Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsilla ollut pihalla jokin rumin nimi äänestys ja tytön nimi valittiin, itkee nyt hysteerisesti huoneessaan.

Vierailija
19.06.2018 |

Pari kaveriaan kävi ovella koputtelemassa sekä huutelemassa ,että se oli ollut vain leikkiä mutta tyttö huusi että menkää pois. Yritin kysellä siitä äänestyksestä ja se oli kuulemma ollut vain vitsi. Melko huono vitsi, kun oli pitänyt nostaa käsi ylös ruman nimen kohdalla ja tytön kohdalla oli sitten kaikilla noussut käsi ylös !
Ja tyttö on Maisa , ihan nätti ja reipas perusnimi mutta nyt tyttö tahtoo olla olla Enni tai Ada tai Lilja kun hänellä on ruma nimi . Kun pihan lapset ovat niin äänestäneet. Ei auta vaikka koetin selittää, ettei se nimi suinkaan koko maailman silmissä ruma ole .

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa Torppa pilasi nimen :( Kyllä tuon ikäiset jo tietää :(

Vaihtakaa nimi? Ei ole vaikeaa nykypäivänä :)

Vierailija
2/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. Miten ikinä pärjää missään. Tuo on vielä pientä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se elämä on. Se kandee sille muksulle opettaa.

Vierailija
4/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama meillä, tyttö oli  pistänyt Momioon kyselyn että kumpi on kauniinpi nimi, Senja vai Anni ja tahtoo nyt vaihtaa nimensä Anniksi..

Vierailija
5/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen nimi. Enni, Ada ja Liljakin ovat kauniita, mutta harmi kyllä niistäkin on tullut pissis-nimiä... Toivottavasti Maisa ei koe samaa kohtaloa.

Vierailija
6/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena sinä varmasti ymmärrät, että kyse ei ole lapsen nimestä. Hänen nimensä olisi äänestetty rumimmaksi olipa se mikä hyvänsä. Sinun lapsesi oli kiusaamisen kohde, ei hänen nimensä.

Vierailija
7/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tykkää minäkään nimestä.

Vierailija
8/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tulee koko ajan,ei kannata olla niin herkkänahkainen.

Vierailija
9/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et kuitenkaan valinnut nimeä Martina......

Vierailija
10/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kavereiden vanhemmille, lapset ovat anteeksi pyynnön velkaa. Muutenkin oli hyvä tehdä jotain yhteisiä sääntöjä leikkiin, aikuiset asettavat aina rajat, jos niitä ei noudateta, niin silloin leikki loppuu...

Vierailija
11/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama äänestys oli jo keväällä koulussa ja silloinkin se tyttö parkui huoneessaan,

Vierailija
12/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama meillä, tyttö oli  pistänyt Momioon kyselyn että kumpi on kauniinpi nimi, Senja vai Anni ja tahtoo nyt vaihtaa nimensä Anniksi..

Vaihtaisin kyllä minäkin...

Vierailija
13/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena sinä varmasti ymmärrät, että kyse ei ole lapsen nimestä. Hänen nimensä olisi äänestetty rumimmaksi olipa se mikä hyvänsä. Sinun lapsesi oli kiusaamisen kohde, ei hänen nimensä.

TÄMÄ ! Onko tytärtäsi  `muuten kiusattu? Onko herkkä? Tod.Näk. menossa on nyt operaatio "itketetään itkupilli-Maisaa".

Vierailija
14/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset osaa olla niin ilkeitä. Maisa on kaunis nimi!

Vierailija
15/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama äänestys oli jo keväällä koulussa ja silloinkin se tyttö parkui huoneessaan,

??? Sotketkohan nyt asioita, ei ole ainakaan meidän koulussamme ollut..? Aloittaja

Vierailija
16/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kun olin ala-asteella ja mun ja siskojen nimestä (eikä myöskään veljen) pidetty koska mun nimi on Hilla Mansikka, siskoilla Aava Unelma & Kielo Lumi ja veljellä Pyry Jalmari :D

Vierailija
17/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisin kyllä minäkin...

Anni on hajuton, mauton ja väritön tusinanimi, Senja harvinaisempi . Jos minulla olisi tyttö, tämä olisi Sonja tai Senja!

Vierailija
18/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset osaavat kyllä olla typeriä. Omassa porukassa joskus vielä 13-14-vuotiaanakin tuli jostain hiton syystä puhetta, että jos jonkun meistä pitäisi kuolla, kuka se olisi, ketä jäisi vähiten ikävä jne. Suurin osa oli oitis "eihän tuollaista voi päättää!", mutta yksi tyttö täräytti ilmoille minun nimeni. "Noh, kylhän se MINTTU* ois", ja muiden reaktion nähtyään virnuili vielä ivallisesti päälle, että "viiitsivitsi". Muistan tapauksen, vaikka siitä on aikaa jo 15 vuotta.

Vierailija
19/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä saavuin aikoinaan koulunpihaan, kajahti aina suvivirsi ja pahinta oli kun sain aknen ysiluokalla ja pojat huutelivat  "ei oo Suvi enää suloinen".. pakko oli siinä kasvattaa paksu nahka! 

Omalle tyttärelle koetin keksiä nimen josta ei  huudella, mutta nyt tyttö on sitten sonta (Sonja).

Vierailija
20/54 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan kun olin ala-asteella ja mun ja siskojen nimestä (eikä myöskään veljen) pidetty koska mun nimi on Hilla Mansikka, siskoilla Aava Unelma & Kielo Lumi ja veljellä Pyry Jalmari :D

Noihan on nättejä nimiä! Siis omalla tavalla hivenen outoja ja todella omalaatuisia/uniikkeja, mutta jos mulle olisi tuollainen nimi valittu niin olisin ollut tyytyväinen. Mun oma nimi on Anna ja ei niin erikoinen.