Pettänyt mies: miksi et enää ota yhteyttä?
Kysymys lähinnä miehille. Jos olet pettänyt vaimoasi jonkun kanssa. Miksi et enää ota yhteyttä tähän, kenen kanssa petit? Kiinnijäämisen pelko? Halusit hetken huumaa? Ei ollutkaan kivaa? Kaduttaa? Haluaisin miesten mielipiteitä.
Kommentit (21)
Toinen näkökulma: Kuka sanoo että kaikki on siellä edes pettämässä? Voihan se olla että on lupa käydä harrastamassa seksiä kunhan se on vain kerta per nuppi, tai "ei ihastumisia" ja mies on tehnyt oman päätöksen että panee vain kerran kun on herkästi ihastuvaa sorttia.
Oma mies kerran petti, sen jälkeen sanoi huomanneensa ja tajunneensa miten onnekas on minusta eikä enää muita halua.
Poisti tämän naisen yhteystiedot ja facebook-kaveruuden.
Ap on siis saanut jonkun miehen kertapetturuuteen ja odottelee haikeana jotain kuumaa suhdetta nyt sitten??
Vierailija kirjoitti:
Oma mies kerran petti, sen jälkeen sanoi huomanneensa ja tajunneensa miten onnekas on minusta eikä enää muita halua.
Meillä sama, mutta hän ei poistanut yhteystietoja vaan katkaisi yhteydenpidon. On näyttänyt minulle naisen sen jälkeen lähettämän viestin ja oman viimeisen vastauksensa siihen. Tuosta naisesta puhuu, että tämä oli kaikessa kiihkeydessään "riuska" ja epänaisellinen.
Nainen ilmeisesti ajattelee, että minä pidän miestä tiukassa hihnassa. Tosiasiassa olisin ollut heti valmis luovuttamaan. Oma pettymyksen tunne on edelleen se, että no mies tekee sen uudelleen sitten kun tulee parempi kohdalle. Tämä nainen vain epäonnistui. Mies yrittää kaikkensa ollakseen taas luottamuksen arvoinen ja se menee välillä mielistelyn puolelle. Ei ole mukava tilanne minulle, mutta lapset nauttivat kun saavat kerrankin hyvän kesäloman ja isi kokkaa jne.
Taas huomaa kuinka kilpailunhaluisia ovat sekä naimisissa olevat, että naimisissa olevien kanssa vehtaavat naiset. Hyi.
Vaikka provohan tämä oli.
Vierailija kirjoitti:
Sain kyllä kovemman stondiksen tämän naisen kanssa kuin olen koskaan saanut sinun kanssasi, mutta rakkaus on tärkeämpää.
T. Miehesi
Aikoinaan minulla oli useampikin ukkomies rakastajana. Nyttemmin he ovat melkein kaikki eronneita ja palaavat säännöllisesti kysymään kuulumisia ja nykyistä parisuhdetilannettani.
Mies ei vaan unohda hyvää, kiihkeää ja intohimoista panosessiota. Näin se vaan menee. Vieläkin tulee (vuosien päästä) yhteydenottoja.
En lähtisi uusintakierrokselle. Ne jutut on jo eletty ja jääneet menneisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan suoraan: en etsi suhdetta, en edes vakipanoa. Haluan hetken huumaa ja vaihtelua. Mieluiten ei kohdata enää koskaan. Minulla on kotona kaikki hyvin, erotan tällaiset kuviot täysin toisistaan.
Sellaiset fantasiapsykoosit naimisissa olevalta naiselta, jonka mies on jäänyt kiinni pettämisestä.
Juuri olen petturimiehen palastellut ammeeseen ja mätän osia jätesäkkeihin. Siksi ei varmaan enää naiset hänestä mitään ole kuulleetkaan.
T. Musta leski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poisti tämän naisen yhteystiedot ja facebook-kaveruuden.Sain kyllä kovemman stondiksen tämän naisen kanssa kuin olen koskaan saanut sinun kanssasi, mutta rakkaus on tärkeämpää.
T. Miehesi
Jos tuo on rakkautta, en sitä kaipaa.
Mulla ei oikeastaan ole jäänyt kertaan mutta paljonhan se on kiinni siitä minkälainen mimmi on kyseessä. Eli jos molemmat tietää missä mennään niin voi nähdä uudestaankin, mutta jos vaarana on että mimmi on sekopää, aikoo rakastua tms. niin silloin pitää pysyä kaukana vaikka vahinko olisikin tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmaan niin 😁
Kannattaa kuitenkin seurailla vähän vietittelyä. Myös sitä varasähköpostia.
Soita ja kysy, sillä se selviää. Vaimolle myös.
Pettäminen on kuin vessapaperiin runkkaisi, enkä mä senkään perään soittele.
Vierailija kirjoitti:
Taas huomaa kuinka kilpailunhaluisia ovat sekä naimisissa olevat, että naimisissa olevien kanssa vehtaavat naiset. Hyi.
Vaikka provohan tämä oli.
Aika jännä näkökulma tämä sinun, että parisuhde olisi kilpailua toisia naisia vastaan. Onko mies jollekin sotasaalis, ja pääasiallisesti halutaan kisata toisten naisten kanssa "saamisesta"?!
Kyllä ne pettävät miehet pettää jatkossakin. Jäädessään kiinni pitävät taukoa ja ovat varovaisempia tai eroavat.
Melko hyväuskoista porukkaa näyttää täällä olevan.
Vastaan suoraan: en etsi suhdetta, en edes vakipanoa. Haluan hetken huumaa ja vaihtelua. Mieluiten ei kohdata enää koskaan. Minulla on kotona kaikki hyvin, erotan tällaiset kuviot täysin toisistaan.