Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvä piilottamaan kroppani vaatteisiin ja nyt pitäisi olla ALASTI, pelkään miehen järkyttyvän, mitä teen

Vierailija
20.06.2018 |

Olen mielestäni ihan hyvä pukeutuja, sillä tavalla että tiedän mitkä vaatteet piilottavat kroppani ongelmakohdat (tai ne, joista en itse pidä). Esim. Peppuni on ihan lättänä ja "epänormaalin" muotoinen mutta pidän sen aina piilossa, niin että vaatteiden päältä muotoni näyttävät aivan erilaiselta kuin mikä on totuus. Olen nyt tavannut erästä miestä muutamia kertoja ja olen huomannut hänellä olevan jonkunlainen pakkomielle (huono sanavalinta) naisten takapuoliin. En yksinkertaisesti uskalla näyttäytyä hänen edessään alasti tän vaatteillapeittelemisen jälkeen. Näin ei ole vielä koskaan käynyt entisten miesten kanssa. Naurakaa vaan ja pitäkää säälittävänä, mutta tuntuu että tämä on este eteenpäin miehen kanssa menemiselle.
Kertokaa kokemuksia, peitättekö kroppanne kohdat joista ette pidä? Jos, niin onko kukaan yllättynyt miltä näytättekin ilman vaatteita..?

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen nainen vaatetuksella korosta parhaita puoliaan ja piilota huonoja puoliaan. Itsekkin tätä harrastan.

Jokainen mies jonka edessä olen ollut alasti on ollut vain onnellinen siitä, että heillä on ollut alaston nainen edessään.

Erään todella komean miehen kanssa en kehdannut ottaa paitaani pois, kunnes mies sen ”repi” päältäni. Kertoi vain palvovansa vartaloani. Tästä opin että itsevarmuus on todella seksikästä, eikä miehiä oikeesti kiinnosta pikku viat naisten vartalossa.

Valitettavasti joitain kyllä kiinnostaa, mutta ei ihan kaikkia. On ikävää törmätä kriitikkoon, mutta toisaalta miehistä oppii kyllä huomaamaan jo alkuvaiheessa kuinka ulkonäkökeskeisiä jotkut on ja sellaiset voi halutessaan skipata.

Vierailija
82/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähdet tapaamaan tätä miestä niin ota sitä ennen kunnon pohjat. 0.375 tai 0.5l kossu riippuen painostasi.

Näin toimien et turhaan jännitä takapuoltasi ja kaikki sujuu rennommin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat naiset, jos mies on pepppumies, mikä tahansa pyllly kiihottaa.

Ihan sama millainen tissit/ peppu/säääret on, ko. Asiaan paneutunut mies, kiihotttuu kiinnostuksen kohteesta anyway.

Tämä kortti on naisilla. Ota selvää miehen halusta. Saat valtttikortit, kun tiedät mikä mies on miehiään.

Ps 16 v peppumiehen vaimona, tiedän tasan tarkkaan mikä miestä kiihottaa...ja mies on polvillaan kiimansa kanssa ja nautin siitä:)

???

Pikemminkin päinvastoin. Minulla on aivan eri luokan kriteerit pyllylle, kuin tissimieskaverillani. Ja hänellä tietenkin vastaavasti korkeammat kriteerit rinnoille.

t. Peppumies.

Rehellisesti sanottuna tämä.

Pepun pitää olla timmi ja muodokas tai muuten en viehäty naisesta.

Vierailija
84/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: miehelläkään ei ole täydellinen vartalo tai täydelliset kasvot. :)

Olen nainen, ja mielestäni miehellä ei vaatteiden alla voi olla kovin paljon mihin pettyä. Joistakin pieni kalu ehkä, mutta mulle sillä ei ole mitään merkitystä. Sen sijaan on vaikea uskoa, että jollekin miehelle olisi ok, kun huomaa että maatessani selällään näyttää, ettei rintoja ole yhtään (kirjaimellisesti).

Minulla on erittäin pienet rinnat ja kun maataan selällään (ja oikeastaan muutenkin) niin miehellä on rintalihastensa takia isommat "tissit" kuin minulla:D Ei nämä pienet rintani ole kenellekään miehelle olleet ongelma eikä ole tullut mieleen että edes voisivat olla. Eiköhän sellaiset ainoastaan isoista rinnoista viehettyvät jätä kokonaan lähestymättä. Tuskin miehille tissini tulevat yllätyksenä kun olen lauta myös vaatteet päällä. Aika hyvin olen pärjännyt silti ja usein on tultu iskemään.

Vierailija
85/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan faktaa, miestä ei kiihkon hetkellä tippaakaan kiinnosta miltä sä näytät ja ylipäänsä miehet ei ole niin kriittisiä vartaloasi kohtaan, sinä teet pääsi sisälle itsestäsi ongelman.

Vierailija
86/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittakaa kynttilänvalossa :)

Vierailija
87/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ihan faktaa, miestä ei kiihkon hetkellä tippaakaan kiinnosta miltä sä näytät ja ylipäänsä miehet ei ole niin kriittisiä vartaloasi kohtaan, sinä teet pääsi sisälle itsestäsi ongelman.

Kyllä siinä kiihko loppuu kun raejuustolta näyttävä roikkuva lattaperse lyödään tarjolle.

