Mökillä kahdestaan ja voi kuinka meillä on tylsää, tietäisittepä vain
Aina vaan kahdestaan, kun ei ole yhteisiä lapsiakaan saatu.
Tätä yhtä ja samaa aina vaan tuon saman ukon turjakkeen kanssa.
Että mä oon kyllästynyt ja masentaa, kun ei ole ketään muita mökillä juhannuksena kanssamme, eikä tule, koska mökkimme on niin ahdas ja pieni, ettei mahdu yöksi.
Koira on mukana, mutta eihän sen kanssa voi sillä tavalla pitää hauskaa ja jutella kuin ihmisten kanssa.
Alkoholia tulee sitten nautittua liikaa, ja vähän väliä syödään herkkuja ja grilliruokia sekä kalaa. Kesän lopulla on kiloja kertynyt vartaloon ihan liikaa, ja sitten masentaa vieläkin enemmän.
Hävettää töihin paluu loman jälkeen, kun työkaverit kyselevät loman vietostani, että missäs tuli käytyä lomallani, ja kun en ilkeä kertoa, ettei meillä ole varaa mennä mihinkään lomamatkakohteisiin. Mökillä nyhrätään kahdestaan koko kesäloma ja koiraa leikitetään.
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Että mä oon kyllästynyt ja masentaa, kun ei ole ketään muita mökillä juhannuksena kanssamme, eikä tule, koska mökkimme on niin ahdas ja pieni, ettei mahdu yöksi.
Koira on mukana, mutta eihän sen kanssa voi sillä tavalla pitää hauskaa ja jutella kuin ihmisten kanssa.
Alkoholia tulee sitten nautittua liikaa, ja vähän väliä syödään herkkuja ja grilliruokia sekä kalaa. Kesän lopulla on kiloja kertynyt vartaloon ihan liikaa, ja sitten masentaa vieläkin enemmän.
Hävettää töihin paluu loman jälkeen, kun työkaverit kyselevät loman vietostani, että missäs tuli käytyä lomallani, ja kun en ilkeä kertoa, ettei meillä ole varaa mennä mihinkään lomamatkakohteisiin. Mökillä nyhrätään kahdestaan koko kesäloma ja koiraa leikitetään.
Mä odotan noita aikoja kun tämä kiireinen työ-lapsiperhekuvio on menneisyyttä ja saadaan olla miehen kanssa kahdestaan ilman mitään velvotteita.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilisin ja lukisin sydämeni kyllyydestä - vaikka koko ihanan loman!
Onko järvi kuitenkin? Jos on lähimaillakaan niin uimaan heti aamusta!
En oikein tykkää uimisesta, käyn vain kastautumassa. Inhottaa kylmä vesi. Mua paleltaa herkästi kylmä järvivesi. Toisaalta en uskallakaan terveydellisistä syistä uida kovin pitkältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä nyhräätte koko loman mökillä jos ette edes tykkää olla siellä?
En minä tykkäisikään nyhrätä siellä, mutta ukko tykkää jo pelkästään koiran takia, ja niin minäkin.
Koira on sen verran iso karvarölläkkä, että on helpompaa mökin maastossa sen läähättävän karvakasan kanssa kuin kaupunkiasunnossa.
Kukaan ei ole vielä sanonut: Jätä se sika!
Minä sanon nyt!
Vierailija kirjoitti:
Käytetyt polkupyörät ei kierrätyskeskuksessa paljoa maksa. Teltan ja retkeilyvälineet voi ainakin Turussa vuokrata halvalla kaupungilta. Sitten vaan kiertämään maara polkupyörällä. Jokamiehen oikeudella voi yöpyä yhden yön missä metsässä vain.
v..u töihin poljen joka ikinen arkipäivä, en kyllä lomalla jaksa polkea pyörällä yhtään metriä kannikat kipeinä satulan hinkatessa genitaalialuettani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein tykkää uimisesta, käyn vain kastautumassa. Inhottaa kylmä vesi. Mua paleltaa herkästi kylmä järvivesi. Toisaalta en uskallakaan terveydellisistä syistä uida kovin pitkältä.
