Yritän järjestää synttärimatkaa (täytän pyöreitä), miehen asenne pikkuisen ärsyttää...
...ja sanoi, ettei kohdekaan käy (on eräs eurooppalainen kaupunki 2-3h lentomatkan päässä); "eikö voida mennä lähemmäksi jonnekin, kun en tiedä miten lapseni on minulla ja plaa plaa..." Kuitenkin matkaan on kuukausia aikaa, eli hyvin aikaa järjestellä kaikki. Vanhempansa todella mielellään ottavat lapsen hoitoon, unohtamatta sitäkään tosiasiaa, että tuona viikonloppuna lapsen pitäisi olla äidillään.
Olen itse tuota reissua yrittänyt suunnitella, ei oo miehen tarvinnu laittaa tikkua ristiin, eikä voi edes järkkäillä nyt sen verran asiaa, että pystyisi viikonloppureissulle lähtemään.
Eikö kukaan muu vedä tällaisesta hernettä nenään?
Ei kesälläkään vietetä AINOATAKAAN viikonloppua yhdessä, ei päästä yhteiselle reissulle tms...joten ajattelin, että olisin tosin iloinen, jos pääsisin tälle reissulle.
Kommentit (63)
No kyllä tuo vuorotyökin selittää paljon miehen kieltäytymistä. Se on oikeasti aika rankkaa. Pitäisi olla sitten useampi vapaa, että jaksaa matkustaa.
Raskas työ voi tosiaan verottaa matkushaluja.
Lähdin kerran viikonloppureissuun lähikaupunkiin, vaikka olin ihan puhki töistä. En jaksanut oikein muuta kun käydä ulkona syömässä ja lepäillä hotellilla. Harmitti, mutta voimat olivat silloin todella vähissä. Sen jälkeen päätin, etten noin nääntyneenä lähde enää minnekään, koska matkasta ei saa silloin mitään irti.
Onneksi nykyään työtilanne ei ole enää niin paha, ja olen myös viikonloppureissuja jaksanut hyvin tehdä. Ne irroittavat hyvin arjesta, vaikka lyhyitä ovatkin.
Mutta ymmärrän tosiaan tuon, että väsymys voi joskus viedä voiton reissusta.
Sun ja miehet toiveet ja tavoitteet elämälle ei taida mennä yhteen. Arvostatte eri asioita.