Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervepainoiset, listatkaapa mitä olette tänään syöneet?

Lihava
20.06.2018 |

Laittakaapa meidät isot tytöt kauhistelemaan miten pienellä pärjäätte?
Ihan vertauskohdaksi mun välipala: 2 litraa jäätelöä ja 1,5 l sokerilimua. Ja vain että jaksaisin laittaa ruokaa...

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainon ylärajalla. Tän päivän syömiset:

6:00 Ruisleipä leikkeleellä, kurkulla, paprikalla, pähkinöitä, pala tummaa suklaata, mehujää

10:00 Ruisleipä leikkeleellä, kurkulla, paprikalla, vanukas, rivi suklaata

14:00 Banaani, kirsikoita, pähkinöitä, rivi suklaata

Ja illalla syön vielä kanasalaatin + käyn ehkä mäkissä. Laihtua pitäisi parisenkymmentä kiloa mutta suklaa/sokeri on liian hyvää :(

Miten voi olla parisenkymmentä kiloa laihdutettavaa vaikka olet normaalipainossa? :O

Näytän paremmalta alipainoisena. Nyt normaalipainon ylärajalla ihan liikaa läskiä ja ihan väärissä paikoissa. Vyötärö lähes 90 cm, tissit aa-kuppia. Hirveän näköistä.

Rupea käymään pilateksessa, niin saat vyötäröön muotoja.

Vierailija
42/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa, mehua, voileipää, kahvia. Nyt äsken hernekeittoa, voileipää ja jogurttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla niin rytmi on mitä on. Herättyäni klo 8.30 lasi vettä. Klo 11 musta kahvi, karjalanpiirakka, leipäpala, kurkkua, tomaattia, juustoa, viinirypäleitä.

Nyt lounaaksi puolikas karjalanpiirakka, iso pala leipäjuustoa, kahvia, pinaattilettu, nokare kinkkukiusausta.

Illalla kanansiipiä ja salaattia ja iltapalaksi todennäköisesti kulhollinen mysliä, maustamatonta jogurttia ja marjoja, ehkä leipä nälästä riippuen.

Vierailija
44/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla 5.30 munalatte ja nektariini.

Lounas 12.30 kahden munan pinaattimunakas voissa paistettuna. Salaattia ja majoneesia.

Päivälliseksi olis tarkoitus uusiaperunoita, voita ja keitettyjä kananmunia. Salaattia. Kermakahvia.

Iltapalaksi sitten vielä munavoita, porkkanaraastetta ja vesimelonia.

Pari kysymystä; Mikä pn munalatte? Ja syötkö siis munavoita sellaisenaan? Siis... ilman karjalanpiirakkaa tai leipää tai mitään? Porkkanaraasteen seassa vai? :o

Ei munavoi tarvitse mitään lisuketta, hyvää ihan sellaisenaan.

Vierailija
45/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ennen klo 5 söin marja-vihersmoothieta jotain 3 dl. Smoothiessa oli mustaherukoita, avokadoa, vihermehunkuitua, nokkosta, chorellaa, spirulinaa, lucumaa, "ashwanghaa", hamppuproteiinia, raakakaakaota, vettä ja viikunaa. Hyvää :)

Porkkanaa, paprikaa, varsiselleriä, kukkakaalia, voikukanlehtiä ja villejä maapähkinöitä.

Klo 9.30 tuota samaa smoothieta, jota aamulla

jotain 3 dl mansikoilla.

Klo 12.30 ruokatauko töissä. Porkkanaa, varsiselleriä, varhais-, kukkakaalia, idätettyjä linssejä, basilikaa, voikukanlehtiä, kirsikoita ja auringonkukansiemeniä.

Näillä tämä suurimmaksi osaksi raakailija, on tähän mennessä vetänyt :)

Vierailija
46/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: Kaurapuuroa mustikoilla ja mansikoilla, munakas kalkkunaleikkeellä + paprikalla + fetajuustolla + mausteilla, kahvia

Lounas: Uunilohta, lohkoperunoita, porkkanaa, parsakaalia, herkkusieniä, paprikaa + vettä

Välipala: Smoothieta, joka oli tehty maitorahkasta, banaanista, vadelmista ja mansikoista

Päivällinen ja iltapala vielä syömättä :) Olen töissä liikunta-alalla ja harrastan paljon liikuntaa, joten en millään pikkuannoksilla kyllä mene. Syön paljon, mutta pääosin terveellisesti (herkuttelen noin kerran viikossa) ja se toimii :D

N25, 170 cm/60 kg

Vierailija
47/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

# 45 menin kuudeksi töihin. Siksi noin ajoissa aloin syömään.

Vierailija
48/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: 2 lasia vettä, C-vitamiini. 2 kuppia mustaa kahvia.

Aamupala: Parsakaalta, pinaattia, keitettyjä porkkananpaloja, kidneypapuja ja yksi kananmuna. Kaikki paistettuna pannulla. Vettä lasillinen. 1 sinkkitabletti.

Lounas: Yksi banaani pilkottuna, jonka päälle pari lusikallista maapähkinävoita. 1 Eilan lohkeava raparperijugurtti. Vettä.