Olet kyllä surkeilun mestari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytetyt polkupyörät ei kierrätyskeskuksessa paljoa maksa. Teltan ja retkeilyvälineet voi ainakin Turussa vuokrata halvalla kaupungilta. Sitten vaan kiertämään maara polkupyörällä. Jokamiehen oikeudella voi yöpyä yhden yön missä metsässä vain.
v..u töihin poljen joka ikinen arkipäivä, en kyllä lomalla jaksa polkea pyörällä yhtään metriä kannikat kipeinä satulan hinkatessa genitaalialuettani.
Olet mainio😀😀
Bepanthen auttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne järveen ole tarkoituskaan makaamaan jäädä, sieltä saa hyvän aamuherätyksen ja sitten menoksi metsän ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mainio😀😀
Bepanthen auttaa!
Bepanhten is best!!!!
No mikä pakko sun on olla siellä mökillä koko kesä? Kai te voitte viettää aikaa erossakin jos mies haluaa välttämättä siellä olla koiran kanssa mutta sinä et?
Muistatteko rouvan Eirasta viime kesältä? Kuulostaa tämä aapee ihan häneltä. Tänä kesänä vaan lapsettomana, köyhänä, koiran ja työttämän miehen kanssa mökillä. 😀 Joku on tainnut jäädä kesälomille.....
Vierailija kirjoitti:
Tee jotain mukavaa ennemmin kuin valitat
Minä olisin ylpeä jos voisin lomalta palattuani kertoa viettäneeni koko loman mökillä, mutta ei ole mökkiä eikä varaa vuokrata ainakaan viikkoa pidemmäksi ajaksi. Pakko tyytyä johonkin viikon Bulgarian-matkaan, tulee halvemmaksikin kuin mökin vuokraus.
Miten mökillä voi olla tylsää? Siellähän voi vaikka vain nauttia olostaan jos ei halua tehdä mitään, soudella järvenselällä, istua laiturin nokassa, tehdä illalla nuotion grillipaikalla ja nauttia liekkien lumosta, samoilla lähimetsän poluilla, lähteä pyöräretkelle tutustumaan ympäristön pikkuteihin,...
Jep, en ymmärrä mihin ihmisillä menee niin paljon rahaa, jos ei ole lapsia. Itse olen aina pystynyt nauttimaan elämästä - esim. matkustamaan - vaikka kuukaudessa käteen jäänyt 500e vuokran jälkeen. Tuttu juttu: Ei ne tulot vaan menot. Esim. Prahaan pääsee pariksi yöksi alle 200e/hlö ja eläminen siellä on hitosti halvempaa kuin Suomessa.
Itsepähän olet elämäsi valinnut. Kukaan pakota olemaan tylsän miehen kanssa. Itse en olisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla ois mies, niin arvaa mitä tekisin? Just sitä.
Ja mökki, niin ois välillä muutakin puuhaa.
Mulla on tulossa treffit miehen kanssa jolla on mökki, ja jos ne onnistuu, miehelle tulee paras juhannus evö.
Tule mun kanssa mökille juhannuksena, meillä on pieni sähkötön mökki, mutta peseytyminen ei todellakaan ole ongelma ja siinä vadissa voi kyllä huljutella tai hullutella, ihan miten vaan.
Tuota sträppäriä en vaan halua kokea.
Kiitos hyvistä nauruista, tämä oli ihan loistava! Paras trollaus ikinä :)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvistä nauruista, tämä oli ihan loistava! Paras trollaus ikinä :)
Miten tänään onkin joku huippu pelissä?
Mökkeily, hyi hel...
Miksi sinne on pakko vääntyä? Myy se pois ja rahoilla teette kaikkea kivaa. Vuokraatte sitten paremman silloin tällöin, eikä ole teidän kiusana paska mökki.
Moni on kateellinen teidän mökkeilystä. ainakin minä. Olisi ihanaa olla mökillä monta viikkoa miehen kanssa, mutta kun mökkiä ei ole. Vuokramökit sikakalliita. Pienemmällä rahalla pääsee ulkomaille.
En minä tykkäisikään nyhrätä siellä, mutta ukko tykkää jo pelkästään koiran takia, ja niin minäkin.
Koira on sen verran iso karvarölläkkä, että on helpompaa mökin maastossa sen läähättävän karvakasan kanssa kuin kaupunkiasunnossa.