Juonteita silmien ympärillä hymyillessä (jatkuvat pitkälle ohimoille saakka), sisältää lisätietoja
Minua häiritsee kun olen kiinnittänyt viime aikoina huomiota näihin juonteisiin. Vielä enemmän häiritsee, kun en muista yhtään että onko niitä ollut ns. aina.
Tietoja: Kyllä, on erittäin kuiva iho. Välttelen aurinkoa parhaani mukaan. Ihoni on kaikkea muuta kuin vanhan näköinen. Ihan normaali nuoren aikuisen iho. Ei ole mitään sameutta, ryppyjä, ei mitään sellaista. Kaikki normaalia. Minulle on tehty silmäluomileikkaus alle 10 vuotta sitten. Kulmakarvojen alta poistettiin hieman rasvaa (kun ei ollut paljon poistettavaakaan.) Leikkaus tehty Suomessa. Iso, tunnettu yritys. Voisikohan tuolla leikkauksella olla mitään tekemistä tämän kanssa?
Tupakkaa en ole koskaan polttanut.
Kosteutan PALJON. Joka ikinen päivä. Iho on todella kiristävä ilman kosteusvoidetta. Elämäntavat perusterveelliset. Asunto ok, ei mitään hometta tai vastaavaa. Äitini on ollut todella nuorekkaan näköinen todella pitkälle keski-ikään asti (iho.)
Kommentit (35)
Kuolemaan johtavan sairauden, eli elämän, oireita.
Millä tavalla sitä ihoa siis hoidat? Ei kuulosta optimaaliselta tavalta, jos iho on kiristävän kuiva.
Aion hommata kosteuttavan kasvoveden kunhan saan rahaa tässä pian. Iho on kosteutuksesta huolimatta kuivahkon tuntuinen. Ei näytä kuivalta mutta tuntuu hieman.
Vierailija kirjoitti:
Aion hommata kosteuttavan kasvoveden kunhan saan rahaa tässä pian. Iho on kosteutuksesta huolimatta kuivahkon tuntuinen. Ei näytä kuivalta mutta tuntuu hieman.
Osta Ruohonjuuresta hajusteeton manteliöljy-pullo. Maksaa noin 8 euroa.
Manteliöljy on erittäin kosteuttavaa.
Naururypyt kertovat että on ollut iloinen elämä. Miksi ne pitää saada pois?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla sitä ihoa siis hoidat? Ei kuulosta optimaaliselta tavalta, jos iho on kiristävän kuiva.
Osaan kyllä hoitaa ihoani, olen aikuinen ihminen. Käytän mahdollisimman hellävaraisia tuotteita ja mahdollisimman vähän erilaisia tököttejä. Puhdistus meikeistä hajusteettomalla puhdistusvaahdolla, perään paksu kerros voidetta. Välillä kuorin. En säännöllisesti, mutta kuorin joka tapauksessa. Ostan kosteuttavan kasvoveden kunhan saan rahat pian.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tietysti iho on ilman kosteutusta kiristävän kuiva. Ei kosteutuksen JÄLKEEN.
Vierailija kirjoitti:
Naururypyt kertovat että on ollut iloinen elämä. Miksi ne pitää saada pois?
Siksi, että ensinnäkin juonne ei ole ryppy ja toiseksi siksi, että huomaan ihoni kaipaavan lisää kosteutta. Ei minun elämäntavoillani pitäisi näkyä tuollaisia juonteita. Edelleen korostan, että ihoni on aivan normaali nuoren aikuisen iho. Ei todellakaan mitään ennenaikaista vanhenemista tai sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan kyllä hoitaa ihoani, olen aikuinen ihminen. Käytän mahdollisimman hellävaraisia tuotteita ja mahdollisimman vähän erilaisia tököttejä. Puhdistus meikeistä hajusteettomalla puhdistusvaahdolla, perään paksu kerros voidetta. Välillä kuorin. En säännöllisesti, mutta kuorin joka tapauksessa. Ostan kosteuttavan kasvoveden kunhan saan rahat pian.
Näköjään et osaa. Puhdistusvaahdot on monen iholle aivan liian kuivattavia ja paksun voiteen tehtävänä on lukita kosteus iholle, mutta minkä kosteuden se sinne lukitsee, kun iho on pesty rutikuivaksi eikä siihen ole laitettu kasvovettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy perehtyä. Ihmettelen miksi tätä on alanuolitettu???
Minulle tulee niistä mieleen aurinko, ja pidän niitä kauniina. Harmi, kun itselleni ei tule siihen kohtaan ryppyjä, mutta muuten tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä öljy ei kosteuta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään et osaa. Puhdistusvaahdot on monen iholle aivan liian kuivattavia ja paksun voiteen tehtävänä on lukita kosteus iholle, mutta minkä kosteuden se sinne lukitsee, kun iho on pesty rutikuivaksi eikä siihen ole laitettu kasvovettä?
Usko ihan vaikka huviksesi, että ihoni on luonnostaan kuiva. Aina ollut. Kaikenlaisia eri asioita tullut kokeiltua vuosien varrella. On vaahtoa, geeliä, misellivettä sun muuta. Ei se minun ihostani tee yhtään erilaista. Siksi sanoin, että kyllä, ihoni on erittäin kuiva. Ei kuiva, vaan erittäin kuiva (jos en kosteuta.)
Itse epäilen että juonteet tuli vähäisestä aurinkolasien käytöstä. Olin yhteen aikaan todella huono käyttämään aurinkolaseja. En tiedä olisiko ne muutekin, mutta itsellä ikää alle 30v.
Seuraavaksi vaihdan vaahdon vaikka takaisin miselliveteen (toki se ei asiaa maagisesti muuksi muuta. Ihoni on kuiva ja piste.) Sitten ostan kosteuttavan kasvoveden ja kokeilen öljyä. Pitäisi keksiä iholleni sopiva tapa lukita kosteus.
Vierailija kirjoitti:
Tua noin, kosteuta sisäisesti.
Tätäkin pitäisi tehdä. Olen tullut omissa tutkimuksissani tulokseen, että ruokavalioni on liian rasvaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä öljy ei kosteuta mitään.
Todellakin kosteuttaa. Lisäksi manteliöljyssä on E-vitamiinia ja muuta hyödyllistä. Kantsii laittaa iltaisin tota. Ja manteliöljyllä voit puhdistaa silmämeikinkin. E-vitamiini auttaa myös vähentämään tummia silmänalusia. Se myös vahvistaa ihoa.
Up