Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervepainoiset, listatkaapa mitä olette tänään syöneet?

Lihava
20.06.2018 |

Laittakaapa meidät isot tytöt kauhistelemaan miten pienellä pärjäätte?
Ihan vertauskohdaksi mun välipala: 2 litraa jäätelöä ja 1,5 l sokerilimua. Ja vain että jaksaisin laittaa ruokaa...

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi banaani, ekalla tauolla töissä proteiinijuoma, ruokiksella täytetty ruisleipä(kananmuna, meetwursti, juusto) ja nyt kotona makaronilaatikkoa joku 200-300g ja vesimelonia. Päivän aikana juotu vettä ja kahvia :)

Vierailija
22/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla 5.30 munalatte ja nektariini.

Lounas 12.30 kahden munan pinaattimunakas voissa paistettuna. Salaattia ja majoneesia.

Päivälliseksi olis tarkoitus uusiaperunoita, voita ja keitettyjä kananmunia. Salaattia. Kermakahvia.

Iltapalaksi sitten vielä munavoita, porkkanaraastetta ja vesimelonia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pieni annos kaurapuuroa ja voisilmä seka mustaa kahvia.

(Olisi kyllä pitänyt syödä kananamuna, koska menin työtapahtumaan ja lounas venähti myöhemmäksi. Söin sitten siellä yhden minidonitsin.)

Lounaaksi ostosalaatti, jossa mm. linssejä, falafelia ja avokadoa. Sen kastikkeeksi laitoin ruokalusikallisen hamppuöjlyä. Jälkkäriksi vadelmia.

Välipalaksi aion syödä myöhemmin banaanin ja manteleita, illalla wokkikasviksia ja eilistä kanafileetä, iltapalaksi lasillisen kefiiriä. Muuten juon päivän mittaan vettä ja mukillisen tai pari yrttiteetä jos tekee mieli.

Tiedän, etten syö tarpeeksi kasviksia joten yritän tsempata tässä suhteessa sekä vähentää herkut (suklaan, leivonnaiset) ihan minimiin. Onneksi kesällä on marjoja!

N169/61.

Vierailija
24/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herännyt jo ennen kasia ja join silloin aamukahvin maidolla ja sokerilla. Joskus 9-10 maissa söin mansikka-banaanijogurttia ja mysliä. Nyt juuri vetäsin 1.5 annosta lounassushia, loput jäi iltapalaksi.

Vierailija
25/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 7.30: marjasmoothie pakkasen antimista

Klo 11.30: erittäin ruokaisa lohisalaatti

Klo 16.00: uusia perunoita, salaatin jämät ja kunnolla voita pottuihin :D

Illaksi on mies ostanut pari litraa mansikoita ja herneitä, joten todennäköisesti täytän vatsani niillä

Vierailija
26/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pari kuppia maitokahvia

Lounaaksi paistettu kananmuna, aurinkokuivattuja tomaatteja, kurkkua, raejuustoa ja Gouda-juustoa

Välipalaksi lisää kahvia ja lasi tuoremehua

Vierailija
27/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän syödä lektiini vapaata ruokaa mutta vaikeaa on.

Vierailija
28/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin aamulla kaksi ruisleipaa, joiden päällä oli voita, juustoa ja tomaattia. Join kaksi kuppia teetä. Jossain vaiheessa napsin pari vihreää kuulaa (tätä napsimista en normaalisti juuri tee, en tajua, miksi nyt).

Lounaalla söin ehkä neljä uutta perunaa voin kanssa, n. kämmenen kokoisen palan lämminsavulohta, pari palaa silliä, varhaiskaalisalaattia (jossa oli varhaiskaalia, porkkanaa, krassia ja retiisiä, kastikkeena oliiviöljyä, etikkaa, sitruunamehua, sokeria, suolaa, pippuria) sekä itse tehtyä caesar-kastiketta. Join kaksi kuppia kauramaitokahvia sekä söin yhden ison marsipaanisuklaakonvehdin/keksin, mitä nyt ovatkaan.

Vierailija
29/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tämmönen samanlainen aloitus täytyy tehdä JOKA PÄIVÄ?! Mikset voi jatkaa vanhoihin ketjuihin?

Vierailija
30/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla 5.30 munalatte ja nektariini.

Lounas 12.30 kahden munan pinaattimunakas voissa paistettuna. Salaattia ja majoneesia.

Päivälliseksi olis tarkoitus uusiaperunoita, voita ja keitettyjä kananmunia. Salaattia. Kermakahvia.

Iltapalaksi sitten vielä munavoita, porkkanaraastetta ja vesimelonia.

