Ihanaa kun sataa ja viileni!
Olen niitä jotka suorastaan raivostuvat kun kaikki pakottavat helteistä nauttimista.
Kärsin itse sydänviasta ja suorastaan v*tuttaa kun kuulee joka suunnalta sitä että nyt pitää nauttia, mikset ole ulkoilemassa kun on +25 astetta, upea ilma!
Joidenkin on todella vaikea käsittää sitä että kaikki eivät nauti hikoilusta, hieltä haisemisesta ja siitä kun meinaa pökertyä jo ulos astuessaan.
Yksilöllistä toki, mutta silloin pitäisi ymmärtää että niin on se helteistä nauttiminenkin.
Tänään heräsin pitkästä aikaa hyvässä olossa. Luonto ja metsän eläimetkin kiittää.
Kommentit (35)
Samaa mieltä. Tänään pääsen ensimmäistä kertaa kunnolla koko kesän aikana ulos ison mahani kanssa. Helle ja raskaus eivät ole mukava yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Muuta Siperiaan.
Muuttaisin jos osaisin kieltä ja työpaikka ei olisi suomessa.
Mä taas en ymmärrä säästä valittajia. Niille (säille) kun ei voi mitään.
Sama juttu. Paska oletus että kaikki tykkäisi helteestä. Isoäitini 87v) on toivonut koko ajan että viilenisi. Tuskaa vanhuksille ja sydänsairaille.
Jos ilmat jatkuvat näin, juhannuksena säästyypi muutama ihmishenki.
No eipä täällä usein aurinko paista. Yleensä olen lähtenyt jo heti loman alkaessa Etelään, mutta vielä ei ole tarvinnut kun ollut niin upeat säät.katsotaan tossa heinäkuussa täytyykö kuitenkin ottaa äkkilähtö vai vieläkö säät pitää.😊
JEEEEESSSS, vettä!!! Toivottavasti sataa Juhannuksenakin ja rankasti. Säästytään metsäpaloilta ja todennäköisesti ihmiset on hukkumati siihen kotilampeensa.
Ei sato jasva ellei sada. Ihanaa että satiin viileyttä vihdoin!
Suomalaiset on ihan hirveitä valittajia. Kaikesta vingutaan. Hittoako sille säälle kukaan mitään mahtaa! Aina on liian kylmä tai liian kuuma! Koittakaa nyt vaan sopeutua siihen säähän mikä täällä milloinkin on tai sitten lähdette ulkomaille! Monessa maassa on upeat hellesäät ja talven ystäville Australia tms lienee tällä hetkellä hyvä valinta!
Vierailija kirjoitti:
JEEEEESSSS, vettä!!! Toivottavasti sataa Juhannuksenakin ja rankasti. Säästytään metsäpaloilta ja todennäköisesti ihmiset on hukkumati siihen kotilampeensa.
Kyllä ihmiset menee uimaan juhannuksena oli sää mitä tahansa. Sateella vesi tuntuu vielä lämpösemmältä.
Ankeet ihmiset tykkää ankeista säistä.
Vierailija kirjoitti:
Muuta Siperiaan.
Typeristä typerin kommentti.
Ylipaino lisää kyllä pahasti tuskaisuutta hellesäällä....
Vierailija kirjoitti:
T: katkera jota ei kutsuttu mihinkään juhannusmeininkeihin mukaan
Minä en ole mikään helteiden ystävä ja vihaan puutarhan kastelua, joten olen toki toivonut sadetta jo pidempään (meillä ei tosin sada vieläkään mutta näyttää lupaavalta), mutta minusta nämä lämpimät kelit olivat aika kivoja. En voinut oleskella auringossa (aurinkoihottuma) mutta istuin parvekkeella varjossa ja nautin lämmöstä. Sisällä oli ehkä hieman liian kuuma öisin, mutta kuitenkin ihan siedettävää. Luonto tosin tästä on kärsinyt, joten sade olisi kyllä toivottavaa. Tienvarsien nurmikot ja niityt ovat aivan kuolleita ja lähimetsästä on pari puutakin kuollut kuivuuteen. Silti on kivaa, kun on ns. kunnon kesä. Minulle tosin riittäisi se +21 ja sadetta pari kertaa viikossa, mutta yllättävän kiva kesä tähän mennessä. Olisi voinut toki alkaa vasta pari viikkoa myöhemmin, niin olisi sitten vastaavasti hyvät kelit vielä silloin, kun suurin osa aloittaa kesälomansa, mutta kelpaa ihan näinkin.
Olisipa aina aurinkoista ja +20 vähintään,❤️ kyllä olisi elämä ihanaa. Talvi ei ole elämää. Talvi,sade, pimeys on hirveää aikaa eikä ihmisen elämää ollenkaan.
Äää, paleltaa. Helteet takaisin kiitos, pari sadepäivää ok että luonto taas virkistyy hieman.
Aurinko ja lämpö on ihan kiva, mutta kyllä sade helpottaa astmaatikoita ja allergioista kärsiviä.
Muuta Siperiaan.