Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä hiton ilveellä saa pysymään farkut jalassa, kaikki valuu

Vierailija
20.06.2018 |

Mulla on siis tasapaksu melko kroppa. Vyötäröä ei kauheasti erotu ja se on korkealla, ja persus on pieni. Kaikki farkut valuu enkä pysty vyötä pitämään niin kireällä (ahdistaa). Vaikka ostaa kaikkien ohjeiden mukaiset alkuun vähän liian piukat niin ei auta. Erittäin korkeavyötäroisissä farkuissakin sama juttu. Nykyään pidänkin enimmäkseen hameita kun inhoan sitä tunnetta kun housut valuu.

Henkselit ei ole vaihtoehto😆

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä.Pidän hameita enimmäkseen ja yhdet farkut pysyvät vähän paremmin eli lantiolta matala malli.

Vierailija
2/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehet sitten pystyvät pitämään farkkuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä ja inhottavinta on kun pikkuhousutkin valuvat farkkujen mukana ja saa olla jatkuvasti kiskomassa niitä tyyliin reisiltä.. tarvii varmaan alkaa pitään ns mummoalushousuja jotka on vyötärölle saakka.

Vierailija
4/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä! Tosin miesten farkut ei istu ihan yhtä tiukasti takapuolesta ja reisistä kuin naisilla, ehkä siinä on syy. Ap

Vierailija
5/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet oikeaan farkkukauppaan ja valmistaudut pulittamaan housuistasi sen reilun satasen. Myyjä osaa opastaa ja löytyy eri leikkauksilla tehtyjä farkkuja.

Vierailija
6/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne oystykään, vaan ovat jatkuvasti nykimässä niitä.

Vierailija
7/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä ja inhottavinta on kun pikkuhousutkin valuvat farkkujen mukana ja saa olla jatkuvasti kiskomassa niitä tyyliin reisiltä.. tarvii varmaan alkaa pitään ns mummoalushousuja jotka on vyötärölle saakka.

No siis mummoalkkarithan on ihan parhaita, en muita käytäkään🙂 Ap

Vierailija
8/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla näkyy korkeavyötäröisiä farkkuja.

Matalat mallit on hankalia miin miehille kuin naisille.

Onneksi pahin puoli arsetta näkyvissä-boomi on ohi, ei ole seksikästä edes.

Vierailija
9/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on eri mallinen vartalo kuin miehillä. Monet naiset ostavat farkkunsa sen mukaan, mikä istuu lanteilta ja reisiltä. Tällöin yleensä vyötärö jää löysäksi ja housut valuu.

Vierailija
10/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet uudesta keksinnöstä jota vyöksi kutsutaan?

Vierailija
11/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet oikeaan farkkukauppaan ja valmistaudut pulittamaan housuistasi sen reilun satasen. Myyjä osaa opastaa ja löytyy eri leikkauksilla tehtyjä farkkuja.

Mulla on yhdet myyjän kanssa valitut jotka valuu ihan samalla tavalla kuin muutkin. Se vaikeus on siinä, että siinä sovitellessa on ihan mahdoton tietää miten ne farkut käyttäytyy kun olet kävellyt ne jalassa vaikkapa kilometrin verran. Alussa tuntuu hyvältä ja napakalta mutta sitten alkavat valua päivän mittaan. Ap

Vierailija
12/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on eri mallinen vartalo kuin miehillä. Monet naiset ostavat farkkunsa sen mukaan, mikä istuu lanteilta ja reisiltä. Tällöin yleensä vyötärö jää löysäksi ja housut valuu.

Yleensä vyötärö ei jää löysäksi, koska niin monella naisella on läskiä vyötäröllä. Muuten tehtäisiin toisenmallisia farkkuja.

Vierailija
13/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat sellaisen venyvän (patella) vyön, joka antaa myöten, mutta ei ahdista. Tai sitten ompelet farkkujen vyötärökaistaleeseen sisäpuolelle molemmin puolinpätkät napinläpi kuminauhaa ja säädät napin avulla vyötäröä tiukemmaksi (vrt. lasten vaatteet)

Vierailija
14/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos luit mun aloitusta, niin siellä mainitsin etten pysty niin tiukalle vyötä kirraamaan etteikö housut valu. Tuntuu pahalta liian puristava vyö. Ap

Vierailija
15/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki henkselit.

Vierailija
16/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos luit mun aloitusta, niin siellä mainitsin etten pysty niin tiukalle vyötä kirraamaan etteikö housut valu. Tuntuu pahalta liian puristava vyö. Ap

Venyvä vyö. Ei ahdista. Nahkavyö ahdistaisi minuakin.

Vierailija
17/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hameet ei valu sinulla? Tarkoitan siis, että jos voit pitää hameen vyötärön niin tiukkana, ettei valu, mikset pysty vyöllä pitämään farkkuja ylhäällä samalla tavalla?

Vierailija
18/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yhdet myyjän kanssa valitut jotka valuu ihan samalla tavalla kuin muutkin. Se vaikeus on siinä, että siinä sovitellessa on ihan mahdoton tietää miten ne farkut käyttäytyy kun olet kävellyt ne jalassa vaikkapa kilometrin verran. Alussa tuntuu hyvältä ja napakalta mutta sitten alkavat valua päivän mittaan. Ap

No olet edelleenkin ostanut liian suuren koon. Saa tosiaan olla todella kireät sovitusvaiheessa. Stretchiä sisältävä kangas venyy aina päivän mittaan. No mulle ilmeisesti osui myyjä, joka tunsi tuotteensa, ilman hänen rohkaisuaan en ikimaailmassa olisi uskaltanut ostaa niin kireitä housuja.

Vierailija
19/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matala-ja mid rise vyötäröiset pillifarkut valuvat ihan siksi, että se malli ei oikein muutakaan voi: vyötärö ei kapene tarpeeksi ja farkut käsketään ostamaan niin tiukkoina, että se tiukkuus koko ajan liusuttaa housua kohti kapeampaa vartalonosaa, joka tässä tapaksessa on jossain polvien kohdalla. Tiukkuus ei auta, se pahentaa tilannetta. Sama pätee matala- ja midrise -vyötäröisiin boot cut ja suoriin farkkuihin. Jos vyötäröä saa kapeammaksi ja lantion kohtaa leveämmäksi (tai väljemmääksi) housut pysyvät paremmin ylhäällä, mutta malli on silloin jo porkkana, ei enää pilli.

Itse olen vahingossa saanut täydellisesti jalassa pysyvät farkut kun isonsin pieneksi jääneet pillifarkut niin, että kylmästi lisäsin sisäsaumaan kaitaleen ylhäältä alas. Isonsin niitä sillä kaitaleella käytännössä koon verran haarasaumasta alaspäin, mutta vyötärö ja kaikki haarasaumasta ylöspäin säilyi ennallaan, paitsi nousi ehkä vähän ylöspäin. Malli oli täydellinen.

Vierailija
20/45 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat sellaisen venyvän (patella) vyön, joka antaa myöten, mutta ei ahdista. Tai sitten ompelet farkkujen vyötärökaistaleeseen sisäpuolelle molemmin puolinpätkät napinläpi kuminauhaa ja säädät napin avulla vyötäröä tiukemmaksi (vrt. lasten vaatteet)

Niin kuin joku jo tossa aikaisemmin mainitsi, mun farkuissa ei kyllä vyötärö jää yhtään löysäksi kun on sen verran läskiä mahassa. Täytyy testata tuota patellavyötä. En ole kyllä nähnyt kuin sellaisia 10cm leveitä ja se ei kyllä mene mun vyölenkeistä läpi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan