Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervepainoiset, listatkaapa mitä olette tänään syöneet?

Lihava
20.06.2018 |

Laittakaapa meidät isot tytöt kauhistelemaan miten pienellä pärjäätte?
Ihan vertauskohdaksi mun välipala: 2 litraa jäätelöä ja 1,5 l sokerilimua. Ja vain että jaksaisin laittaa ruokaa...

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yhdeksältä ja join kupin maitokahvia ja söin kulhollisen All Bran- muroja kevytmaidon kanssa. Olen tehnyt tunnin verran raskaita ulkotöitä tänään enkä ole syönyt vielä mitään muuta koska en ole nälkäinen enkä tunne että verensokeritkaan vielä sitä vaatisivat. Meinasin syödä päivälliseksi puolikkaan maksalaatikon (isolla voisilmällä) ja puoli rasiaa kirsikkatomaatteja. Illalla syön varmaan pähkinöitä, omenan, banaanin tms. pientä. Reilusti vettä joka välissä.

Vierailija
2/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalan vasta ja päivän vitamiinit purkista.

Eli: 2 palaa vesimelonia, 2 keitettyä kananmunaa, kupin kahvia ja lasin appelsiinitäysmehua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla munakkaan ja kahvia. Päivällä salaattia ja kanafileitä.

Vierailija
4/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kahvia kaurajuomalla. Aamupäivällä puolikas banaani. Lounaaksi salaattia kidneypavuilla ja fetajuustolla. Välipalaksi kaksi palaa kauraleipää oivariinilla ja juustolla.

Mä oon vasta opetellut, että syön vain silloin kun on nälkä. Ja tänään on terveellinen päivä, eilen menikin normaalien lisäksi suklaata joka välissä.

Vierailija
5/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ajassa oot syönyt kaksi litraa jätskiä? Mä pystyn syömään litran n. 20 minuutissa, enempään en kykene.

Tänään olen syönyt 200 grammaa Alpro Go on -proteiinijugurttia marjojen kanssa.

Vierailija
6/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainon ylärajalla. Tän päivän syömiset:

6:00 Ruisleipä leikkeleellä, kurkulla, paprikalla, pähkinöitä, pala tummaa suklaata, mehujää

10:00 Ruisleipä leikkeleellä, kurkulla, paprikalla, vanukas, rivi suklaata

14:00 Banaani, kirsikoita, pähkinöitä, rivi suklaata

Ja illalla syön vielä kanasalaatin + käyn ehkä mäkissä. Laihtua pitäisi parisenkymmentä kiloa mutta suklaa/sokeri on liian hyvää :(

Vierailija
7/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla jogurttia, kaurahiutaleita, mustaherukoita ja nektariinin

Ennen töihin lähtöä kananmuna ja nektariini

Lounaaksi syön varmaan riisinuudeleita, kanapullia ja kirsikkatomaatteja

Vierailija
8/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi vaalea leipä voilla, leikkeleellä, kurkulla ja parikalla. Kahvia mustana pari kuppia.

Lounaaksi puolikas pepperonipizza. Reilu puol levyä suklaata, ehkä puolikas karkkipussi.

Kohta syön sekä suolaisen että makean vohvelin.

Vierailija
9/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro, rahkaa, marjoja, pähkinöitä, perunaa, lihaa, tuorevihanneksia, hedelmä.

Ja vielä on 1 lämmin ateria ja iltapala syömättä.

Olen normaalipainoinen.

Vierailija
10/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pari juustovoileipää ja kahvia.

Välipalana smoothie jossa kananmuna, omena, banaani, avokado, kapryyliöljyä ja nokkosjauhetta.

Toinen välipala Magnum-jäätelöpuikko.

Illemmalla vielä kylmäsavulohi-pastaa, lämpimiä voileipiä ja pientä naposteltavaa Netflixin ääressä pähkinöitä, porkkanaa jne.

N 172/56

Vierailija
11/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en syö aamupalaa, juon vain vettä. Lounaaksi sitten sitä mitä sattuu lounasravintolassa olemaan ruokana, tänään oli lihapullia, eli niitä, perunoita ja salaattia lautasmallin mukaan. Päivälliseksi aion syödä eilen tekemääni tonnikalapiirakkaa. Iltapalaksi olisi jogurttia ja ruisleipää tomaatilla ja kurkulla. Ruokajuomaksi juon vain vettä, se on helppoa kun pitää jääkaapissa jääkylmää vettä aina valmiina. Entisenä kokis-addiktina muutos juomavalioon oli vaikea, mutta nykyään ei ongelmia. Jos itselläsi on vaikeuksia muuttaa ruokavaliotasi, niin suosittelen aloittamaan juomisesta. Limsat vaikuttavat painoon yllättävän paljon.

