Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun sataa ja viileni!

Vierailija
19.06.2018 |

Olen niitä jotka suorastaan raivostuvat kun kaikki pakottavat helteistä nauttimista.
Kärsin itse sydänviasta ja suorastaan v*tuttaa kun kuulee joka suunnalta sitä että nyt pitää nauttia, mikset ole ulkoilemassa kun on +25 astetta, upea ilma!
Joidenkin on todella vaikea käsittää sitä että kaikki eivät nauti hikoilusta, hieltä haisemisesta ja siitä kun meinaa pökertyä jo ulos astuessaan.
Yksilöllistä toki, mutta silloin pitäisi ymmärtää että niin on se helteistä nauttiminenkin.
Tänään heräsin pitkästä aikaa hyvässä olossa. Luonto ja metsän eläimetkin kiittää.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa aina aurinkoista ja +20 vähintään,❤️ kyllä olisi elämä ihanaa. Talvi ei ole elämää. Talvi,sade, pimeys on hirveää aikaa eikä ihmisen elämää ollenkaan.

Muuta Saharaan. ;)

Vierailija
22/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin että +25 olisi vakiolämpötila ja välillä sitten kesäisin olisi 30-35.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa aina aurinkoista ja +20 vähintään,❤️ kyllä olisi elämä ihanaa. Talvi ei ole elämää. Talvi,sade, pimeys on hirveää aikaa eikä ihmisen elämää ollenkaan.

Kyllä. Kesä, silloin kun se on kunnollinen (eli aurinkoa ja vähintään 22, mieluiten 25-30), on ainoa siedettävä aika olla Suomessa.

Vierailija
24/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivoisin että +25 olisi vakiolämpötila ja välillä sitten kesäisin olisi 30-35.

Sä olet mun sukulaissielu <3

Vierailija
25/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita helpottaa sään mukainen pukeutuminen. Mulla on nykyään nilkkamittainen untsikka ja toppahousut, eikä.talvi vituta enää yhtään kun ei tarvitse palella. Sateelta on vielä helpompi suojautua. Pimeys on se hankala sopeuduttava, kaamosaika menee puolivaloilla.

Vierailija
26/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mitä hyvää tässä on, että tihuttaa jääkylmää vettä, tuulee satamiljoonaa metriä sekunnissa ja lämpöä on jotain 15? Kuka tällaisella kelillä muka haluaa ulkoilla?

Vierailija
27/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kuumaveriselle tuo olisi helvetti maan päällä... +15 on t-paitakeli ja yli +20 ei tarvitse mennä. Heinäkuut vietetään Jäämerellä. :)

Vierailija
28/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kuumaveriselle tuo olisi helvetti maan päällä... +15 on t-paitakeli ja yli +20 ei tarvitse mennä. Heinäkuut vietetään Jäämerellä. :)

Hrrrr... helvetissä olisi sentään lämmin, toisin kuin täällä :D

Vierailija
29/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais pysyä sateisena koko loppukesä. Olen kurkkuani myötä täynnä noihin käryäviin metsiin.

Vierailija
30/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vieläkään sadetta etelässä, odottelen kyllä innolla. Todella kuivaa ollut.

Vierailija
31/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, mitä hyvää tässä on, että tihuttaa jääkylmää vettä, tuulee satamiljoonaa metriä sekunnissa ja lämpöä on jotain 15? Kuka tällaisella kelillä muka haluaa ulkoilla?

Minä ainakin. Eka kerta tänä kesänä kun poistun kotoa muualle kuin kauppaan tai töihin.

Vierailija
32/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo vieläkään sadetta etelässä, odottelen kyllä innolla. Todella kuivaa ollut.

Mäkin odotan sadetta!

Täällä pitäisi alkaa tuossa 14.00.jälkeen..

Jippiii, sitten ulos😀

Vierailija
33/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jotkut eivät tääläkään kykene ymmärtämään että kyseessä on mielipideasia.

Sydänvikaiselle helteet ovat oikeasti vaarallisia.

Tuntuu että ensimmäistä kertaa pariin kuukauteen pystyn hengittämään kunnolla.

Ap

Vierailija
34/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin. Eka kerta tänä kesänä kun poistun kotoa muualle kuin kauppaan tai töihin.

Äh, syksy on syksyllä. Ei kesällä pidä olla syksy.

Vierailija
35/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesään kuuluu sateet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi