Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän olevani ihana, mutta tää on jo naurettavaa

Vierailija
19.06.2018 |

Yksi harrastuskaveri alkanut kutsumaan mua rakkaaksi, haniksi ja muilla hellyttelynimillä ja viime yönä sanoi vihaavansa mun avomiestä, vaikkei koskaan ole edes tavannut häntä.
Vuosi sitten sama homma toisen harrastuskaverin kanssa ja homma meni siihen, että meidän välit meni loppuviimein poikki.
Täytyykö mun todella alkaa välttelemään harrastustani, kun suurin osa harrastajista on miehiä.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kutsu mua rakkaaksi, haniksi ja muilla hellyttelynimillä ja sano vihaavansa mun avomiestä ilman seurauksia. Olisiko aika kasvattaa vähän luonnetta?

Aluksi luulin tuota hanittelua läpäksi. Enkä ole juurikaan puhunut tän miehen kanssa sen jälkeen kun sanoi vihaavansa mun miestä.

Ap

Viime yönä sanoi ja et sen jälkeen ole juurikaan puhunut? Kuinka pitkiä nää sun harrastusrupeamat oikein on, jos siellä ollaan yötä myöten ja vielä seuraavanakin päivänä juttuetäisyydellä?

Viestittelen harrastuskavereideni kanssa.

Ap

Vierailija
42/78 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä pyörit muiden miesten kanssa kun sulla on oma aviomies? Eikö se riitä? Kaipaatko draamaa ympärillesi?

Olen harrastanut tätä lapsesta saakka ja suurin osa kavereistani on miehiä.

Ap

Ja haluat miellyttää heitä?

En koskaan ole yrittänyt miellyttää ketään.

Ap

Mistä syystä sitten annat kohdella itseäsi alentavasti?

En anna kohdella itseäni alentavasti. Aluksi luulin haniksi ja rakkaaksi kutsumisen olevan läppää ja nauroin asialle, mutta kun tää sanoi vihaavansa miestäni, niin ymmärsin, ettei se olekaan läppää.

Ap

Mitä mies sanoi kun tämän jälkeen keskutelitte asiasta?

En ole juurikaan puhunut asiasta.

Ap

Myönsit sentään :D Oletko ajatellut puhua?

Pitäis varmaan. En vain haluaisi riitaa kenenkään kanssa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä pyörit muiden miesten kanssa kun sulla on oma aviomies? Eikö se riitä? Kaipaatko draamaa ympärillesi?

Ap

Ap

En anna kohdella itseäni alentavasti. Aluksi luulin haniksi ja rakkaaksi kutsumisen olevan läppää ja nauroin asialle, mutta kun tää sanoi vihaavansa miestäni, niin ymmärsin, ettei se olekaan läppää.

Ap

Eli annoit tilanteen mennä liian pitkälle.

En ole missään vaiheessa antanut vastakaikua, enkä antanut ymmärtää, että mä olisin kiinnostunut muuten kuin kaverimielessä.

Ap

Tästä olen vähän eri mieltä, jos sopii. Jos vain naureskelet asialla mitä se sitten on ellei vastakaiun antamista?

Vierailija
44/78 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap

Ap

Sitten on asiata turha valittakaan.

Vierailija
45/78 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap

Ap

Jos et halua asiasta sitä todellista vastuuta ottaa...

Vierailija
46/78 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan larppausta eli roolipelaamista. Tähän lajiin on olennaista viestitellä juonen etenemisestä. Kukin siis tietää ensi tapaamisella mitä tapahtuu ja voimme jatkaa maailmaan samantien

Ap

Vierailija
47/78 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan larppausta eli roolipelaamista. Tähän lajiin on olennaista viestitellä juonen etenemisestä. Kukin siis tietää ensi tapaamisella mitä tapahtuu ja voimme jatkaa maailmaan samantien

Ap

no en kyllä harrasta larppaamista :D

Ap

Vierailija
48/78 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä harrastus nyt siis oli?

Vierailija
49/78 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitko miehellesi tästä asiasta mitään?

Vierailija
50/78 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa riita tulee oman miehesi kanssa, kun viestittelyn luonne joskus selviää. Ajatteletko ap sitä ollenkaan

Vierailija
51/78 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvaltaiseen harrastusporukkaan tuli 4-kympisten menninkäisten sekaan 25-vuotias pimu.

Puolet ukoista sekosi täysin kun kuvittelivat tytln olevan heistä kiinnostunut.

Hassua.

Vierailija
52/78 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, no opit nyt viisaammaksi ja tiedät, että on vaarallista vitsailla tietynlaisten miesten kanssa. Se ei koskaan, koskaan johda mihinkään hyvään. Aiheuttaa muissa naisissa tuhoisaa kateutta ja nuo miehet luulevat, että olet helppo pano. Mistään ihastumisesta ei ole koskaan kysymys. Tuon kun muistat niin on helpompi pitää etäiset ja asialliset välit tuollaisiin miehiin. Opettele tunnistamaan pelimiehet. Ole aina alkuun varovainen uusien miesten kanssa. Älä vaan koskaan naura tai lähde mukaan mihinkään hanimuru-juttuihin. Tsemppiä. Ehkä sinuna vaihtaisin harrastusseuraa.

Vierailija
53/78 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HuomioHu0Ra.

Vierailija
54/78 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ja sitten vielä ihmetellään miksi naisia kohdellaan eritavalla kuin miehiä tässä yhteiskunnassa. Minua kohdellaan epäasiallisesti ja tavalla josta en pidä ja minä vain naureskelen sille kuin hyvälle vitsille kun en halua loukata ketään.

Vierailija
55/78 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa riita tulee oman miehesi kanssa, kun viestittelyn luonne joskus selviää. Ajatteletko ap sitä ollenkaan

Ap:n mies  toimii itse todennäköisesti ihan samoin omien harrastus tai työkavereiden kanssa.

Vierailija
56/78 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi harrastuskaveri alkanut kutsumaan mua rakkaaksi, haniksi ja muilla hellyttelynimillä ja viime yönä sanoi vihaavansa mun avomiestä, vaikkei koskaan ole edes tavannut häntä.

Vuosi sitten sama homma toisen harrastuskaverin kanssa ja homma meni siihen, että meidän välit meni loppuviimein poikki.

Täytyykö mun todella alkaa välttelemään harrastustani, kun suurin osa harrastajista on miehiä.

Minulle on käynyt muutamien tuttujen miesten kanssa ihan samoin ja muutenkin minuun ihastutaan usein ja tahtomatta. mitä vanhemmaksi tulee sitä useammin näin on käy.

Vierailija
57/78 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ehkä se miehesi vihaaminen on sanottu läpällä/kännissä

Vierailija
58/78 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt muutamien tuttujen miesten kanssa ihan samoin ja muutenkin minuun ihastutaan usein ja tahtomatta. mitä vanhemmaksi tulee sitä useammin näin on käy.

Miehethän "tuttuilee" vain itseään viehättävien naisten kanssa koska muuten naisissa ei ole mitään kiinnostavaa. Alempi sukupuoli nääs.

Siksi tutut miehet lopulta näyttää kiinnostuksensa syyn.

Vierailija
59/78 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedän olevani ihana"😇 .

On jollain "ongelmat"...

Vierailija
60/78 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin loukkaantunut, jos harrastekaveri tuollaisia puhuisi. Laittaisin stopin heti puheille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi