Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko elämäni naiset on pitäneet minusta huolta

Vierailija
30.04.2024 |

Äitini kuoli kun olin lapsi, mummot otti hoiviinsa. Sen jälkeen naisystävät on ottaneet hoiviinsa. Kun yksi suhde on loppunut, toinen on alkanut melkein varkain samantien. Suhteita on ollut useita, olen jo 45 vuotias mies. Ei minua tarvitse mielestäni holhota, mutta joskus tuntuu että naiset uskovat minun tarvitsevan hoivaa ja hellyyttä erityisen paljon ja sitä ovat myös antaneet. Kai se on joku biologinen juttu. 

Hyvää vappua!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja unohtui lisätä että välit isääni oli etäiset, eikä miespuoliset kaverini ole koskaan olleet mitään sellaisia, jotka jeesaisi missään. Naiset sen sijaan on tehneet enemmän kuin käsitänkään.

ap

2/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti osaat arvostaa näitä naisia. Toisaalta sitä miettii, ovatko he tehneet karhunpalveluksen sinulle? Osaatko pitää itsestäsi huolta?

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Toivottavasti osaat arvostaa näitä naisia. Toisaalta sitä miettii, ovatko he tehneet karhunpalveluksen sinulle? Osaatko pitää itsestäsi huolta?

Tietysti arvostan näitä naisia. Osaan pitää itsestäni huolta, mutta silti käy niin, että naiset ovat ottaneet isoa roolia elämässäni. Tykkään vahvoista naisista, ehkä koska äitiä ei koskaan ollut, isäni oli etäinen ja mummoni olivat vahvona matriarkkoja, joiden lämpimässä määräysvallassa kasvoin. En minä sitä häpeä. Kaikenlainen maskuliininen paska on mielestäni järjetöntä. Naiset on hyviä, ainakin ne joiden kanssa olen olut. 

ap

4/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat alitajuisesti äidin hoivaa, koska äitisi kuoli liian varhain. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Kaipaat alitajuisesti äidin hoivaa, koska äitisi kuoli liian varhain. 

Kyllä minä sen tiedän ja siksihän minä ajaudun suhteisiin jotka kai jotenkin tästä muistuttavat. Naiseni ovat kaikki vahvoja ja lämpimiä. Toisaalta en hakeudu tietoisesti; se vaan aina menee niin.

ap

Vierailija
6/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs noista. Minäkin palvon vahvoja naisia. Ja olenkin sellaisen kanssa suhteessa. Ei se minua haittaa, sellaista haluankin.

Vierailija
7/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan kuin 70v. isäni. Naiset pitävät huolta kuulemma. Ei ehdi lapsia näkemään.

Vierailija
8/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu. Äitini hylkäs minut 15 vuotiaana ja sen jälkeen olen elänyt yksin. En ole kenenkään naisen kanssa edes ystävystynyt koskaan.

Vierailija
9/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen heikko lokkimies.

Vierailija
10/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on luonnostaan hoivaaja tyyppi. Siihenhän tehtävään hänet aikanaan luotiin.

Vierailija
11/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on luonnostaan hoivaaja tyyppi. Siihenhän tehtävään hänet aikanaan luotiin.

Hoivavietin kuuluu kohdistua avuttomiin lapsiin, ei aikuisiin miehiin.

Vierailija
12/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa hienolta 

Vierailija
13/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen elänyt lapsuuteni naisten keskellä mutta en kokenut sitä ahdistavaksi, se vain johtui olosuhteista. Myös ensimmäiset seksuaaliset kokemukseni sain siltä naisyhteisöltä, ehkä liian nuorena mutta silti pidän sitä nykyäänkin hyvänä asiana. Tulen edelleen erityisen hyvin toimeen naisten kanssa ja naissuhteet on aina olleet tasa-arvoisia ja molemmille tyydyttäviä.

Vierailija
14/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä tykkään hoivata vain omaa miestä

Vierailija
15/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoivavietin kuuluu kohdistua avuttomiin lapsiin, ei aikuisiin miehiin.

Hoivavietti kohdistui aikanaan nimenomaan mieheen. Miehellehän nainen luotiin.

Vierailija
16/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jo omia lapsia, joita nyt itse hoidat?

Vierailija
17/17 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hyvät oltavat, olet varmaan mukava mies kun naiset viehättyvät sinusta. Hyvää vappua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan