Se tunne kun näkee helteessä naisen jolla paistaa mustat stringit valkoisen kesämekon läpi
Katsotteko lainkaan missä vaateyhdistelmissä lähdette ihmisten ilmoille?
Kommentit (82)
Siis voi hyvä luoja mitä kyylääjiä taas liikenteessä.
Helteellä pistetään just ne vaatteet päälle mitkä tuntuu ilmavilta eikä liimaudu ihoon.
Valkoinen on hyvä väri paahteessa ja jos alla on valkoiset alusvaatteet, on se riski että niistä näkee läpi joko huonon kankaan vuoksi tai jos vaikka sataa ja kaikki kastuu niin olisi vähän sama kuin olisi alasti.
On myös hyvin mahdollista että ne mustat rintsikat onkin bikinit.
Tämän takia en käytä pikkuhousuja mekon alla. Ei tule sanomista!
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kaikillehan toki on suuri yllätys ja järkytys, että ihmisillä on alusvaatteet. Pelästyttekö myös sitä kohtaa, missä ranne tulee näkyviin hihasta. Järkyttävää, että vaatteet tosiaan toimivat niin.
Ei voi verrata! Mutta esim. sukat jos näkyy lahkeen alta... siksi ei kannata käyttää sukkia! 🙄
Mä en uskaltais käyttää valkosia housuja helteellä. Usein hikoaa persvakokin ja varmaan näkyis housuissa märkä viiru 😂
Vierailija kirjoitti:
Mä en uskaltais käyttää valkosia housuja helteellä. Usein hikoaa persvakokin ja varmaan näkyis housuissa märkä viiru 😂
Tämä!
En koskaan laittaisi mustia stringejä valkoisen mekon alle. Jos laittaisin niin haluaisin, että niitä katsotaan. Aika halpaa.
Mitä tämä lyhennys ap tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
En koskaan laittaisi mustia stringejä valkoisen mekon alle. Jos laittaisin niin haluaisin, että niitä katsotaan. Aika halpaa.
Teinien tyyliähän oli tuo tiukat valkoiset housut päälle ja mustaa alle silloin 2000-luvun taitteessa. Olihan siinä kieltämättä katselemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinien tyyliähän oli tuo tiukat valkoiset housut päälle ja mustaa alle silloin 2000-luvun taitteessa. Olihan siinä kieltämättä katselemista.
Mitenkäs se teinien kesätapahtumatyyli, jossa vedettiin ns. 'persshortsit' sukkisten (sellaisten jo silmäpakoisten ja mieluiten mahdollisimman pitkällä vahvistetulla housuosalla varustettujen) päälle ?
Näistä keskusteluista päätellen naisten tulisi kulkea ilman alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Eilen noin parikymppinen neiti oli pukeutuneena valkoiseen läpikuultavaan toppiin ja alla mustat rintsikat. Hetken mieheni kanssa mietittiin, että esitteleekö hän valkoista paitaansa vaiko mustia rintsikoita.
Tällaista paitaa käyttävät jopa lentoemotkin vapaa-ajallaan. Se on sitä nykytyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen noin parikymppinen neiti oli pukeutuneena valkoiseen läpikuultavaan toppiin ja alla mustat rintsikat. Hetken mieheni kanssa mietittiin, että esitteleekö hän valkoista paitaansa vaiko mustia rintsikoita.
Just joo. Miehesi on katsonut kiihottuneena ja esittänyt sulle, että hyi kun rumaa. Luuletko sä oikeesti, ettei nuori nainen kesävaatteissa herätä tunteita sun miehessä? Älä petä itseesi.
Vierailija kirjoitti:
valkoiset alusvaatteet näkyy usein vielä pahemmin läpi, kun se paistaa kirkkaanvalkoisena läpi
Jossain lehdessä oli testi, jonka mukaan valkoisten vaatteiden alta kuultaa vähiten kirkkaanpunaiset alusvaatteet. Minä toteaisin, että on aika köyhä elämä jos kytätään toisten rintsikoita ja.pöksyjen rajoja. Sentään näkee, että on ne alusvaatteet päällä. Itse joskus kuljen ilman liivejä ja se ei ole nätti näky.
Vierailija kirjoitti:
Miksei rintsikat saisi näkyä?
Se on liian seksikästä.
Koska 2/3 naisista on ylipainoisia tai lihavia, katsominen tarkoittaa yleensä "nuo vaatteet olisivat olleet hyvät 20 kiloa sitten"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaista paitaa käyttävät jopa lentoemotkin vapaa-ajallaan. Se on sitä nykytyyliä.
Totta. Nykyisin monissa liiveissä on osia, jotka on tarkoitettukin näkymään.
https://www.marliesdekkers.com/en-fi/inspiration-style-ss20-wing-power…
https://www.marliesdekkers.com/en-fi/inspiration-style-ss20-space-odyss…
https://www.marliesdekkers.com/en-fi/dame-de-paris-plunge-bra.html?dwva…
Itse laitan valkoisen alle valkoista, mustan alle mustaa, kun lähden ihmisten ilmoille. Mua ei haittaa toisten alkkarit tai rintsikat, itsellä varmempi olo näin.
Vierailija kirjoitti:
Näistä keskusteluista päätellen naisten tulisi kulkea ilman alushousuja.
Itse ole siirtynyt tälle linjalle. En pidä mekkojen tai hameiden kanssa enää alushousuja lainkaan juuri siksi, että kaikista näkyy vähintään rajat. Nykypäivän vaatteet ovat hirveän huonoa ja ohutta kangasta... Housujen kanssa useimmiten stringit, treenihousujen kanssa en mitään. Jos haluan olla ilmavasti, pukeudun collegehousuihin. Ne ovat ainoa vaate, jonka kanssa voin pitää tavallisia alushousuja.
Vaaleista alaosista näkyy oikeasti niin pahasti läpi ettei tarvitse muiden edes kyyläämällä kyylätä. Riittää vain perus silmien käyttö, että näkee. Siis silmäänpistävästi näkyy kansalle.
Minua itseä häiritsee vain se, että tiedostan asian ja siksi en voi käyttää vaaleita kivoja housuja ja mekkoja. Näkyy yksinkertaisesti jopa puuterin värisetkin läpi. Miksei vaatteita voi tehdä kankaasta, josta ei heti näy kaikki läpi. Kerran löysin, mutta Elan pesun jälkeen kului sen verran että oltiin lähtöpisteessä. En sitten tiedä eikö ihmiset tiedä vai eivätkö vain välitä että läpi vilkkuu. Itse en pysty.