Mitkä naisten nimet on harvinaisia tän ajan vauvoilla?
Ja toivon nyt semmoisia nimiä, jotka kuitenkin sopii tähän päivään. Esim. Pirkon aika ei mielestäni ole ihan vielä ainakaan....
Itselläni tuli mieleen ainakin Petra. Muita?
Kommentit (597)
Sippu72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silja
Silja-vauvoista en ole kuullut, mutta kyseinen nimi sopii täydellisesti tähän päivään. Tuskin on mikään yleinen nimi koskaan ollut, ei ole pahemmin tuon nimisiin törmännyt.
Itse olen Silja ja minun nimisiä ei ole kyllä paljon, saatikka että olisi vauvoja nimeltään Silja.
Itse en uskaltanut antaa sen Silja nuorena nukkunut -kirjan vuoksi.
Sippu72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silja
Silja-vauvoista en ole kuullut, mutta kyseinen nimi sopii täydellisesti tähän päivään. Tuskin on mikään yleinen nimi koskaan ollut, ei ole pahemmin tuon nimisiin törmännyt.
Itse olen Silja ja minun nimisiä ei ole kyllä paljon, saatikka että olisi vauvoja nimeltään Silja.
Pidän nimestä itsekin, mutta pelkästään omien häävieraidemme silloisista ja tulevista lapsista jopa kolme oli/on nykyään vielä alle kouluikäisiä Siljoja... Myös muilla kavereilla/vauvapiireissä tullut sitttemmin vastaan. Aikuisissa harvemmin.
Mulla on tytöt Anja ja Eila. En ole törmännyt kaimoihin vielä. Ainakaan vauvoihin. Annia, Ainoa on paljon.
Vierailija kirjoitti:
1960-luvun nimet. Kun muistelen luokkakavereiden nimiä, niin niitä on Anne, Leila, Leena, Sari, Kirsi, Tiina, Tarja, Timo, Jouko, Anssi, Pekka, Markku.
Unohdit ainakin Päivin ja Jaanan ja Minnan
En ole Aune, Sylvi tai Sylvia vauvoista kuullut. Enkä Päivikki tai Terhikki ensimmäisenä nimenä. Annikki taitaa olla tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Anette
Aina ollut harvinainen. En tiedä miksi.
Varmaan siksi, että se on ruma nimi?
Anja ja Aila kuulostavat siltä, että saattavat alkaa nousta. Ailia ja Ainia on näkynyt kastetuissa jo jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tytöt Anja ja Eila. En ole törmännyt kaimoihin vielä. Ainakaan vauvoihin. Annia, Ainoa on paljon.
Kerro vielä vähän tunnistettavammin : DDD ihme ääliö.
Marianne
Marianna
Marielle
Mariella
Mariela
Maaria
Maria
Marie
Siis oikeesti mä en tiedä yhtäkään Maria- vauvaa!!! Enkä muutenkaan tiedä yhtään pientä Mariaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä vähän tunnistettavammin : DDD ihme ääliö.
Sinä se tässä olet ääliö. Idiootti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anette
Aina ollut harvinainen. En tiedä miksi.
Varmaan siksi, että se on ruma nimi?
Hah. Kaunis naisellinen nimi! :)
Ei mun mielestä nää Pirjot ja Kyllikit sovi vielä tässä vaiheessa vauvoille todellakaan. Tuollaisen nimen kun antaa niin kiusaaminen on taattua, sori vaan. Vauvojen mummolla tai isomummoilla on noita nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Siiri, viivi, emmi, emilia
Eiks nää oo tosi yleisiä varsinkin Emilia?
Saija. aina ollut aika harvinainen, mutta hyvä on nimi :)