Tiedän olevani ihana, mutta tää on jo naurettavaa
Yksi harrastuskaveri alkanut kutsumaan mua rakkaaksi, haniksi ja muilla hellyttelynimillä ja viime yönä sanoi vihaavansa mun avomiestä, vaikkei koskaan ole edes tavannut häntä.
Vuosi sitten sama homma toisen harrastuskaverin kanssa ja homma meni siihen, että meidän välit meni loppuviimein poikki.
Täytyykö mun todella alkaa välttelemään harrastustani, kun suurin osa harrastajista on miehiä.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä pyörit muiden miesten kanssa kun sulla on oma aviomies? Eikö se riitä? Kaipaatko draamaa ympärillesi?
Olen harrastanut tätä lapsesta saakka ja suurin osa kavereistani on miehiä.
ApJa haluat miellyttää heitä?
En koskaan ole yrittänyt miellyttää ketään.
ApMistä syystä sitten annat kohdella itseäsi alentavasti?
En anna kohdella itseäni alentavasti. Aluksi luulin haniksi ja rakkaaksi kutsumisen olevan läppää ja nauroin asialle, mutta kun tää sanoi vihaavansa miestäni, niin ymmärsin, ettei se olekaan läppää.
Ap
Ap onko teidän viestittely sinulle piristystä arkeen ja mukavaa vaihtelua parisuhteen harmauteen vai puhuitko sinä tiukasti vain harrastukseen liittyvistä asioista? miss_33
Kyllä ap jotain teet itsekin, jos näin käynyt monen eri miehen kanssa.
Jos joku sanoo haniksi tai että vihaa miestäsi, niin flirttaileva nauru ei ehkä ole se paras viesti.
Viestittelyä varten voi olla vaikka harrastusporukan oma ryhmä, ei siihen tarvita runsasta kahdenkeskistä yhteydenpitoa sinuun ihastuneen miehen kanssa.
Taidat olla sellainen, että haluat kyllä saada miehet ihastumaan ja käyttäydyt sen mukaisesti, mutta haluaisit että se jää kevyen flirtin tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ap jotain teet itsekin, jos näin käynyt monen eri miehen kanssa.
Jos joku sanoo haniksi tai että vihaa miestäsi, niin flirttaileva nauru ei ehkä ole se paras viesti.
Viestittelyä varten voi olla vaikka harrastusporukan oma ryhmä, ei siihen tarvita runsasta kahdenkeskistä yhteydenpitoa sinuun ihastuneen miehen kanssa.
tämä! sama tuli itsellekin ensiksi mieleen...
Ei ap harrasta mitään muuta kuin provoilua.
Ei tarvitse vältellä harrastusta vaan sanoa tomerasti, että tuollaiset puheet eivät ole soveliasta.
Taidat nauttia huomiosta käytöksesi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä pyörit muiden miesten kanssa kun sulla on oma aviomies? Eikö se riitä? Kaipaatko draamaa ympärillesi?
Ap
Päinvastoin, kuulostaa siltä että yrität miellyttää kaikkia
Ei hemmetti, ihan ku omasta elämästä. Siinä kuviossa olin tämän naisen avomies
Mikä harrastus? Mulla olisi hakusessa sellainen harrastus, jonka kautta voisin löytää puolison, mutta en ole sellaista keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap harrasta mitään muuta kuin provoilua.
Porvoosta tämä on
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ihme yökalastusta te harrastatte?
Katri Helena se vaan siellä on ja kalakaverit. Juhannus saanu vähän innostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMistä syystä sitten annat kohdella itseäsi alentavasti?
En anna kohdella itseäni alentavasti. Aluksi luulin haniksi ja rakkaaksi kutsumisen olevan läppää ja nauroin asialle, mutta kun tää sanoi vihaavansa miestäni, niin ymmärsin, ettei se olekaan läppää.
Ap
Millä tavalla toisen miehen rakkaaksi kutsumisen voi ajatella läppänä? Minkälaisissa yhteyksissä tai puheissa tätä siis esiintyy?
Älyvapaa hihittelijä joka antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.
Kasva aikuiseksi.
Jos joku nobody yhtäkkiä sanois vihaavansa mun miestä koska mä olen niin ihana niin kyllä olis ensinnäkin peiliin katsomisen paikka että mitä mä tein että jouduin tähän tilanteeseen, toiseksikin kyllä tekisin tiettäväksi että mun mieheni on mun valintani ja sinä paskapää et puutu minun valintoihini ja mieheni olemisiin millään tavalla.
Onko se mahdotonta sanoa niille vonkaaville miehille, että "hei, nyt sä käyttäydyt tyhmästi".
Mä ajattelen että Apn avomies on se jolla on syy olla loukkaantunut. Jos haluaa että kukaan ei loukkaannu tästä viestittelystä ja hellittelyistä niin aloittaisin miettimällä omaa puolisoasi? Itse olisin ihan raivona jos mun mies viestittelee jonkun naiskaverin kanssa joka kutsuu häntä rakkaaksi. Ihan puistattaa jo ajatuskin.
Jaanukka kirjoitti:
Onko se mahdotonta sanoa niille vonkaaville miehille, että "hei, nyt sä käyttäydyt tyhmästi".
vaikuttaa mahdottomalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mies sanoo vihaavasi aviomiestäsi ja nyt kyselet täällä mitä tehdä ettei sille tuu paha mieli?
En mä halua loukata. Sanoin kyllä rakastavani miestäni, etten ole hänestä eroamassa.
Ap
Siis mitä ????
Et siis ole juurikaan puhunut hänen kanssaan viimeyön jälkeen? Kuinka paljon te harrastuksestanne sitten normaalisti juttelette. Varmaan kaverisi kokee, että teillä on paljon enemmän kyseessä kuin pelkkä ystävyys kun jatkuvasti olette yhteyksissä.