Oon käyny kaupungin uimahallissa ja välillä suihkutila on ollut kuin kohtaus zombie leffasta

Vierailija
88/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen nainen vaatetuksella korosta parhaita puoliaan ja piilota huonoja puoliaan. Itsekkin tätä harrastan.

Jokainen mies jonka edessä olen ollut alasti on ollut vain onnellinen siitä, että heillä on ollut alaston nainen edessään.

Erään todella komean miehen kanssa en kehdannut ottaa paitaani pois, kunnes mies sen ”repi” päältäni. Kertoi vain palvovansa vartaloani. Tästä opin että itsevarmuus on todella seksikästä, eikä miehiä oikeesti kiinnosta pikku viat naisten vartalossa.

Täällä ei saa jakaa henk.koht seksifantasioitaan...häpeä

Vierailija
89/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei laitetaan pyllykuvia?

Vierailija
90/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittakaa kynttilänvalossa :)

En ole koskaan mennyt sänkyyn ruman naisen kanssa, mutta monen vierestä olen herännyt:)

Peltosen Jaska

Vierailija
91/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan pyllistät selkä notkolla. Ihan hyvä se perä varmasti on!

Vierailija
92/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei laitetaan pyllykuvia?

Täällä ei saa jakaa henk.koht seksifantasioitaan...häpeä

Vierailija
93/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies juoksee kamalasti nauraen pois...

Vierailija
94/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagisan voide kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies juoksee kamalasti nauraen pois...

Minä en juoksisi. Jo ajatus saa kaluni kovaksi...

Vierailija
95/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaain high hips ja huomasin, että ap tarkoittaa ilmeisesti peppumallia hip dips. Eli että on ns lommot pakaroiden / lantion sivuilla ja itse peppu on littanampi ja alkaa alempaa.

Minulla on ihan sama, se on aika yleinen malli länsimaissa. Nyt on vain muotia latino ja afropeput. Onneksi eli nuoruuden 80-luvulka, jolloin tämä "lommomalli" oli muotia ja uimapuvutkin korostivat sitä. Olen aina ajatellut, että se on balettitanssijan peppu... moni anorektikko mm tavoittelee sitä peppumallia, vaikka anoreksiaa ei voi hyvänä esimerkkinä pitäälään.

Ap lopeta katselemasta instakuvia ja hyväksy toeellisuudessa täysin normaali muotosi. Tämä ongelma on 100% päässäsi.

Vierailija
96/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaain high hips ja huomasin, että ap tarkoittaa ilmeisesti peppumallia hip dips. Eli että on ns lommot pakaroiden / lantion sivuilla ja itse peppu on littanampi ja alkaa alempaa.

Minulla on ihan sama, se on aika yleinen malli länsimaissa. Nyt on vain muotia latino ja afropeput. Onneksi eli nuoruuden 80-luvulka, jolloin tämä "lommomalli" oli muotia ja uimapuvutkin korostivat sitä. Olen aina ajatellut, että se on balettitanssijan peppu... moni anorektikko mm tavoittelee sitä peppumallia, vaikka anoreksiaa ei voi hyvänä esimerkkinä pitäälään.

Ap lopeta katselemasta instakuvia ja hyväksy toeellisuudessa täysin normaali muotosi. Tämä ongelma on 100% päässäsi.

Toiselta nimeltään violin hips.

Se ei ole ollut ongelma kenellekään ennen kuin etelämaalainen vartalomalli tuli muotiin rappärien musiikkivideoiden ja heitä imitoineiden tosi tv kim c tyyppisten julkkujen myötä.

Vierailija
97/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: miehelläkään ei ole täydellinen vartalo tai täydelliset kasvot. :)

Olen nainen, ja mielestäni miehellä ei vaatteiden alla voi olla kovin paljon mihin pettyä. Joistakin pieni kalu ehkä, mutta mulle sillä ei ole mitään merkitystä. Sen sijaan on vaikea uskoa, että jollekin miehelle olisi ok, kun huomaa että maatessani selällään näyttää, ettei rintoja ole yhtään (kirjaimellisesti).

Niin mullakin näyttää, silti on ollut pitkiä seurustelusuhteita ja hyvää, kiihkeää seksiä.

-N27

Vierailija
98/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole ollut ongelma kenellekään ennen kuin etelämaalainen vartalomalli tuli muotiin rappärien musiikkivideoiden ja heitä imitoineiden tosi tv kim c tyyppisten julkkujen myötä.

Mulla on ihan samanlainen ja oon tähän mennessä aatellut (ja kuullut) että mulla on hyvä perse. :D ei ole ehkä pieni, sillä harrastan liikuntaa ja muutenkin pakaralihas on iso kokooni nähden, mutta ei ole tullu ikinä mieleen että tollanen täysin ruumiinrakenteeseen perustuva pylly ois ruma ja että siitä yritetään päästä eroon ties millä fillereillä. Tosi surullista, vaan koska se ei oo muotia nyt ni se ois jotenkin luonnoton?

Vierailija
99/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö violin hips meinaa sitä että edestäpäin katsottuna jää ne pienet kolot lantion sivuille? Minulta löytyy ne, mutta ei mitään lommoja pakaroissa vaan pyöreä takapuoli ilman kävelyä kummempaa liikuntaa.

Vierailija
100/111 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille etukäteen että sulla ei sit ole mikään iso peppu? Ni ei tarvi kestää sitä yllättynyttä katsetta (jos sellainen tulis).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän