Miehelle on tullut nähtävästi joku uusi sääntö että saa juoda viikollakin kun tulee jalkapalloa telkkarista
Mulla ei ilmeisesti olekaan sitten vapaata koko kesänä. Ei tuon varaan voi jättää lastenvahtimista yhdeksikään illaksi. Kuinkahan paljon lihon jos en pääse salille ja kuinkahan turvonnut tuo on kesän lopulla.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä millainen ihminen saa kiksit siitä että jotku juoksee pallon perässä. Kunnon mies ei löhöä sohvalla ja vahtaa ku muut suorittaa. Kunnon mies tekee itse. Hän kokee asiat itse eikä ihannoi tv:n kautta kun muut tekee ja kokee. Tosin yleensä tästäkin saa palautetta naisilta kun mies keskittyy liikaa omiin juttuihin. Eli veikkaan että naiset ei ole koskaan tyytyväisiä. Paitsi sänkyhommien jälkeen.
Telkkarin tuijottaminen herättää vähemmän närää kuin tuo omakohtainen kokeminen, jos omakohtainen kokeminen ei sisällä samanaikaista jälkikasvun vahtimista.
Miehet saattaa olla niin lapsellisia, että kun tulee jalkapalloa televisiosta, niin saattaa ihan unohtua, että mulla on perhe ja pieni lapsi ja jos tuijotan teeveetä iltakaudet ja juon kaljaa, on vaimo sitten sidottu lapseen koko ajan. Tätä en ole oppinut miehissä koskaan ymmärtämään. Eihän tervejärkiset naiset tällaiseen suostu. Siitä seuraa riitoja, riitoja, riitoja, lapset kärsii ja kaikki kärsii. Mies ei tajua edes, että on tämän perhehelvetin alkusyy. Vai tajuaako, sitä en ole koskaan oppinut tietämään. Usein nimittäin on niin, että siinä mies, jos on oikein omahyväinen, saattaakin kääntää sen niin, että se on nainen, joka on riitelyn ja huonon ilmapiirin syy ja alkulähde. Onko miehellä sitten lähtökohtaisesti vaikea asettua toisen asemaan? Tätäkin olen pohtinut. Että sitä empatiaa ei ole niin paljon miehillä. Ainakaan vaimojaan kohtaan. Omaa lapsuudenperhettä kohtaan kyllä, mutta jotenkin se empatia saattaa vähetä siinä oman vaimon kohdalla. Onneksi mulla ei ole enää miestä, joka tuijottaa jalkapalloa telkkarista. En jaksa riidellä.
Miehesi on heikko. Minä voin tulla antamaan sinulle raitista tykkikyrpää kisojen ajaksi.
En ymmärrä millainen ihminen saa kiksit siitä että jotku juoksee pallon perässä. Kunnon mies ei löhöä sohvalla ja vahtaa ku muut suorittaa. Kunnon mies tekee itse. Hän kokee asiat itse eikä ihannoi tv:n kautta kun muut tekee ja kokee. Tosin yleensä tästäkin saa palautetta naisilta kun mies keskittyy liikaa omiin juttuihin. Eli veikkaan että naiset ei ole koskaan tyytyväisiä. Paitsi sänkyhommien jälkeen.