Haluaisiko joku, että ennustan
Kysy jotain, mikä mietityttää .
Jos palaute on mahdollista antaa, mielelläni sen kuulisin
Vastaan niin monelle kun tässä nyt illalla ehdin
Kommentit (77)
Minä! Haluan tietää, saanko sen, mitä halua. Elämäni on tietynlaista, mutta haluaisin sen olevan sellaista kuin itse haluan.
N49
Miten käy asunnon myynnin ja uuden oston?
Miten yritykseni tulee menestymään :)?
Vastaus asuntoasiaan
Löydät, se tulee minulle heti ja muutenkin positiivinen tunne kun sinua ajattelen
En tiedä, tiedätkö manifestoinnista. Mutta anna vinkiksi, että nä jo itsesi asuntoon mistä haaveilet. Älä ajattele, että jos saisin tällaisen vaan tämä on tuleva asuntoni mihin muutan❤️
Tulenko ikinä saamaan jälkikasvua?
Löydänkö rakkauden ja jos niin milloin? - Tanja-
Tähän naisasiaan.
Hmm, jostain syystä en osa tähän muuta vastata kuin että löydät sen kun lakkaat etsimästä. Älä ajattele sitä niin paljoa, se tekee sinusta hermostuneemman. Rakkaus tulee sinulle kun vain alat elämään.
Kuulostaa kliseiseltä, mutta näin minulle näytetään
Mitä minulle juhannuksena tapahtuu?
-Parisuhde-
Kestää, vaikka tiukkaa ja rankkaa on.
Keskity nyt parisuhteen sijaan itseesi ja siihen että voit hyvin, parisuhde lähtee paranemaan omalla painollaan.
Yritä olla positiivinen ja kehittää itsellesi kivaa tekemistä, vaikka sydän huutaisi tuskaa .
Millainen tulevaisuus meidän lapsilla on?
Monta lasta tulen saamaan yhteensä? (Monta lasta minulla tällä hetkellä )Meneekö kaikki hyvin?
-N49-
Muutamia esteitä vielä, lähinnä sinun itse on hieman ajateltava toisin. Tämäkään asia ei muutu väkipakolla ja liika yrittämisellä.
Eteesi tulee tilanteita, joiden avulla oivalliseksi elämässäsi lähtee uuteen suuntaan
olisit ensin ennustanut että haluaako joku että ennustat. Näin olisi tämäkin turha ketju jäänyt tekemättä.
Kysy jotain, mikä mietityttää .
Jos palaute on mahdollista antaa, mielelläni sen kuulisin
Vastaan niin monelle kun tässä nyt illalla ehdin
Pohdin kovasti loppuelämäni pituutta. Mahdollisuutta muuttaa ulkomaille ja taloudellista tilannetta mahdollisen muuton jälkeen.
Kovasti olen kiitollinen vastauksista, jos tämän taustalla on oikeasti ihminen jolle on näkijän kykyä suotu 💖
-yritysasia-
Tähänkin tulee heti tosi hyvä ja kirkas kuva, että koet onnistumista yrityksen kautta ja saat asiat sujumaan toivotulla tavalla
Tulenko koskaan perustamaan perhettä?
Minä! Löydänkö vihdoin kunnon asunnon, olen joutunut vaihtamaan aika monta kertaa.