Päivällinen: Eh olin laiska: Kaksi ruisleipäviipaletta voilla ja kalkkunaleikkeleellä. 2 pientä viljatonta banaanimuffinssia. Vettä.

Illalla juon vielä kupin teetä ja ehkä vähän porkkanaa.

T. N24, normipainoinen

Vierailija
49/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jbkj

Vierailija
50/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tervepainoinen mutta mulla on melkoinen löysä pyöreä kaljamaha, koska juon paljon olutta, mutta syömisiin siis... Mitäs.. No energiajuoma tässä on, kohta teen ruokaa. Nakkeja ja pinaattilettuja.

Yritän tuosta mahasta päästä eroon vähentämällä syömistä, joten huono hetki sanoa syömisiä. Niin niin, pitäisikö ennemmin se olut jättää.. No kokeillaan ensin syömisestä tinkiä. Juhannuskin tulossa.

Vierailija
51/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi sämpylä kinkulla, juustolla ja kurkulla + maitokahvia.

Lounas spaghettia ja bolognase kastiketta. Jälkkäriksi pikkukipollinen turkkilaista jogurttia ja hunajaa.

Kohta kahvia ja omenapiirakka.

t: 50v ja koko ikänsä hoikka/normaalipainoinen

Vierailija
52/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tervepainoinen mutta mulla on melkoinen löysä pyöreä kaljamaha, koska juon paljon olutta, mutta syömisiin siis... Mitäs.. No energiajuoma tässä on, kohta teen ruokaa. Nakkeja ja pinaattilettuja.

Yritän tuosta mahasta päästä eroon vähentämällä syömistä, joten huono hetki sanoa syömisiä. Niin niin, pitäisikö ennemmin se olut jättää.. No kokeillaan ensin syömisestä tinkiä. Juhannuskin tulossa.

Mä näin just yhden miespuolisen kaverin, jota en ole nähnyt muutamaan vuoteen. Kiinnitin huomiota, että hän oli laihtunut huomattavasti. En kysynyt asiasta, mutta jonkun ajan päästä hän kertoi, että oli lopettanut juomisen kokonaan alle vuosi sitten. Oli varmasti parikymmentä kiloa lähtenyt.

Vierailija
53/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kuppi kahvia ja glutonta näkkäriä, jonka päällä juustoa.

Lounaalla uunijuureksia, grillattu kanafile ja salaattia + vettä.

Välipalaksi kahvia ja pieni pala glutonta mutakakkua.

Kohta syön samaa kuin lounaalla, koska sitä jäi vielä.

Illalla syön varmaan maustamatonta jugurttia, jonka päällä pakastemarjoja.

Aika peruspäivä tänään.

Vierailija
54/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvia ja tupakkaa.

Enpä ole ennen kuullut ihmisestä joka syö savukkeensa.

Vierailija
55/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä:

Aamupala 6.15 10% kreikkaista jogurttia, marjoja, skyr -rahka ja pistaasipähkinöitä

Lounas 11.00 porkkanaa ja paprikaa joiden kanssa hummusta, kasvispiirakka ja proteiinipatukka

Välipala 15.00 lidlin oatmeal&chia näkkäriä maksamakkaralla ja kiivi :D

Vierailija
56/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi kaurapuuroa, reilusti marjoja, pähkinöitä, maitokahvi, proteiinivanukas. Kaksi banaania.

Lounaaksi itse tehty ruokaisa perunasalaatti (sis. keitettyjä perunoita, purjoa, tomaattia, kurkkua, retiisejä, herneitä, vähärasvaista salaattijuustoa, öljy-sinappikastike.). Jälkiruoaksi banaani.

Maitokahvi.

Kohta otan välipalaksi itsetehdyn hedelmärahkan (ei sokeria) ja pähkinöitä.

Päivälliseksi ajattelin tehdä mifu-lehtikaalimuhennosta ja riisiä.

Illalla keitän vielä yleensä puuron ja syön sen pähkinöiden, marjojen ja maitorahkan kanssa. Jos en jaksa keittää puuroa, korvaan sen esim. rahkalla/proteiinivanukkalla ja pähkinöillä ja marjoilla. Jos ihan laiskottaa ja on tekee mieli herkkuja, syön iltapalaksi Quest Barin cookie doughn tai chocolate chips-proteiinipatukan.

BMI 23 mutta johtuu paljolti vahvoista lihaksista,  koska vaatekoko S/M. Päivän liikunnat tänään isoilla painoilla rankka salitreeni ja rauhallinen kävelylenkki. Annoskoot mulla on aika isoja ja uskon että voin syödä näinkin reippaasti ruokaa lihomatta sen takia, että treenaan salilla niin paljon. Jos jostain syystä joutuisin lopettamaan liikunnan, pitäsi pienentää annoskokojakin.  Muuten syömäni ruoka on tosi peruskotiruokaa.

Vierailija
57/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ruisleivän ja viiliksen, sekä kulhollisen muroja. Syön seuraavan kerran ehkä illalla jotain hyvää.

Ja tiedän, hirveetä sontaa. En vaan jaksa yksin ollessani laittaa ruokaa.

170cm 55kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä