Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pelottavin kauhuleffa?

Vierailija
18.06.2018 |

Kysymys olikin jo otsikossa 😨

Kommentit (3669)

Vierailija
1961/3669 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli sellainen kuinKuoppa. Siinä oli Kati Outinen. Katioli kyllä hyvä siinä. Kansainvälinen elokuva. Ring ja Room myös pelottavia.Amerikkalainen Ring on parempi.

Vierailija
1962/3669 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omen tietty.  OLen aina ollut järjettomän kiinnostunut uskonnosta ja kauhusta. 

Tietty pakko mainita Elm street 4.  Olihan se nyt ihmeellistä , että suomalainen jäbä. Alaikäisenä. Elokuvateatterissa. Pari kaljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/3669 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään leffa ei pärjää hallituksen kyselytunnille, varsinkin viher-vassarien puheenvuoroille. sellaista järjenjuoksua jotta pahimmat kauhuleffatkin sen rinnalla saa k7-luokituksen. 

Vierailija
1964/3669 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

smile

Vierailija
1965/3669 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No omen tietty.  OLen aina ollut järjettomän kiinnostunut uskonnosta ja kauhusta. 

Tietty pakko mainita Elm street 4.  Olihan se nyt ihmeellistä , että suomalainen jäbä. Alaikäisenä. Elokuvateatterissa. Pari kaljaa.

Mulla on collection boksi Omenista, jossa on neljä ensimmäistä, että mikä niistä?

Vai 2006 vuoden elokuva?

Itse en ole vielä kerennyt katsoa yhtäkään noista.

Vierailija
1966/3669 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeyden prinssi

Vierailija
1967/3669 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi taas se aika vuodesta kun kauhua olisi tarjolla:

https://errori.net/kuumotusta-pimeneviin-iltoihin-syksyn-2023-odotetuim…

On Elevator Game, The Last Voyage of the Demeter, The Dive, It Lives Inside, Saw X, The Exorcist Believer, Five Nights At Freddy's trailereineen tuossa.

Kuinkakohan monta näistä tulee elokuviin?

Voisin katsoa nämä kaikki.

Vierailija
1968/3669 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Drag me to Hell. Mikä voisi olla pelottavampaa kuin vanha kuolaava mummo! Kannattaa katsoa, jos uskallat. :)

Vierailija
1969/3669 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna on tulossa Boogeyman elokuva ja itseäni inhottaa kun sitä mennään leikkaamaan, kun testiyleisölle se oli liikaa kun kirkuivat.

Se kun on kauhua niin miksi ihmeessä tehokasta elokuvaa pitää tehdä lässyksi? Hitsi kun mä haluaisin nähdä sen rankemman version.

Mä kaipaan kauhuelokuvilta sitä hyytävyyttä ja todellakin hitsit, jos ne tehokkaat kohtaukset mennään leikkaamaan pois.

Stephen Kingin novellista tehty elokuva.

Eihän ne leikannut siitä mitään pois vaan lisäsivät 45 sek. kevennyksen siihen kohtaan missä hirviö näyttäytyy ekaa kertaa eli käsitän asian niin että se 45 sek on sen jälkeen kun hirviö näyttäytyy. Testiyleisö kirkui siinä kohtaa ja alkoivat sen jälkeen puhumaan vieruskaverinsa kanssa ja sen takia heiltä jäi muutama tärkeä dialogi huomaamatta niin se 45 sek on sen takia että ehtii yleisö rauhoittuu sen verran että tärkeät dialogit huomataan.

Vierailija
1970/3669 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tuli sellainen kuinKuoppa. Siinä oli Kati Outinen. Katioli kyllä hyvä siinä. Kansainvälinen elokuva. Ring ja Room myös pelottavia.Amerikkalainen Ring on parempi.

Jokainen elokuva, jossa on Kati Outinen, on pelottava.

Vierailija
1971/3669 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokea kauhu. Mia Farrow pääosassa. Hiljainen, pelottava, loppua kohden tiivistyi tunnelma. Tulisipa uusintoja.

Mia on kieltämättä pelottava. En ymmärrä, mitä Woody näki hänessä.

Vierailija
1972/3669 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen elokuva, jossa on Kati Outinen, on pelottava.

Mä luulin Hole in the ground elokuvassa, että Kati Outisen roolihahmo on se paha 😂

Vierailija
1973/3669 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Winner luulet mun poistaneen viestisi jossa mainitsit wokesta, johon vastasin että woket voi viskoa perseeseen niin olet väärässä. Mä en ole mitään poistanut. Luulen tuon alanuolen viestiini tulleen sinulta. Ehkä rajua kieltä käytin, mutta ihan ihmisen veroisena puhuin sulle.

Vierailija
1974/3669 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Winner luulet mun poistaneen viestisi jossa mainitsit wokesta, johon vastasin että woket voi viskoa perseeseen niin olet väärässä. Mä en ole mitään poistanut. Luulen tuon alanuolen viestiini tulleen sinulta. Ehkä rajua kieltä käytin, mutta ihan ihmisen veroisena puhuin sulle.

Enpä edes muista koko kommenttia enää :D No big deal. Ja nuolia en käytä omiin enkä muiden kommentteihin ihan vaan sen takia, ettei tule edes sitä mielikuvaa, että nyt laitoin ylänuolen itselleni. Enkä tykkää evästeistä.

Viestin poistuminen on mulle ihan arkipäivää. Eikä sekään ole kuin poistajan heikkoutta, joten ei minuun vaikuta. Asia on mennyt harvinaisen hyvin perille, jos joku poistaa ;DDDD

Joo, meni ohi aiheesta, sori.

Vierailija
1975/3669 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cannibal holocaust

Human centiped

A Serbian film

Ei välttämättä tuossa järjestyksessä...

Vierailija
1976/3669 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi taas se aika vuodesta kun kauhua olisi tarjolla:

https://errori.net/kuumotusta-pimeneviin-iltoihin-syksyn-2023-odotetuim…

On Elevator Game, The Last Voyage of the Demeter, The Dive, It Lives Inside, Saw X, The Exorcist Believer, Five Nights At Freddy's trailereineen tuossa.

Kuinkakohan monta näistä tulee elokuviin?

Voisin katsoa nämä kaikki.

Ja yksikään noista ei ole se uusi pelottavin kauhuleffa ;D

Mutta siihen pitää tyytyä, mitä tehdään, kun Hollywood on kohta näyttelijä- ja ohjaajalakon takia täysin seis ja AI ja ChatGPT tekee uudet leffat :/

Talk to Me lienee sun hyvä lisätä listaan.

Vierailija
1977/3669 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä edes muista koko kommenttia enää :D No big deal. Ja nuolia en käytä omiin enkä muiden kommentteihin ihan vaan sen takia, ettei tule edes sitä mielikuvaa, että nyt laitoin ylänuolen itselleni. Enkä tykkää evästeistä.

Viestin poistuminen on mulle ihan arkipäivää. Eikä sekään ole kuin poistajan heikkoutta, joten ei minuun vaikuta. Asia on mennyt harvinaisen hyvin perille, jos joku poistaa ;DDDD

Joo, meni ohi aiheesta, sori.

Hyvä suhtautuminen sulla. Välillä tämä palsta muistuttaa kaameaa kauhuelokuvaa.

Vierailija
1978/3669 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOHTO

Vierailija
1979/3669 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cannibal holocaust

Human centiped

A Serbian film

En pysty edes kuvittelemaan järkyttävämpää leffaa kuin A Serbian Film. Karmiva. Sairas. Todella sairas. Sen jälkeen kaikki muu kauhu tuntuu lasten piirretyltä komedialta. Noita muita en tunne.

Vierailija
1980/3669 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cannibal holocaust

Human centiped

A Serbian film

Olisin eri mieltä.

Näistä yksikään ei ole pelottava, vaan kuvamateriaali on paikoittain vastenmielistä. Inhotus ei ole pelottavaa - paitsi tietysti siinä mielessä, jos alat tutkiskella sielunelämääsi ja säikähdät, miksi katsot vastenmielistä kamaa. Cannibal Holocaust on näistä minulle vastenmielisin. Kahdessa muussa voi nähdä pikimustaa huumoriakin, vaikka todella nihilistisiä kaikki ovatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi