Haluaisiko joku, että ennustan
Kysy jotain, mikä mietityttää .
Jos palaute on mahdollista antaa, mielelläni sen kuulisin
Vastaan niin monelle kun tässä nyt illalla ehdin
Kommentit (77)
Oletpas sinä hyvä ennustajamamma! Niin kilttiä ja naisellista taas!
M
Saanko vielä työpaikan, kun työttömyyttä paljon takana? Entä toipuuko mieheni vaivoistaan?
kuinka saan energiani tasapainoon vai jäänkö lihavaksi ja alan alkoholisoitua? vai jaksano pinnistää eteen päin?
Saanko enää koskaan oikeita ystäviä? Muistavatko ihmiset minut ikuisesti hulluna ihmisenä? Parannunko riippuvuudestani koskaan?
Tuleeko meistä (yhdestä ystävästäni ja minusta) koskaan mitään? Päädymmekö yhteen? Tämän vuoden aikana? Olemmeko onnellisia?
N18
Voiko minun ja rakkaani suhde olla mahdollinen vai onko se jo tuhoon tuomittu? haluaako hän olla minun kanssani ja millainen tulvaisuus meillä on joko erillään tai sitten yhdessä
Olenko nyt sen oikean kanssa? Vai voisiko se olla eräs jota olen etäältä ihaillut?
N28
Pitäisikö minun nyt etsiä rakkautta aktiivisesti vai vain odottaa rauhassa, että se tulee etsimättä eteen? Nimim. Romanssin kaipuu
Löydänkö rakkauden ja miltä tulevaisuuden perheeni näyttää? Kiitos paljon, jos vastaat.
Moikka! Olen eronnut alkuvuodesta ja kesän aikana olen miettinyt, että löydänkö enää rakkautta uudelleen? Kenties vanhasta jutusta vai tuleeko vastaani joku uusi mies? Kiitos jo etukäteen :)
Millainen vaihtovuoteni tulee olemaan? Milloin tulen löytämään rakkauden? Tulenko enää koskaan keskustelemaan entisen ihastukseni kanssa?
Milloin löydän miehen? Olen alle 30v nätti ja kouluttautunut. Olen vähän ihastunut, mutta hän on kaukana ja ei tunnu niin ihastuneelta minuun. Näetkö meillä mitään vai luovutanko hänen suhteen?
-S-
Naispomoni kutsui kylään. Osaatko ennustaa antaako hän pillua vai kutsuiko kylään ihan ystävänä vaan?
Kauan erossa ollut miehestä töiden takia. Miten meidän käy?tiivis rakkaussuhde oli ennen tätä taukoa
Elämässäni on ollut kohtuuttomasti suurta surua ja vastoinkäymisiä. Loppuvatko ne ikinä, vai korjaako kuolema sitä ennen..