Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fazer, Taffel ym. roskaruokafirmat yrittävät suojella meitä

Vierailija
19.06.2018 |

Olen huomannut, että jos jokin tuote on liian hyvä, sitä muutetaan tai sen valmistus lopetetaan. Muistan vieläkin lapsuudestani Taffelin San Diegot (valmistus lopetettu), Pringlesit (maku muuttunut täysin, Originaleja en pysty edes syömään enää), GB Glacen Cool Bits (lopetettu)... Tavoitteena on selvästi saada ihmiset lopettamaan roskaruuan syönti diabeteksen ehkäisemiseksi. Itse en ole ainakaan löytänyt uusia, hyviä makuja ja karkkien ja sipsien syönminen on vähentynyt 90 %.

Muita lopetettuja tuotteita, joita kaipaan, ovat Pastirolit ja Joke-mehujäät.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita San Diegoja saa muuten Tallinnasta.

Vierailija
2/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että Estrellan Manhattan sipsit ei ole enää yhtä hyviä kun ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mua ei ole kauheesti moiset kuolintarvikkeet kiinnostaneet. Mitä sinuun tulee, makuaisti ikääntyy myös. Se sulle on tapahtunut.

Vierailija
4/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

San Diegot oli hyviä.. oon nähnyt niitä myös Tallinnassa ainakin viime kesänä ja kerran oli siinä Vantaan vahinkomyymälässä Ikean takana. Ei ole lopetettu.. Suomessa ei vaan myydä. Pitää ehkä toivoa takaisin.

Vierailija
5/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Olen varsinkin Fazerille kiitollinen, sillä ennen söin levyn Fazerin suklaata päivässä ja toisinaan korvasin sen Geishalla, Fazerinalla tai muulla patukalla. Nykyään ei viitsi ostaa enää. Lidlistä ostan joskus valkosuklaata tai tummaa.

Vierailija
6/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tapahtunut Valion kermajäätelelölle (vanilja)? Maistuu ihan samalta, miltä Jäätelökesä (kasvirasvajäätelö) lapsuudessa. Huonontunut on ja paljon.

Vierailija
7/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella luulin, että kirjoitat siitä, miten roskaruokafirmat yrittävät suojella meitä väestönpaisumukselta - aiheuttamalla tappavia elintapasairauksia. No, voihan sitä kai noinkin päin ajatella.. 

Vierailija
8/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa yllätys, että kasvispaskaa vääntävien pitää tulla julistamaan uskoaan tähänkin ketjuun.

Vierailija
9/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä firmat vaihtaa ainesosia halvempiin. Sama mitä Geishalle on tapahtunut, palmuöljy on halvempaa,kaakao on kallista niin sitä vähennetään. Maitotuotteiden maidon osuutta vähennetään kasvisperäisillä korvikkeilla. Rahaa nämä firmat ajattelee vaan.

Vierailija
10/10 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran fazer on onnistunut palvelemaan asiakkaitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan