Se tunne kun näkee helteessä naisen jolla paistaa mustat stringit valkoisen kesämekon läpi
Katsotteko lainkaan missä vaateyhdistelmissä lähdette ihmisten ilmoille?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
valkoiset alusvaatteet näkyy usein vielä pahemmin läpi, kun se paistaa kirkkaanvalkoisena läpi
Senpä takia valkoisen kanssa käytetään ihonvärisiä alusvaatteita. Jossain oli, ettei kirkkaanpunainenkaan näkyisi valkoisen läpi, mutta itse suosiolla käytän mummobeigejä valkoisen alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valkoiset alusvaatteet näkyy usein vielä pahemmin läpi, kun se paistaa kirkkaanvalkoisena läpi
Senpä takia valkoisen kanssa käytetään ihonvärisiä alusvaatteita. Jossain oli, ettei kirkkaanpunainenkaan näkyisi valkoisen läpi, mutta itse suosiolla käytän mummobeigejä valkoisen alla.
Kirkkaanpunaiset toimii! Ei näy läpi lainkaan :) Inhoan mummobeigejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko? Minulla on muutama valkoinen paita, joita ei ole tullutkaan pidettyä, koska rintaliivit näkyvät läpi ja inhoan mummobeigejä alusvaatteita. Kirkkaanpunaisia löytyisi kyllä useampi kappale.
Se tunne kun näkee helteessä lentokoneblondin jolla paistaa musta kolmio valkoisen kesämekon läpi.
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun näkee helteessä lentokoneblondin jolla paistaa musta kolmio valkoisen kesämekon läpi.
Jes. Eikä se ole pikkareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko? Minulla on muutama valkoinen paita, joita ei ole tullutkaan pidettyä, koska rintaliivit näkyvät läpi ja inhoan mummobeigejä alusvaatteita. Kirkkaanpunaisia löytyisi kyllä useampi kappale.
Toimii, mun kokemuksen mukaan jopa paremmin kuin mummobeiget. Mutta pitää tosiaan olla ihan oikeasti kirkkaanpunaiset - viininpunaiset, lohenpunaiset yms sinne päin näkyy läpi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lentokoneblondi?
Olen myös joskus miettinyt vähän samaa. Myös läpikuultavia H&M-paitoja ja mekkoja näkee, joista näkyy alusvaatteet läpi karusti. Rintaliivien olkaimet pureutuu olkapäihin ja vähän liian isot kupit törröttää paidan läpi luoden silmiinpistävän rajan. Pikkaisen liian pienet alushousut puristaa lantiota ja pahimmillaan puristaa pakaroita muuttaen pepun siluetin yhdestä kaaresta kahdeksi: ) -> 3
Joka tapauksessa vaatteita pitäisi muistaa katsoa myös luonnonvalossa/kirkkaassa valossa, jos ei halua yllätyksiä peittävyyden suhteen. Jokainen pukeutukoon miten haluaa, mutta mielestäni väärän väristen tai kokoisten alusvaatteiden käyttö ei imartele ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii, mun kokemuksen mukaan jopa paremmin kuin mummobeiget. Mutta pitää tosiaan olla ihan oikeasti kirkkaanpunaiset - viininpunaiset, lohenpunaiset yms sinne päin näkyy läpi.
Kiitos, pitääkin kokeilla. Taitaa löytyä kaapista parit liivit, jotka ovat rehellisesti kirkkaanpunaiset eikä sellaiset vähän viininpunaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lentokoneblondi?
Hänellä on musta laatikko, tai oikeastaan black box. Boxilla on muitakin merkityksiä, kuin laatikko.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös joskus miettinyt vähän samaa. Myös läpikuultavia H&M-paitoja ja mekkoja näkee, joista näkyy alusvaatteet läpi karusti. Rintaliivien olkaimet pureutuu olkapäihin ja vähän liian isot kupit törröttää paidan läpi luoden silmiinpistävän rajan. Pikkaisen liian pienet alushousut puristaa lantiota ja pahimmillaan puristaa pakaroita muuttaen pepun siluetin yhdestä kaaresta kahdeksi: ) -> 3
Joka tapauksessa vaatteita pitäisi muistaa katsoa myös luonnonvalossa/kirkkaassa valossa, jos ei halua yllätyksiä peittävyyden suhteen. Jokainen pukeutukoon miten haluaa, mutta mielestäni väärän väristen tai kokoisten alusvaatteiden käyttö ei imartele ketään.
Aivan oikein, ilman niitä on mukavampaakin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä, nyt en voi nähdä kolmosta minään muuna kuin takapuolena, jonka liian pienet alushousut on pusertanut kahteen osaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta punaiset ei oo tyylikästä ikinä.
Sanoiko ap jo mikä se tunne oli?
Ärsytys?
Viha?
Ihastus?
Rakastuminen?
MIkä? Ärsyttävä tapa sanoa, jotain mutta ei kuitenkaan oikeasti sanota sitä omaa mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
No mikä se tunne on?
Oksettaa ja maistan suussani eltaantuneen sillin maun. En tiedä mistä tämä reaktio tulee.
Minulle tulee kombosta helle + stringit pelkästään mielleyhtymiä hiostamisesta ja hiertämisestä, aivan sama mikä väri ja kenen päällä ne ovat. Itse ei tarvitse käyttää ja muiden alusvaatteet nyt eivät kiinnosta lainkaan.:)
Niin. Kaikillehan toki on suuri yllätys ja järkytys, että ihmisillä on alusvaatteet. Pelästyttekö myös sitä kohtaa, missä ranne tulee näkyviin hihasta. Järkyttävää, että vaatteet tosiaan toimivat niin.
Mitä te siinä valitatte, tuohan oli muotia joskus ysärin lopussa.
Eli edelläkävijä kyseessä. Te olette vaan niin pikkuisia, ettette muista.
Samoin valkoinen paita, musta rintsikat yhdistelmä,muotiin tulossa. Ensi kesänä varmaan lyö läpi.
Ei tässä muuta, mutta esim. Helsingissä juuri nyt on vain 19°C. Miten läpinäkyvässä (helle?)mekossa oikein edes tarkenee?
Eipä silti, helteelläkin normaalin kaupunkipukeutumisen olisi hyvä erottua rantapukeutumisesta eli periaatteessa ymmärrän ap:n pointin. Turisteille kai ylilyönnitkin ovat sallitumpia.