Pari kysymystä; Mikä pn munalatte? Ja syötkö siis munavoita sellaisenaan? Siis... ilman karjalanpiirakkaa tai leipää tai mitään? Porkkanaraasteen seassa vai? :o

Vierailija
31/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia ja tupakkaa.

Vierailija
32/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt tänään maustamatonta jogurttia, banaanin, runsaasti fetasalaattia pähkinöillä ja äsken kolme ruisleipää juustolla.

Vierailija
33/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä syön ihan mitä milloinkin huvittaa. Koitan muistella tän päivän syömisiä:

Aamulla kahvia ja kaurapuuroa mehukeitolla ja raejuustolla

Aamupäivällä porkkanakakkua pieni pala (oli vieraita)

Päivällä kanakastiketta ja salaattia vähän

Nyt iltapäivällä taas kahvia keitän juuri parhaillaan.

Semmosta. Ja vettä ja vissyä paljon koska aina janottaa. Mulla on AINA jano! Juon hirvittävästi päivän aikana. Eikä ole diabetesta!

Vierailija
34/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brunssi: Litra tuoreita marjoja. Iso kuppi kahvia. Ruisleipä, 3cm patonkia, tomaatti, kourallinen basilikaa, 1/2 dl parmesania raasteena, oliiviöljyä 1/2 rkl.

Vierailija
35/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainon ylärajalla. Tän päivän syömiset:

6:00 Ruisleipä leikkeleellä, kurkulla, paprikalla, pähkinöitä, pala tummaa suklaata, mehujää

10:00 Ruisleipä leikkeleellä, kurkulla, paprikalla, vanukas, rivi suklaata

14:00 Banaani, kirsikoita, pähkinöitä, rivi suklaata

Ja illalla syön vielä kanasalaatin + käyn ehkä mäkissä. Laihtua pitäisi parisenkymmentä kiloa mutta suklaa/sokeri on liian hyvää :(

Miten voi olla parisenkymmentä kiloa laihdutettavaa vaikka olet normaalipainossa? :O

Vierailija
36/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pari kuppia kahvia maidolla, kaksi ruisleipää joiden päällä paprikaa ja keitettyä kananmunaa. Sekä pikkukulho mysliä jonka joukossa yksi nektrariini.

Lounaaksi salaatti + keitetty kananmuna, oliiviöljyä loraus joukkoon, sekä siemennäkkäri. Päälle kuppi kahvia maidolla.

Nyt mietin että mitä keksisi päivälliseksi. Ehkä joku keitto esim. linsseistä ja kasviksista.

Illalla menen käymään kaverilla, siellä todennäköisesti jotain pientä herkkua.

Iltapalana ehkä mysliä tai näkkäriä, tai mitä nyt tekee mieli.

Vierailija
37/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oon syönyt valkosipulivoipatongin lounaaksi (lisäsin vähän juustoja ja leikkeleitä), kahvia aamulla. Illalla grillataan eli jotain lihaa, kasviksia ja perunaa/perunasalaattia.

Eilen söin lounaaksi salaattia, leivitetyn kalapalan ja muusia, kermaista karjalanpaistia ja uunijuureksia (seisovasta pöydästä). Illalla hain Mäkkäristä tupla-QP-aterian ja söin juustosnackseja.

Mitat 158/53.

Vierailija
38/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi kaksi mangoa ja melkein litra vettä

Lounaaksi 3 lautasellista kalakeittoa

Nyt syön äidin tekemää siemenleipää, hyvää on!

Vierailija
39/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6:00 Ruisleipä leikkeleellä, kurkulla, paprikalla, pähkinöitä, pala tummaa suklaata, mehujää

Ja illalla syön vielä kanasalaatin + käyn ehkä mäkissä. Laihtua pitäisi parisenkymmentä kiloa mutta suklaa/sokeri on liian hyvää :(

Miten voi olla parisenkymmentä kiloa laihdutettavaa vaikka olet normaalipainossa? :O

Näytän paremmalta alipainoisena. Nyt normaalipainon ylärajalla ihan liikaa läskiä ja ihan väärissä paikoissa. Vyötärö lähes 90 cm, tissit aa-kuppia. Hirveän näköistä.

Vierailija
40/57 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmenttä; meneekö sulla oikeasti kokonainen suklaalevy muutamassa päivässä!?!?!

Kerran viikossa ostan suklaalevyn ja se menee töissä. Kotona sen syö enkä pidä karkkia (paitsi tummaa suklaata ja sitä syön 1-2 palaa jos tekee mieli sokeria)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä