Tiedän olevani ihana, mutta tää on jo naurettavaa
Yksi harrastuskaveri alkanut kutsumaan mua rakkaaksi, haniksi ja muilla hellyttelynimillä ja viime yönä sanoi vihaavansa mun avomiestä, vaikkei koskaan ole edes tavannut häntä.
Vuosi sitten sama homma toisen harrastuskaverin kanssa ja homma meni siihen, että meidän välit meni loppuviimein poikki.
Täytyykö mun todella alkaa välttelemään harrastustani, kun suurin osa harrastajista on miehiä.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä pyörit muiden miesten kanssa kun sulla on oma aviomies? Eikö se riitä? Kaipaatko draamaa ympärillesi?
Olen harrastanut tätä lapsesta saakka ja suurin osa kavereistani on miehiä.
ApJa haluat miellyttää heitä?
En koskaan ole yrittänyt miellyttää ketään.
ApMistä syystä sitten annat kohdella itseäsi alentavasti?
En anna kohdella itseäni alentavasti. Aluksi luulin haniksi ja rakkaaksi kutsumisen olevan läppää ja nauroin asialle, mutta kun tää sanoi vihaavansa miestäni, niin ymmärsin, ettei se olekaan läppää.
ApMitä mies sanoi kun tämän jälkeen keskutelitte asiasta?
En ole juurikaan puhunut asiasta.
ApMyönsit sentään :D Oletko ajatellut puhua?
Pitäis varmaan. En vain haluaisi riitaa kenenkään kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä pyörit muiden miesten kanssa kun sulla on oma aviomies? Eikö se riitä? Kaipaatko draamaa ympärillesi?
En anna kohdella itseäni alentavasti. Aluksi luulin haniksi ja rakkaaksi kutsumisen olevan läppää ja nauroin asialle, mutta kun tää sanoi vihaavansa miestäni, niin ymmärsin, ettei se olekaan läppää.
ApEli annoit tilanteen mennä liian pitkälle.
En ole missään vaiheessa antanut vastakaikua, enkä antanut ymmärtää, että mä olisin kiinnostunut muuten kuin kaverimielessä.
Ap
Tästä olen vähän eri mieltä, jos sopii. Jos vain naureskelet asialla mitä se sitten on ellei vastakaiun antamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitten on asiata turha valittakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos et halua asiasta sitä todellista vastuuta ottaa...
Harrastan larppausta eli roolipelaamista. Tähän lajiin on olennaista viestitellä juonen etenemisestä. Kukin siis tietää ensi tapaamisella mitä tapahtuu ja voimme jatkaa maailmaan samantien
Ap
Vierailija kirjoitti:
Harrastan larppausta eli roolipelaamista. Tähän lajiin on olennaista viestitellä juonen etenemisestä. Kukin siis tietää ensi tapaamisella mitä tapahtuu ja voimme jatkaa maailmaan samantien
Ap
no en kyllä harrasta larppaamista :D
Ap
Mikä tämä harrastus nyt siis oli?
Kerroitko miehellesi tästä asiasta mitään?
Ainoa riita tulee oman miehesi kanssa, kun viestittelyn luonne joskus selviää. Ajatteletko ap sitä ollenkaan
Miesvaltaiseen harrastusporukkaan tuli 4-kympisten menninkäisten sekaan 25-vuotias pimu.
Puolet ukoista sekosi täysin kun kuvittelivat tytln olevan heistä kiinnostunut.
Hassua.
Ap, no opit nyt viisaammaksi ja tiedät, että on vaarallista vitsailla tietynlaisten miesten kanssa. Se ei koskaan, koskaan johda mihinkään hyvään. Aiheuttaa muissa naisissa tuhoisaa kateutta ja nuo miehet luulevat, että olet helppo pano. Mistään ihastumisesta ei ole koskaan kysymys. Tuon kun muistat niin on helpompi pitää etäiset ja asialliset välit tuollaisiin miehiin. Opettele tunnistamaan pelimiehet. Ole aina alkuun varovainen uusien miesten kanssa. Älä vaan koskaan naura tai lähde mukaan mihinkään hanimuru-juttuihin. Tsemppiä. Ehkä sinuna vaihtaisin harrastusseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja sitten vielä ihmetellään miksi naisia kohdellaan eritavalla kuin miehiä tässä yhteiskunnassa. Minua kohdellaan epäasiallisesti ja tavalla josta en pidä ja minä vain naureskelen sille kuin hyvälle vitsille kun en halua loukata ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa riita tulee oman miehesi kanssa, kun viestittelyn luonne joskus selviää. Ajatteletko ap sitä ollenkaan
Ap:n mies toimii itse todennäköisesti ihan samoin omien harrastus tai työkavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi harrastuskaveri alkanut kutsumaan mua rakkaaksi, haniksi ja muilla hellyttelynimillä ja viime yönä sanoi vihaavansa mun avomiestä, vaikkei koskaan ole edes tavannut häntä.
Vuosi sitten sama homma toisen harrastuskaverin kanssa ja homma meni siihen, että meidän välit meni loppuviimein poikki.
Täytyykö mun todella alkaa välttelemään harrastustani, kun suurin osa harrastajista on miehiä.
Minulle on käynyt muutamien tuttujen miesten kanssa ihan samoin ja muutenkin minuun ihastutaan usein ja tahtomatta. mitä vanhemmaksi tulee sitä useammin näin on käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ehkä se miehesi vihaaminen on sanottu läpällä/kännissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö mun todella alkaa välttelemään harrastustani, kun suurin osa harrastajista on miehiä.Minulle on käynyt muutamien tuttujen miesten kanssa ihan samoin ja muutenkin minuun ihastutaan usein ja tahtomatta. mitä vanhemmaksi tulee sitä useammin näin on käy.
Miehethän "tuttuilee" vain itseään viehättävien naisten kanssa koska muuten naisissa ei ole mitään kiinnostavaa. Alempi sukupuoli nääs.
Siksi tutut miehet lopulta näyttää kiinnostuksensa syyn.
"Tiedän olevani ihana"😇 .
On jollain "ongelmat"...
Minä olisin loukkaantunut, jos harrastekaveri tuollaisia puhuisi. Laittaisin stopin heti puheille.
Viestittelen harrastuskavereideni kanssa.
Ap