Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten valmistautua? Olen menossa uuden miehen luo juhannukseksi

Vierailija
19.06.2018 |

Ei siis seurustella vaan ollaan ihan vasta tavattu. Juhannukselta on odotettavissa paljon seksiä.. Saunotaan, syödään, juodaan ja pannaan. Oon vähän ujo eikä mulla ole kokemusta tälläisistä yökyläilyistä. Onko jotain vinkkejä miten kannattaa valmistautua?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaus ja gyno daktarin. Ehkä anustappikin.

Vierailija
2/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kunolla poskeen loppunasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin anustappia käytetään ja mikä se on?

Vierailija
4/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tuolla aiemmin oli vaan keskustelu hanuriin työnnettävistä tapeista.

Mutta etköhän sinä pärjää kun et rupea pihtaamaan.

Vierailija
5/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimin mielin , älä.ujostele . älä sano.miehelle ei.

Ota perus rasva purkki mukaan liukkariksi

Vierailija
6/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osta nyt mukaan muutama pari stay-up sukkia ja jotkut tod. Sexyt alusvaatteet. Tykkäätkö yhtään "kinkymmästä" seksistä, eli esim. Siitä että sinut sidotaan käsistä sänkyyn. Jos vastaus kyllä niin kaalimadosta fifty shades of gray setti tuliaisiksi mukaan.

Vierailija
7/20 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa anuksesi, käyn kaupassa ostaa kaljaa.

Vierailija
8/20 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs rietas mieli ja liukkaria, jotta paikat kestää jatkuvaa naimista. Muuta ei tarvita.

Muistan kuinka oltiin ekaa kertaa tyttöystävän kanssa Juhannuksena heidän mökillä. Laitettiin teltta vähän kauemmas mökistä, kun siellä ei ollut tilaa.  Alettiin naimaan heti teltan pystytyksen jälkeen, kun oli pystyssä muutakin. Luultiin, että oltiin suojassa ja piilossa. Vaan ei oltu, kun teltan ovi jäi auki ja menivät veneellä niemen nokan ohi. Jalat oli kuulemma näkyneet ulos ja nouseva peppu. Itelle siitä jäänyt siksi mielikuva ns. ulkopuolisena, vaikka itse nainkin. Hieno muisto, jota muistelen yhä vieläkin.

Vierailija
9/20 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin anustappia käytetään ja mikä se on?

Nimi on enne.

Vierailija
10/20 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten valmistauduit, ja miten meni?

Vierailija
11/20 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vasta olette tavanneet, et tunne koko ihmistä ja heti anaan panna itseäsi koko Juhannuksen?

Ei jatkoon...

Vierailija
12/20 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro nyt miten sinun juh anus meni

Vierailija
13/20 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitenkö meni? Oli ihanaa, mutta mies ei osoita enää kiinnostusta. Että se siitä.

Ap

Vierailija
14/20 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihtasitko pillua vai mistä johtuu ettei enää kiinnosta

Vierailija
15/20 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mitenkö meni? Oli ihanaa, mutta mies ei osoita enää kiinnostusta. Että se siitä.

Ap

Kun brioriteetteinä on saunominen, juominen, naiminen ja syöminen, niin kyllä se kiinnostus loppuu, kun himot on tyydytetty.

Toista se on, kun rakastuu. Silloin haluaa tavata aina vaan uudestaan ja uudestaan. Minä olen rakastunut vaimooni ja olen rakastanut häntä jo 23-vuotta.

Te syntiset, naikaa ja juokaa.

Vierailija
16/20 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No olisikohan kannattanut se anustappi olla? Olisikohan?

Vierailija
17/20 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kun brioriteetteinä on saunominen, juominen, naiminen ja syöminen, niin kyllä se kiinnostus loppuu, kun himot on tyydytetty.

Toista se on, kun rakastuu. Silloin haluaa tavata aina vaan uudestaan ja uudestaan. Minä olen rakastunut vaimooni ja olen rakastanut häntä jo 23-vuotta.

Se on prioriteetti -dorka

Vierailija
18/20 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin kanssa kesä-Esan juhannuksena. Lemmitään lähes joka ilta himokkaasti, mut niinku monelle kisulla käy, niin tämäkin potkastaan pihalle syksyn tullessa. Mä en haluu miestä vaivoikseni.

Vierailija
19/20 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin kanssa kesä-Esan juhannuksena. Lemmitään lähes joka ilta himokkaasti, mut niinku monelle kisulla käy, niin tämäkin potkastaan pihalle syksyn tullessa. Mä en haluu miestä vaivoikseni.

Pitäisin kiinni koska ei niitä juhannusheiloja löydy koskaan

Vierailija
20/20 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se on prioriteetti -dorka

Pidä sä prioriteetti -dorka päätäs pienemmällä, ettei tarvitse tulla vetämään jabi-sivari komboa leukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi