Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unientulkintaa.. Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
20.06.2018 |

En muista itse omaa uneani.. Mutta olin avannut silmäni ykskaks keskiyöllä, katsonut miestäni, noussut istumaan ja sanonut

“Oletko koskaan tavannut demoneita? Minä piirrän heitä”.

Tuon jälkeen olin laittanut silmät takaisin kiinni ja jatkanut uniani.

Mitä tuo tarkoittaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet riivattu.

Vierailija
2/19 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä tarkottaa mutta mies tuskin jatkoi uniaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on salaisuuksia joita et halua miehesi tietävän.

Vierailija
4/19 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uneani:D

Vierailija
5/19 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirtäminen: Jos itse piirrät unessa, enteilee se muutosta. Jos joku toinen piirtää, tiedossa on pikkuharmeja. Jos piirrät kuvan tutustasi, enteilee se välirikkoa. Jos joku toinen piirtää kuvaa sinusta, uni varoittaa että vihollisesi yrittää vahingoittaa sinua.

Piru: Varoittaa viettelyksistä. Jos juttelet Pirun kanssa, sinua petetään. Jos Piru viettelee sinua, puolisosi pettää sinua. Jos voitat Pirun, povaa se menestystä.

Vierailija
6/19 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirtäminen unessa merkitsee, että haluat unohtaa ikävän tapahtuman mahdollisimman nopeasti. Demonia ei unikirjasta löytynyt.

Vierailija
7/19 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paholainen enteilee epäonnea. Saatat olla tehnyt syntiä jota yrität pitää pois päivänvalosta.

Toisin sanoen uskon että sinulla on salaisuuksia. Maalaat piruja itse.

Vierailija
8/19 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen on creepyä. Miehesi tuskin sai nukutuksi enää.

Vierailija
9/19 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkasen on creepyä. Miehesi tuskin sai nukutuksi enää.

Jaa pikkasen:) Miesparka ollut varmaan ihan kauhuissaan.

Vierailija
10/19 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paholainen.... Elämääsi on tulossa huonoja aikoja... Toivotan onnea sinulle.

Vierailija
11/19 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unien tulkinta on melko vaikeaa. Jos se ei onnistunut kovin tarkkaan edes Jungilta, mistä luulet, että teikäkäinen ymmärtäisi niistä yhtään mitään?

Vierailija
12/19 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kuvauksesi tarkoittaa 90% todennäköisyydellä sitä, että demonit ovat päässeet sisällesi. Kun ihminen nukkuu, hän voi nähdä unia jahtaavista olennoista, mutta suojakuori pitää olennot silti itsestään ulkona, ja tavallisesti ihminen herää painajaisuneen, jos demoni tulee liian lähelle. Tässä tapauksessa olento on jo sisälläsi, koska se pystyi puhumaan kauttasi niin ettet itse huomannut. Piirtäminen voi olla uhkaus sinulle itsellesi, jonka demoni välittää miehesi kautta, tai sitten vain yleistä demonin tarvetta kertoa itsestään: astraaliolentona demoni ei ole fyysisesti todellinen, vaan demoni valitsee oman olomuotonsa eli vähän kuin ”piirtää itsensä”.

Tarkkaile persoonaasi, luultavasti sisälläsi on ainakin yksi demoni. Jos havaitset vihaa, persoonasi muutoksia tai hallusinaatioita, niiden takana lienee demoni.

Vierailija
13/19 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et unessa tiennyt miltä demoni näyttää ja kysyit siksi?

Vierailija
14/19 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maagi kirjoitti:

Hei! Kuvauksesi tarkoittaa 90% todennäköisyydellä sitä, että demonit ovat päässeet sisällesi. Kun ihminen nukkuu, hän voi nähdä unia jahtaavista olennoista, mutta suojakuori pitää olennot silti itsestään ulkona, ja tavallisesti ihminen herää painajaisuneen, jos demoni tulee liian lähelle. Tässä tapauksessa olento on jo sisälläsi, koska se pystyi puhumaan kauttasi niin ettet itse huomannut. Piirtäminen voi olla uhkaus sinulle itsellesi, jonka demoni välittää miehesi kautta, tai sitten vain yleistä demonin tarvetta kertoa itsestään: astraaliolentona demoni ei ole fyysisesti todellinen, vaan demoni valitsee oman olomuotonsa eli vähän kuin ”piirtää itsensä”.

Tarkkaile persoonaasi, luultavasti sisälläsi on ainakin yksi demoni. Jos havaitset vihaa, persoonasi muutoksia tai hallusinaatioita, niiden takana lienee demoni.

Älä nyt hitto vieköön pelottele toista. Vedä foliohattu päähäs.

Vierailija
15/19 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maagi kirjoitti:

Kuinka demonista pääsee eroon?

Vierailija
16/19 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manauksella

Vierailija
17/19 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin manata sinut edullisesti. Halpa mutta hyvä manaus.

Vierailija
18/19 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahuutta

Vierailija
19/19 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet joskus ajatellut demoneita. Sanoudu mielessäsi irti koko roskasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi