Mökillä kahdestaan ja voi kuinka meillä on tylsää, tietäisittepä vain
Aina vaan kahdestaan, kun ei ole yhteisiä lapsiakaan saatu.
Tätä yhtä ja samaa aina vaan tuon saman ukon turjakkeen kanssa.
Että mä oon kyllästynyt ja masentaa, kun ei ole ketään muita mökillä juhannuksena kanssamme, eikä tule, koska mökkimme on niin ahdas ja pieni, ettei mahdu yöksi.
Koira on mukana, mutta eihän sen kanssa voi sillä tavalla pitää hauskaa ja jutella kuin ihmisten kanssa.
Alkoholia tulee sitten nautittua liikaa, ja vähän väliä syödään herkkuja ja grilliruokia sekä kalaa. Kesän lopulla on kiloja kertynyt vartaloon ihan liikaa, ja sitten masentaa vieläkin enemmän.
Hävettää töihin paluu loman jälkeen, kun työkaverit kyselevät loman vietostani, että missäs tuli käytyä lomallani, ja kun en ilkeä kertoa, ettei meillä ole varaa mennä mihinkään lomamatkakohteisiin. Mökillä nyhrätään kahdestaan koko kesäloma ja koiraa leikitetään.
Kommentit (151)
Juhannustarina 😉
Meillakään ei ole lapsia. Asun miehen kanssa kahdestaan omakotitalossa. Ei ole tylsää, viihdyn loistavasti miehen seurassa. Omaa tilaa ja aikaa tarvitsen myös.
Juhannusaaton olen töissä. Lauantaina käydään minun porukoiden luona. Loppu meneekin kotona ja tuskin on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
No myykää koko paska. Jos oma ranta, niin saatte kyllä matkarahaa.
Ei voida myydä noin vaan, kun on jakamaton mökki vielä.
25/25 kommentoijalle on pakko vastata, että nyt vasta tiedän, mitä tuo strapon tarkoittaa.
Hyi kamala, kun kävin katsomassa niitä ja niitähän riitti erinäköistä sivutolkulla.
Aiai, nytkin olen ihan poikki, koska olen leiponut ja valmistanut ihan kamalasti kaikkee syömistä mökille juhannukseksi, ja huomenna pitäisi jaksaa vielä töihin mennä.
Ja ukon röhjäke vaan röystäilee mun aikaisempia tekeleitäni tuossa likellä.
Viimeksi oli hiiri nakissa keittokomeron nurkassa, ja koira haukkui niin pirusti sitä raatoa, mutta ei kuitenkaan huolinut syödä sitä, kun ajattelimme, että säästäisimme koiran muonan ostoksissa jonkin verran kun oppisi ronttikka syömään hiiriä, kuten kissatkin.
Jos mulla ois mies, niin arvaa mitä tekisin? Just sitä.
Ja mökki, niin ois välillä muutakin puuhaa.
Mulla on tulossa treffit miehen kanssa jolla on mökki, ja jos ne onnistuu, miehelle tulee paras juhannus evö.
Miten ois lenkkeily sen jatkuvan ryyppämisen sijaan? Ei ihme, että masentaa. Katos kun ihmiskehoa ei ole luotu jatkuvaan viinan imurointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankaa mökki osaksi kesää vuokralle ja tehkää pikku lomamatka ko rahoilla.
Ei voida niin tehdä, koska mökin omistus ei ole kokonaan meidän eli tuhoon tuomittu ajatus tuokin.
Käyttääkö ko mökkiä joku muu kuin te? Jos ei käytä, voihan sen panna vuokralle ja jakaa rahat.
Aika näköalattomalta vaikutat, suorastaan masentuneelta. Mikään ehdotus ei kelpaa.
Mitä miehesi haluaa, onko tyytyväinen Olvin nautiskelija?Mieheni juo vain Karhua yms.; ei suostu kylläkään Iisalmelaista Olvia kittaamaan. Mulle käy ihan mikä vaan kalja kuin kalja, kunhan on kolmosta.
Mieheni vaan rapsuttelee koiraa ja heittelee keppiä veteen koiran haettavakseen perinteisten pakollisten mökkitekemistensä lisäksi. Ei minua rapsuttele kuitenkaan yhtään, koiraa kylläkin senkin edestä ja peuhaa sen kanssa. Sitten kun tarvitsee sitä, niin sitten kyllä mielistelee kaikin tavoin, mutta minua ei haluta, kun mökin saunassa on niin huonoa hoitaa intiimialueen pesuja, ei ole suihkua näet.
Kyllä sitä on saunassa ilman suihkua pystytty kunnon alapesut suorittamaan, siihen vain pesuvadin päälle hulluttelemaan kunnolla. Onnistuu hyvin ilman suihkua, ei kai ne kaikki mökkiläiset alapesujaan suihkun takia jätä?
Onko soutuvene, sillä soutelet kuntoiluksi ja ajankuluksi. Ota kirjastosta kirjoja lainaan, kokeile joogaa/jumppaa kotipihalla tms (kirjasto auttaa tässäkin) Käy kävelyillä ja rapsuttele sinä sitä ukkoas vaihteeksi.
Kiitos ap! Sinnikkäästi pidät kiinni siitä, että voi voi sentään. Harvoin on hyvää provoa, vihdoinkin on!5/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voida niin tehdä, koska mökin omistus ei ole kokonaan meidän eli tuhoon tuomittu ajatus tuokin.
Käyttääkö ko mökkiä joku muu kuin te? Jos ei käytä, voihan sen panna vuokralle ja jakaa rahat.
Aika näköalattomalta vaikutat, suorastaan masentuneelta. Mikään ehdotus ei kelpaa.
Mitä miehesi haluaa, onko tyytyväinen Olvin nautiskelija?Mieheni juo vain Karhua yms.; ei suostu kylläkään Iisalmelaista Olvia kittaamaan. Mulle käy ihan mikä vaan kalja kuin kalja, kunhan on kolmosta.
Mieheni vaan rapsuttelee koiraa ja heittelee keppiä veteen koiran haettavakseen perinteisten pakollisten mökkitekemistensä lisäksi. Ei minua rapsuttele kuitenkaan yhtään, koiraa kylläkin senkin edestä ja peuhaa sen kanssa. Sitten kun tarvitsee sitä, niin sitten kyllä mielistelee kaikin tavoin, mutta minua ei haluta, kun mökin saunassa on niin huonoa hoitaa intiimialueen pesuja, ei ole suihkua näet.
Kyllä sitä on saunassa ilman suihkua pystytty kunnon alapesut suorittamaan, siihen vain pesuvadin päälle hulluttelemaan kunnolla. Onnistuu hyvin ilman suihkua, ei kai ne kaikki mökkiläiset alapesujaan suihkun takia jätä?
Voi siinä tietty hullutellakin :) mutta huljutella piti olla.
Käytetyt polkupyörät ei kierrätyskeskuksessa paljoa maksa. Teltan ja retkeilyvälineet voi ainakin Turussa vuokrata halvalla kaupungilta. Sitten vaan kiertämään maara polkupyörällä. Jokamiehen oikeudella voi yöpyä yhden yön missä metsässä vain.
Miksi ihmeessä nyhräätte koko loman mökillä jos ette edes tykkää olla siellä?
Tämä on selvä provo. Kukaan ei ole mökillä, jos pitää sitä jo lähtökohtaisesti tylsänä. Mökille mennään nauttimaan luonnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda mun kanssa: ei ole mökkiä, miestä eikä koiraa. Ei töitä eikä autoakaan. Juhannus kaupungissa yksin kotona. Kavereita on jonkin verran, mutta heillä on omat menonsa ja rahat on vähissä.
Olisi ihanaa päästä välillä jonnekin rauhalliseen paikkaan vähän pitemmäksi aikaa, edes pariksi päiväksi. En ole oikein koskaan ollut missään mökillä, joskus päiväseltään kyläilemässä ja siitäkin on jo kymmeniä vuosia.
Hei! Vaihtakaa teidän asuntoa ja mökkiä päittäin, niin molemmat saa vaihtelua. Ja ap lopettaa sen alkoholin lipityksen niin säästyy junalippurahat ja vyötärö!
Lenkkeilisin ja lukisin sydämeni kyllyydestä - vaikka koko ihanan loman!
Onko järvi kuitenkin? Jos on lähimaillakaan niin uimaan heti aamusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi siinä tietty hullutellakin :) mutta huljutella piti olla.
:D
Vierailija kirjoitti:
25/25 kommentoijalle on pakko vastata, että nyt vasta tiedän, mitä tuo strapon tarkoittaa.
Hyi kamala, kun kävin katsomassa niitä ja niitähän riitti erinäköistä sivutolkulla.
Hyvä kun katsoit, minun ei tarttekaan😀. Aavistin kyllä, että jotain ällöä, hyi, hyi.
Mieheni juo vain Karhua yms.; ei suostu kylläkään Iisalmelaista Olvia kittaamaan. Mulle käy ihan mikä vaan kalja kuin kalja, kunhan on kolmosta.