Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nokian Neulomo konkurssiin

Vierailija
20.06.2018 |

Kuka uskoi sen menestyvän? Nanson vanha tehdas ja Nanson vanhat koneet, joista Nanson oli pakko luopua taloudellisista syistä. Miten uusi tuntematon yritys olisi saanut tehtaan menestymään, jos ei tunnettu Nansokaan saanut? Ei voi käsittää ihmisten optimismin määrää.
https://yle.fi/uutiset/3-10265670

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot mallit ja huono design. Kankaat suunnitellut designeri pitäisi karkottaa Suomesta.

Vierailija
42/48 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, heillä olisi ollut potentiaalinen markkinarako, jos vaatteita olisi tehty eri vartalotyyppejä imarteleviksi. Tietysti noilla mukavillakin säkkimekoilla on oma tilansa, mutta enemmän ihmiset tarvitsevat työvaatteita tai muuten ulkona käymiseen soveltuvia vaatteita kuin kotimekkoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään säkkimekoista, mutta joku niissä Neulomon vaatteissa tökki. Mustia trikoita löytyy joka puolelta ja ne kuviolliset oli semmoisia yöpaitamaisia joita mun äidilleni aina ostin lahjaksi ysärillä. Hinta ei ollut paha, ja olisin voinut jonkun 70 euron mekon ostaa jos kiva olisi löytynyt.

Vierailija
44/48 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua niin surettaa tämä :( rakastan Neulomon vaatteita ja kotimaisuus on tosi iso asia mikä omalla kohdalla vaakalaudalla painaa, ja Neulomon vaatteethan ovat edullisia muihin kotimaisiin merkkeihin nähden.

Vierailija
45/48 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää toimintaa...

Vierailija
46/48 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on edullista kun hinnoissa ei ole huomioitu kaikkia kuluja. Lopulta konkurssi ja yhteiskunta maksaa.

Vierailija
47/48 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuullisuus edellä tehtiin markkinointia. Papu Design omistajat olivat mukana tehdasta pelastamassa mutta mihin Papu tuotannot menivät kun lomautuksia tarvitsi tehdä Neulomossa? Markkinointi kikka

Hyvä kysymys :/

Vierailija
48/48 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallit eivät vaan istuneet päälle, vaikka olen niin persjalkainen perisuomalainen kuin voi olla. Yhden mustavalkoisen tunikan ostin, ja kangas kulahti jo parissa pesussa ihan hirveän näköiseksi, musta oli haalistunutta ja nukkaista sekä valkoinen harmaantunutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi