Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

MikÀ on pelottavin kauhuleffa?

Vierailija
18.06.2018 |

Kysymys olikin jo otsikossa 😹

Kommentit (3545)

Vierailija
1961/3545 |
01.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eilen tuli sellainen kuinKuoppa. SiinÀ oli Kati Outinen. Katioli kyllÀ hyvÀ siinÀ. KansainvÀlinen elokuva. Ring ja Room myös pelottavia.Amerikkalainen Ring on parempi.

Vierailija
1962/3545 |
01.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No omen tietty.  OLen aina ollut jĂ€rjettomĂ€n kiinnostunut uskonnosta ja kauhusta. 

Tietty pakko mainita Elm street 4.  Olihan se nyt ihmeellistĂ€ , ettĂ€ suomalainen jĂ€bĂ€. AlaikĂ€isenĂ€. Elokuvateatterissa. Pari kaljaa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/3545 |
01.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

mikÀÀn leffa ei pĂ€rjÀÀ hallituksen kyselytunnille, varsinkin viher-vassarien puheenvuoroille. sellaista jĂ€rjenjuoksua jotta pahimmat kauhuleffatkin sen rinnalla saa k7-luokituksen. 

Vierailija
1964/3545 |
01.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

smile

Vierailija
1965/3545 |
01.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No omen tietty.  OLen aina ollut jĂ€rjettomĂ€n kiinnostunut uskonnosta ja kauhusta. 

Tietty pakko mainita Elm street 4.  Olihan se nyt ihmeellistĂ€ , ettĂ€ suomalainen jĂ€bĂ€. AlaikĂ€isenĂ€. Elokuvateatterissa. Pari kaljaa.

Mulla on collection boksi Omenista, jossa on neljÀ ensimmÀistÀ, ettÀ mikÀ niistÀ?

Vai 2006 vuoden elokuva?

Itse en ole vielÀ kerennyt katsoa yhtÀkÀÀn noista.

Vierailija
1966/3545 |
02.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pimeyden prinssi

Vierailija
1967/3545 |
11.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisi taas se aika vuodesta kun kauhua olisi tarjolla:

https://errori.net/kuumotusta-pimeneviin-iltoihin-syksyn-2023-odotetuim

On Elevator Game, The Last Voyage of the Demeter, The Dive, It Lives Inside, Saw X, The Exorcist Believer, Five Nights At Freddy's trailereineen tuossa.

Kuinkakohan monta nÀistÀ tulee elokuviin?

Voisin katsoa nÀmÀ kaikki.

Vierailija
1968/3545 |
12.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Drag me to Hell. MikÀ voisi olla pelottavampaa kuin vanha kuolaava mummo! Kannattaa katsoa, jos uskallat. :)

Vierailija
1969/3545 |
12.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀnÀ vuonna on tulossa Boogeyman elokuva ja itseÀni inhottaa kun sitÀ mennÀÀn leikkaamaan, kun testiyleisölle se oli liikaa kun kirkuivat.

Se kun on kauhua niin miksi ihmeessÀ tehokasta elokuvaa pitÀÀ tehdÀ lÀssyksi? Hitsi kun mÀ haluaisin nÀhdÀ sen rankemman version.

MÀ kaipaan kauhuelokuvilta sitÀ hyytÀvyyttÀ ja todellakin hitsit, jos ne tehokkaat kohtaukset mennÀÀn leikkaamaan pois.

Stephen Kingin novellista tehty elokuva.

EihÀn ne leikannut siitÀ mitÀÀn pois vaan lisÀsivÀt 45 sek. kevennyksen siihen kohtaan missÀ hirviö nÀyttÀytyy ekaa kertaa eli kÀsitÀn asian niin ettÀ se 45 sek on sen jÀlkeen kun hirviö nÀyttÀytyy. Testiyleisö kirkui siinÀ kohtaa ja alkoivat sen jÀlkeen puhumaan vieruskaverinsa kanssa ja sen takia heiltÀ jÀi muutama tÀrkeÀ dialogi huomaamatta niin se 45 sek on sen takia ettÀ ehtii yleisö rauhoittuu sen verran ettÀ tÀrkeÀt dialogit huomataan.

Vierailija
1970/3545 |
12.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tuli sellainen kuinKuoppa. SiinÀ oli Kati Outinen. Katioli kyllÀ hyvÀ siinÀ. KansainvÀlinen elokuva. Ring ja Room myös pelottavia.Amerikkalainen Ring on parempi.

Jokainen elokuva, jossa on Kati Outinen, on pelottava.

Vierailija
1971/3545 |
12.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokea kauhu. Mia Farrow pÀÀosassa. Hiljainen, pelottava, loppua kohden tiivistyi tunnelma. Tulisipa uusintoja.

Mia on kieltÀmÀttÀ pelottava. En ymmÀrrÀ, mitÀ Woody nÀki hÀnessÀ.

Vierailija
1972/3545 |
12.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen elokuva, jossa on Kati Outinen, on pelottava.

MĂ€ luulin Hole in the ground elokuvassa, ettĂ€ Kati Outisen roolihahmo on se paha 😂

Vierailija
1973/3545 |
12.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos Winner luulet mun poistaneen viestisi jossa mainitsit wokesta, johon vastasin ettÀ woket voi viskoa perseeseen niin olet vÀÀrÀssÀ. MÀ en ole mitÀÀn poistanut. Luulen tuon alanuolen viestiini tulleen sinulta. EhkÀ rajua kieltÀ kÀytin, mutta ihan ihmisen veroisena puhuin sulle.

Vierailija
1974/3545 |
12.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Winner luulet mun poistaneen viestisi jossa mainitsit wokesta, johon vastasin ettÀ woket voi viskoa perseeseen niin olet vÀÀrÀssÀ. MÀ en ole mitÀÀn poistanut. Luulen tuon alanuolen viestiini tulleen sinulta. EhkÀ rajua kieltÀ kÀytin, mutta ihan ihmisen veroisena puhuin sulle.

EnpÀ edes muista koko kommenttia enÀÀ :D No big deal. Ja nuolia en kÀytÀ omiin enkÀ muiden kommentteihin ihan vaan sen takia, ettei tule edes sitÀ mielikuvaa, ettÀ nyt laitoin ylÀnuolen itselleni. EnkÀ tykkÀÀ evÀsteistÀ.

Viestin poistuminen on mulle ihan arkipÀivÀÀ. EikÀ sekÀÀn ole kuin poistajan heikkoutta, joten ei minuun vaikuta. Asia on mennyt harvinaisen hyvin perille, jos joku poistaa ;DDDD

Joo, meni ohi aiheesta, sori.

Vierailija
1975/3545 |
12.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Cannibal holocaust

Human centiped

A Serbian film

Ei vÀlttÀmÀttÀ tuossa jÀrjestyksessÀ...

Vierailija
1976/3545 |
12.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi taas se aika vuodesta kun kauhua olisi tarjolla:

https://errori.net/kuumotusta-pimeneviin-iltoihin-syksyn-2023-odotetuim

On Elevator Game, The Last Voyage of the Demeter, The Dive, It Lives Inside, Saw X, The Exorcist Believer, Five Nights At Freddy's trailereineen tuossa.

Kuinkakohan monta nÀistÀ tulee elokuviin?

Voisin katsoa nÀmÀ kaikki.

Ja yksikÀÀn noista ei ole se uusi pelottavin kauhuleffa ;D

Mutta siihen pitÀÀ tyytyÀ, mitÀ tehdÀÀn, kun Hollywood on kohta nÀyttelijÀ- ja ohjaajalakon takia tÀysin seis ja AI ja ChatGPT tekee uudet leffat :/

Talk to Me lienee sun hyvÀ lisÀtÀ listaan.

Vierailija
1977/3545 |
12.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EnpÀ edes muista koko kommenttia enÀÀ :D No big deal. Ja nuolia en kÀytÀ omiin enkÀ muiden kommentteihin ihan vaan sen takia, ettei tule edes sitÀ mielikuvaa, ettÀ nyt laitoin ylÀnuolen itselleni. EnkÀ tykkÀÀ evÀsteistÀ.

Viestin poistuminen on mulle ihan arkipÀivÀÀ. EikÀ sekÀÀn ole kuin poistajan heikkoutta, joten ei minuun vaikuta. Asia on mennyt harvinaisen hyvin perille, jos joku poistaa ;DDDD

Joo, meni ohi aiheesta, sori.

HyvÀ suhtautuminen sulla. VÀlillÀ tÀmÀ palsta muistuttaa kaameaa kauhuelokuvaa.

Vierailija
1978/3545 |
12.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HOHTO

Vierailija
1979/3545 |
12.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cannibal holocaust

Human centiped

A Serbian film

En pysty edes kuvittelemaan jÀrkyttÀvÀmpÀÀ leffaa kuin A Serbian Film. Karmiva. Sairas. Todella sairas. Sen jÀlkeen kaikki muu kauhu tuntuu lasten piirretyltÀ komedialta. Noita muita en tunne.

Vierailija
1980/3545 |
12.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cannibal holocaust

Human centiped

A Serbian film

Olisin eri mieltÀ.

NÀistÀ yksikÀÀn ei ole pelottava, vaan kuvamateriaali on paikoittain vastenmielistÀ. Inhotus ei ole pelottavaa - paitsi tietysti siinÀ mielessÀ, jos alat tutkiskella sielunelÀmÀÀsi ja sÀikÀhdÀt, miksi katsot vastenmielistÀ kamaa. Cannibal Holocaust on nÀistÀ minulle vastenmielisin. Kahdessa muussa voi nÀhdÀ pikimustaa huumoriakin, vaikka todella nihilistisiÀ kaikki ovatkin.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kaksi neljÀ