Pitääkö olla tilivelvollinen rakastajalleen?
Kamala sana tuo rakastaja, mutta en muutakaan otsikkoon keksinyt. Olen siis varattu nainen, jolla on ns. toinen mies. Tapaamme harvakseltaan koska asumme kaukana, mutta viestittelemme päivittäin. Mieskin on naimisissa tahollaan.
Nyt olen tavannut taas miehen, jonka kanssa on viestittelyä (varattu hänkin). Tuntuisi oudolta kertoa hänestä ensimmäiselle toiselle miehelle, ja en tiedä, miten hän suhtautuisi.
Miten muilla? (ja tuomitsijoita en kaipaa, vaikka teitäkin varmasti on. Minäkin olin ennen vastaan tällaista toimintaa).
Kommentit (12)
Jos ei ole mitään pakottavaa syytä kertoa näistä kahdesta miehestä toisilleen niin parempi olla hiljaa. Too much infromation is a thing.
Ei kannata kertoa. Todennäköisesti rakastajallasi on myös muita naisia. Tuskin olet hänellekään ainoa.
No et todellakaan ole tilivelvollinen kummallekaan "toiselle"miehelle. Tosin tuollaista kolmen miehen rinkiä voi olla pitemmän päälle vaikea pyörittää, mutta kannattaa yrittää 😀 Riskillä mennään. Tsemppiä, sisko!
Miksipä pitäisi - ei hänkään varmaan kerro sinulle kaikista naisistaan.
Tuohon muuten että sinkkuna saisi säätää miten tahtoo, niin ei ole mahdollista. Parhaat miehet/naiset ovat varattuja ja varatut eivät halua sinkkuja vaivoikseen. Paras suhde on varattujen välillä
Ette ole kakkosen kanssa tehneet mitään sopimuksia eksklusiivisuudesta? Käytätte kondomia niin yhdynnässä kuin suuseksissäkin, tai jos ette, niin kolmosen kanssa meinaat tehdä näin?
Jos nämä ehdot täyttyvät niin ei tarvi kertoa. Huolehdi vaan että ei ole sp-tartuntariskiä. Ette te ole toisillenne tilivelvollisia samaan tapaan kuin monogaamisessa parisuhteessa ollaan.
Sitäpaitsi ethän sä ole edes tavannut kolmosta vielä, mitä turhaan rakastajallesi kertomaan että viestittelet jonkun kanssa :D
treffit kirjoitti:
Ette ole kakkosen kanssa tehneet mitään sopimuksia eksklusiivisuudesta? Käytätte kondomia niin yhdynnässä kuin suuseksissäkin, tai jos ette, niin kolmosen kanssa meinaat tehdä näin?
Jos nämä ehdot täyttyvät niin ei tarvi kertoa. Huolehdi vaan että ei ole sp-tartuntariskiä. Ette te ole toisillenne tilivelvollisia samaan tapaan kuin monogaamisessa parisuhteessa ollaan.
Sitäpaitsi ethän sä ole edes tavannut kolmosta vielä, mitä turhaan rakastajallesi kertomaan että viestittelet jonkun kanssa :D
Totta. Paitsi olen siis kolmosen tavannut kahvittelun merkeissä. Ei ole ollut tilaisuutta muuhun (paitsi viestittelyyn).
Ap
Minulla oli jonkin aikaa sitten vähän samanlainen tilanne, vaikka olenkin sinkku. Molemmat miehet olivat varattuja, ja sen vuoksi katsoin, ettei minulla ollut mitään velvollisuutta olla kummallekaan uskollinen. Kakkoselle kerroin kuitenkin jo alkuvaiheessa ykkösestä, jotta hän tietäisi, mihin oli ryhtymässä, ja hän hyväksyi tilanteen. Myöhemmin kerroin myös ykköselle kakkosesta, koska suhteemme on hyvin läheinen, ja ennemmin tai myöhemmin kerromme toisillimme kaiken. Hänkin hyväksyi tilanteen. Näin jatkettiin, kunnes kakkonen muutti toiseen maahan. Tapaan häntä kuitenkin vielä muutaman kerran vuodessa.
Ei tarvi kertoa todellakaan. Minä itse olen hyvin aktiivinen seksuaalisesti ja kierrossa on neljä varattua miestä. Kotona eivät saa toteuttaa halujaan ja minä olen hyvin avoin kaikelle. Olen kuitenkin sinkku koska tiedän että en saa tarpeeksi miehestä joten on parempi olla useampia.
Usein panetukseen vaan pikaiset autossa ja heipat. Toimii
Ethän sinä ole miehellesikään kertonut toisesta, miksi alkaa moraali nostaa nyt päätään?
Miksi kertoisit kakkoselle kolmosesta, jos et oo kertonu ykköselle kakkosesta?
P.s. eikö sinkkuna sais säätää ihan sydämen kyllyydestä?