Olen hyvä piilottamaan kroppani vaatteisiin ja nyt pitäisi olla ALASTI, pelkään miehen järkyttyvän, mitä teen
Olen mielestäni ihan hyvä pukeutuja, sillä tavalla että tiedän mitkä vaatteet piilottavat kroppani ongelmakohdat (tai ne, joista en itse pidä). Esim. Peppuni on ihan lättänä ja "epänormaalin" muotoinen mutta pidän sen aina piilossa, niin että vaatteiden päältä muotoni näyttävät aivan erilaiselta kuin mikä on totuus. Olen nyt tavannut erästä miestä muutamia kertoja ja olen huomannut hänellä olevan jonkunlainen pakkomielle (huono sanavalinta) naisten takapuoliin. En yksinkertaisesti uskalla näyttäytyä hänen edessään alasti tän vaatteillapeittelemisen jälkeen. Näin ei ole vielä koskaan käynyt entisten miesten kanssa. Naurakaa vaan ja pitäkää säälittävänä, mutta tuntuu että tämä on este eteenpäin miehen kanssa menemiselle.
Kertokaa kokemuksia, peitättekö kroppanne kohdat joista ette pidä? Jos, niin onko kukaan yllättynyt miltä näytättekin ilman vaatteita..?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullakin rehellisesti sanottuna hirvittää ajatus näyttäytyä alasti naisen edessä (jos siis olisi sellainen tilanne). En ole tyytyväinen omaan vartalooni ollenkaan.
Naiset eivät ole yhtä visuaalisia kuin miehet, mitä tulee seksikumppanin kroppaan - miehiltä ei vaadita ihannevartaloa, mutta tavallistenkin naisten kroppaa verrataan misseihin ja malleihin...
- ne ulkonäköpaineet ovat siis naisilla kovemmat ja etenkin nuorilla...
Tosin aloittaja on varmaankin varsin nuori ja jokainen jo hiukan vanhempi ihminen tajuaa, ettei kukaan ole täydellinen...
- ja moni ihminen tajuaa vasta vanhempana senkin, kuinka hyvältä itsekin näytti nuorena, vaikka kompleksit silloin riivasivatkin - aloittajakin on taatusti ihan hyvänäköinen ja peppunsa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruin tämän illan treffit, en yksinkertaisesti uskalla mennä koska nyt olisi jo aika mennä sänkyyn ja hänen puheistakin on tullut se selväksi. Ja siis minäkin haluaisin kyllä mutta tämä on nyt se ongelma..
Ehkä huomenna illalla sitten. Jos kerään rohkeuteni.
ApEntä jos menisit kerrankin treffeille sillä lailla, että et peittellisi persettäsi yhtään? Voisi auttaa jos tiedät, että mies tietää minkä muotoinen perse sinulla oikeasti on.
En kulje edes julkisilla paikoilla peittelemättä sitä. Joskus nuorempana, kävelin teiniporukan ohi, jotka viheltelivät kun näkivät edestäpäin ja kun näkivät takaapäin, huusivat että hyi v***u ja naureskelivat. Ei sitä varmaan enää kannattaisi muistella, mutta ylipäätään omistamani vaatteet on ostettu sillä mielellä että peppu peittyy ja näyttää siedettävältä niissä. Ei tulisi mieleenkään lähteä kaupungille esimerkiksi kireä paita ja kireät farkut päällä.
Ap
Anteeksi nyt vaan, mutta miten ihmisen peppu voi olla epämuodostunut? Vieläpä siten että edestä näyttää hyvältä?!!? Oikeasti ap, kuvittelet koko jutun. Toki ns. lattapeppuja on, mutta en nyt heidänkään kohdalla puhuisi "epämuodostuneesta pepusta". Jos on joku lihansyöjäbakteeri tehnyt kraaterin pakaralihakseen tai onnettomuudessa menettänyt toisen pakaran, niin sitten ymmärtäisin huolen, muuten en.
Onpa surullista. Menet nyt vaan reippaasti juoksutrikoissa treffeille ja kerrot että olisipa sellainen fitnespylly kiva, harmi kun ei ole. Jos mies sen jälkeen haluaa tavata niin asia on tiedossa eikä tarvitse murehtia. Jos ei ole trikoita niin käy ostamassa h&mstä 20 eurolla tätä varten. Helpompi näin kuin näyttäytyä heti alasti.
Minuakin kiinnostaa miten pylly voi olla niin epämuodostumat?
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullakin rehellisesti sanottuna hirvittää ajatus näyttäytyä alasti naisen edessä (jos siis olisi sellainen tilanne). En ole tyytyväinen omaan vartalooni ollenkaan.
Tuo siis minun kommentti
Ylipainoinenko olet vai huonokuntoinen muuten? Mikä siinä kropassa hävettää?
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo siis minun kommentti
Joo kyllä sitä jokunen kilo on tuossa vatsan kohdalla liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: miehelläkään ei ole täydellinen vartalo tai täydelliset kasvot. :)
Olen nainen, ja mielestäni miehellä ei vaatteiden alla voi olla kovin paljon mihin pettyä. Joistakin pieni kalu ehkä, mutta mulle sillä ei ole mitään merkitystä. Sen sijaan on vaikea uskoa, että jollekin miehelle olisi ok, kun huomaa että maatessani selällään näyttää, ettei rintoja ole yhtään (kirjaimellisesti).
Ai että miesten vartaloissa ole mitään mihin pettyä? Mites olis vaikka liiallinen karvaisuus, laihuus niin että kylkiluut törröttää, löysyys, olematon ryppyinen peppu, veltto kaljamassun alku, sadat luomet, salaminännit, kynän kokoinen vehje, reidet yhtä ohuet kuin sääret, ylipainon jättämä liikaiho jne...
Ei nyt sillä, että tykkäisin ruotia noin tarkkaan miesten vartaloita, mutta kyllä sitä joskus naisenakin on törmännyt lieviin kehollisiin turn-offeihin.
Hehe, jotenkin sellainen kuva sinusta jäi että miesten kehojen ruotiminen on se sinun juttusi :D
Pointti nyt oli vaan se, ettei miehetkään ole täydellisiä ja myös naisilla on silmät päässä. Eri asia on sitten noihin virheisiin takertuminen... koska yleensähän ne virheet pääsee unohtumaan kun ihastus syvenee.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo siis minun kommentti
No näin naisena nyt sanoisin ehkä että ellei tuo jokunen kilo tarkoita oikeasti jotain vähintään 15 kilon ylipainoa vaan on oikeasti vain jokunen kilo niin ei mitään väliä. Aika vähän on tarjolla mitään huippukunnossa olevia hunkseja ja niidenkin luonne epäilyttää.
Push up alkkarit vaan ostolistalle.
Jos et kelpaa äijälle sellaisena kuin olet, vaihda äijää.
Älä roiku törkimyksissä
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo siis minun kommentti
No näin naisena nyt sanoisin ehkä että ellei tuo jokunen kilo tarkoita oikeasti jotain vähintään 15 kilon ylipainoa vaan on oikeasti vain jokunen kilo niin ei mitään väliä. Aika vähän on tarjolla mitään huippukunnossa olevia hunkseja ja niidenkin luonne epäilyttää.
Niin no miten sen nyt ottaa. Omasta mielestä tuolla yöelämässä varsinkin on vain niitä "hunkseja" kaikki muut niin väkisinkin tulee kriittiseksi omasta vartalosta.
Monet on kysynyt mitä tarkoitan tällä kummallisen muotoisella pepulla, niin mulla on erittäin leveä ja korkea lantio, ja peppu "alkaa" vasta paljon lantiota matalammalta (eikä ole mikään treenattu). Lisäksi mulla ei kerry rasva peppuun. Edestä päin saa kuvan että mulla olisi erittäin suuri peppu, tosi leveän lantion takia. Laittakaa googlen kuvahakuun "high hips" ja sieltä joku kamalin tulos(suurimmat osat tuloksista oli normaalin näköisiä takapuolia).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Monet on kysynyt mitä tarkoitan tällä kummallisen muotoisella pepulla, niin mulla on erittäin leveä ja korkea lantio, ja peppu "alkaa" vasta paljon lantiota matalammalta (eikä ole mikään treenattu). Lisäksi mulla ei kerry rasva peppuun. Edestä päin saa kuvan että mulla olisi erittäin suuri peppu, tosi leveän lantion takia. Laittakaa googlen kuvahakuun "high hips" ja sieltä joku kamalin tulos(suurimmat osat tuloksista oli normaalin näköisiä takapuolia).
Ap
En löytänyt kyllä yhtään kamalan näköistä. Olet vain itse liian kriittinen.
Vierailija kirjoitti:
Ap
En mä nähnyt yhtäkään hirveetä kuvaa tolla haulla.
Muistakaa sitten, että seksi kuuluu vain avioliittoon! Muuten se on salavuoteutta.
Epäilen, että ap, hiukan liioittelet, vaikea uskoa, että kenelläkään olisi niin ruma takapuoli, että sen vuoksi suhde päättyisi. Ehkä sinun pyllysi ei ole mikään täydellinen instapylly, mutta tuskin oikeasti millään lailla poikkeavakaan. Jättimäärä selluliittia ja muotoilevien tukialusvaatteiden riisuminen, kuten joku tuolla jo kertoikin, voi olla joillekin turn off.. ja liian pienet rinnat.
Itselleni on käynyt niin, että tapailemani mies jätti liian pienten rintojen vuoksi. Jos tätä nyt joku mies lukee, kannattaa hiukan miettiä omia lausuntojaan. Vaikkei joku nainen itselle kelpaisi, jollekulle muulle saattaisi ehkä kelvata. Kyseisen miehen kommenttien vuoksi hänen jälkeensä kolme muuta miestä on saanut pakit ja jäänyt seksittä, ainakin minun kanssa, kun en ole uskaltanut enää tekemisiin kenenkään kanssa.
Ap:lle vielä: jos pylly häiritsee, kannattaa alkaa treenata sitä. Peppuhan voi onneksi treenata. Tiettyyn rajaan saakka kuntoilulla voi vaikuttaa omasn ulkonäköönsä ja oloonsa kunnes geenit alkaa tulla vastaan. Itse tekisin mitä vaan saadakseni isommat luomurinnat, mutta koska se ei ole mahdollista näillä mennään. Ehkä heikosti, mutta kuitenkin. Sinuna ottasin vaan riskin, ihan lähiaikoina. Miksi suotta siirtää väistämätöntä? Sittenpähän näet minkälainen tyyppi mies on ja tykkääkö se sinusta oikeasti. Parempi molemmille, että asiat selviää mahdollisimman nopeasti.
Siis miksi harrastaa seksiä jos ei ole itseensä tyytyväinen? Kyllä mäkin häpeän vähän esim omaa alapäätä, mutta se neuroosi on ihan turha. Ei ne miehetkään kauniita ole alasti 😂
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi harrastaa seksiä jos ei ole itseensä tyytyväinen? Kyllä mäkin häpeän vähän esim omaa alapäätä, mutta se neuroosi on ihan turha. Ei ne miehetkään kauniita ole alasti 😂
En ihan ymmärrä tuota ajatusta, että harrastaakseen seksiä pitäisi olla tyytyväinen itseensä. Halut ne on sammakollakin, vaikkei ulkonäkö sitä itseään tai muitakaan miellyttäisi.
Eiköhän jokainen nainen vaatetuksella korosta parhaita puoliaan ja piilota huonoja puoliaan. Itsekkin tätä harrastan.
Jokainen mies jonka edessä olen ollut alasti on ollut vain onnellinen siitä, että heillä on ollut alaston nainen edessään.
Erään todella komean miehen kanssa en kehdannut ottaa paitaani pois, kunnes mies sen ”repi” päältäni. Kertoi vain palvovansa vartaloani. Tästä opin että itsevarmuus on todella seksikästä, eikä miehiä oikeesti kiinnosta pikku viat naisten vartalossa.
Hehe, jotenkin sellainen kuva sinusta jäi että miesten kehojen ruotiminen on se sinun juttusi :D