Vierailija
12/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaiseksi huikka light colaa ja neljä viipaletta vesimelonia.

Lounaalla kaksi mukia kahvia täysmaidolla, neljä siivua oltermannia, corn flakeseja hillolla ja maidolla.

Juur äskön viisi kirsikkatomaattia.

Heti kohta kun tästä tuolista nousen, menen syömään broilerimakaronilaatikkoa, porkkanaraastetta, säilykepunajuuria, kahvia täysmaidolla ja jonkun leivän voilla ja juustolla.

Iltapalasta en vielä tiedä, mutta kaiketi ainakin teetä.

Vierailija
13/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamiainen marjasmoothie ukkojuggeen ja chiasiemenillä, maitokahvi

lounas keitetty kananmuna, purkillinen tonnikalaa öljyssä, ruisleipäsiivu (kotitoimistolla)

päivällinen kermahaudutettua hapankaalia ja bratwurstia

illalla syön varmaan toisen smoothien jossa 1/2 banaani ja marjoja

Jos olisi pähkinöitä niin söisin vielä kourallisen niitä

t normaalipainoinen

Vierailija
14/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainon ylärajalla. Tän päivän syömiset:

6:00 Ruisleipä leikkeleellä, kurkulla, paprikalla, pähkinöitä, pala tummaa suklaata, mehujää

10:00 Ruisleipä leikkeleellä, kurkulla, paprikalla, vanukas, rivi suklaata

14:00 Banaani, kirsikoita, pähkinöitä, rivi suklaata

Ja illalla syön vielä kanasalaatin + käyn ehkä mäkissä. Laihtua pitäisi parisenkymmentä kiloa mutta suklaa/sokeri on liian hyvää :(

Siis mitä ihmenttä; meneekö sulla oikeasti kokonainen suklaalevy muutamassa päivässä!?!?!

Vierailija
15/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainon rajalla tällä hetkellä

Aamiainen: Kupillinen mysliä

Lounas: 2 voileipää juustolla ja kurkulla sekä kourallinen mysliä

Välipala: Poikkeuksellisesti pitsa kun iltaruoka menee myöhään

Iltaruoka: ?

Tuhdit ruokailut väsyttää niin syön ensimmäistä kertaa hyvin heti töiden jälkeen, voi ottaa ruokalevon siihen päälle (työt alkaa klo 6 niin päiväunet on poikaa).

Vierailija
16/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.1500 kcal. 5*n.300kcal vaihdellen eri ruoka-aineita. Huomaa kyllä äkkiä,että juureksia ja salaattia voi syödä paljonkin tuohon kalorimäärään, suhteessa muihin elintarvikkeisiin.

Vierailija
17/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kaksi paistettua kananmunaa sipulilla, pekonia, tomaatti, kurkkua, vähän kermaviiliä ja mustikkaa

Päivällä ribsiä, sipulia, kesäkurpitsaa voissa paistettuna, jälkkäriksi kermavaahtoa kaakaojauheella

Illalla syön vielä savukalaa kermaviili-tillikastikkeella, uusia pottuja ja sipulia, tomaattia.

Vierailija
18/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivu pehmokauraa kermajuustolla+margariinilla

Kaurapuuro kookosöljyllä ja mantelimaidolla

1,5dl jogusmoothieta

Jauhelihakastiketta muusilla, kurkkua, maustekurkku

Yksi Marianne karkki

Vapaapäivä, illalla varmaan makkaraa yms

Vierailija
19/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla purkki rahkaa 250g. Lounaaksi pari pötköä mustaa makkaraa. Kahvin kanssa sitruunamuffinssi.

M90kg

Vierailija
20/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: Mansikka-mustikkasmoothie.

Lounas: Kasvissosekeittoa ja päällä auringonkukansiemeniä.

Välipala: Banaani ja kuppi vihreää teetä.

Päivälliseksi teen ruis-broilerihampurilaisia. Täytteeksi cheddaria, punasipulia, salaattia, kurkkua, tomaattia ja vähän valkosipulimajoneesia.

Teen lisäksi juomana vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi