannalla nähnyt tämän muotoista peppua naisella kuin minulla. Ap

Vierailija
35/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään olla toisen kanssa alasti/sängyssä vain jos on kivan hämärää. Joku kai haukkuisi mua tän takia nössölapseksi. Mutta mun mielestä suhde on itse asiassa kaikista kivoin jos ei tulla "kavereiksi" sillä lailla että yhtä aikaa kylpyhuoneessa alasti harjataan hampaita... on tosi mälsää jos kumppanista tulee nakukaveri... eli vaikka vuosia oltaisiin yhdessä niin yhdessä ollaan alasti vain hämärässä... pysyy romanssi yllä. Ja siis, tämä "hämärä pitää romanssin yllä" periaate myös pelastaa luonnollisesti tuolta ongelmalta että eipähän tarvitse häpeillä omaa kroppaa.

Nössölapsi?? Nakukaveri??? Kuka vittu käyttää tollasia sanoja?

Vierailija
36/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että naiset on outoja. Ihme ongelmia. Häpeilevät, peittelevät, meikkaavat ja vielämitämuutakummallista. Mä en edes osaa hävetä - ehkä mä oon vähän outo, tai ehkä se johtuu siitä että olen mies.

Tuo sun pikkurintajuttu. Tuota, rakastan mammuttimaisia rintoja. Mutta jos alan tapailla sinua, niin tärkeintähän mulle on se, minkälainen ihminen sinä olet ja synkkaako meillä. Rinnoillasi ei ole kauheammin merkitystä. Ja joillekin onnekkaille naisille pikkurinnat jopa sopii tosi hyvin / mammuttirinnat sopis tosi huonosti. Joten pikkurintasi eivät olisi ongelma, ainakaan mulle - olenko jotenkin outo mies vai onko tämä normaalia aikuisen miehen kypsyyttä? Pikkurintasi saattaisi vaikuttaa asioihin ainoastaan sängyssä - kenties kanssasi suosisin sellaisia asentoja joissa sinä et ole selälläsi.

Vierailija
37/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan, että peppumies kiihottuu ihan mistä pepuista tahansa. Koska. Lähtökohta. Peppu on AINA kiihottava. Oli malli mikä tahansa. Kiihottavinta on juuri se AITO peppu mitä saa mies saa itse herkutella versus, joku internetin ns täydellinen, fiktiivinen malli. Mies haluaa nähdä, tuntea ja koskestella. Se on kiihottavampaa kuin mikään täydellinen Insta perse/tissit.

Vierailija
38/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat naiset, jos mies on pepppumies, mikä tahansa pyllly kiihottaa.

Ihan sama millainen tissit/ peppu/säääret on, ko. Asiaan paneutunut mies, kiihotttuu kiinnostuksen kohteesta anyway.

Tämä kortti on naisilla. Ota selvää miehen halusta. Saat valtttikortit, kun tiedät mikä mies on miehiään.

Ps 16 v peppumiehen vaimona, tiedän tasan tarkkaan mikä miestä kiihottaa...ja mies on polvillaan kiimansa kanssa ja nautin siitä:)

Ei voi sanoa noin. Jokaisel on eri jutut mitkä kiinnostaa. Esim joku peppumies haluu nimenomaa kim kardashianmaisen pepun jos saa valita ja joku toinen on sillee et hyi. Ja sit joku on sillee et sellane pieni takapuoli on ku pojalla, ja joku toinen mies on sillee et sellanen ois tyylii ykkösasia mikä naisessa vois olla. xD Jos ettii jtn tiettyä ruumiinosaa niin sillon kannattaa ettiä nimenomaa sitä ruumiinosaa... :D Ei kannata ainakaan itteensä ottaa, tai tietenki voi alkaa kattoo et miltä se takapuoli näyttää jos ihan oikeesti aikoo sillä sen miehen saada itelleen. :D

Vierailija
39/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos mies lähtee karkuun nähtyään takapuolesi niin haluatko edes olla sellaisen miehen kanssa? Niin. Sitähän minäkin. Eli anna mennä! Ei sulla ole hävittävää. Mies saa mennäkin, jos tuosta säikähtää.

Tällä logiikalla vain on niin, että kaikkein rumimmilla on eniten niitä "ei se mua ansaitsekaan, kun on niin pinnallinen" -kohtaamisia. Jos muuttuisin tästä yhtäkkiä jotenkin taitavoimasta hyvännäköiseksi, niin yhtäkkiä minut "ansaitsisikin" paljon suurempi joukko, siitä huolimatta että tämännäköisenä kukaan heistä ei huolisi minua. (En ole aloittaja.)

Tavallaan kyllä, mutta silti on parempi olla oma itsensä ja näyttää vartalonsa kuin piilotella sitä. Eli ap anna tosiaan mennä vaan ja näytä miehelle itsesi. Harva mies on niin pinnallinen, että lähtee.

Vierailija
40/111 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perse tätä ketjua.

Ap ja tuo neitsyt nainen voisi lähteä mun kanssa juhannukseksi mökille, iltahämärissä saunomista, alasti uintia, panemista, jotain ruuan tekoa, juopottelua ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi