Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

MikÀ on pelottavin kauhuleffa?

Vierailija
18.06.2018 |

Kysymys olikin jo otsikossa 😹

Kommentit (3598)

Vierailija
1321/3598 |
04.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PitÀÀkö paskoa tÀysin tÀmÀkin ketju helkutin aivopieruja pÀÀstelemÀllÀ? Hallitus, koronat, komediat ja vastaavat eivÀt kuulu tÀhÀn ketjuun.

Vierailija
1322/3598 |
04.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Googletin James Wanin elokuvia ja siinÀ listauksessa tuli vastaan, ettÀ tÀnÀ vuonna tulee Salem's Lot - Painajainen -elokuva. Siis nÀyttÀÀ siltÀ, ettÀ James Wan on tuottamassa tuota elokuvaa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/3598 |
05.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla on vÀhÀn harhaan johtava kommentti edellisellÀ sivulla, sillÀ:

- Wailing elokuvaa en ole nÀhnyt

- I saw the devil oli pelottavan sijaan erittÀin raaka kidutus elokuva

- Train to Busan oli niin toiminnallinen elokuva, ettÀ siinÀ jo unohtaa jÀnnittÀÀ

- Call oli mystinen elokuva, ettÀ siinÀ jo aloin epÀillÀ mitÀ genreÀ se oikeasti edustaa, kun silmissÀni se nÀytti katastrofi elokuvalta jossain puolessa vÀlissÀ.

Vierailija
1324/3598 |
05.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

AlkuperÀinen evil dead

Vierailija
1325/3598 |
05.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Annabelle!!!!

Vierailija
1326/3598 |
05.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haamuihmissusivampyyri kirjoitti:

- Train to Busan oli niin toiminnallinen elokuva, ettÀ siinÀ jo unohtaa jÀnnittÀÀ

- Call oli mystinen elokuva, ettÀ siinÀ jo aloin epÀillÀ mitÀ genreÀ se oikeasti edustaa, kun silmissÀni se nÀytti katastrofi elokuvalta jossain puolessa vÀlissÀ.

Joo, no tuosta kun katsot kaikki leffat, niin aika hyvin olet kÀrryillÀ:

100 Most Popular Korean Movies

https://www.imdb.com/list/ls042966798/

Vierailija
1327/3598 |
05.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Anakonda-elokuva. Kyseinen olento pelotti tosiaan, vaikkei kuulemma ollut oikea.

1328/3598 |
05.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pikkupurtilo, Nalle Puh ja tuulinen pĂ€ivĂ€. Muumilaakson tarinoita ja tubevideot niistĂ€. 

Star Trek, Lego Ninjagon jaksot NetflixissĂ€ pelottaa aikuisiakin koska aivopierut ovat niin mahtavia katsottavia. Ja erĂ€s talo mistĂ€ lapset löysivĂ€t piirroksia. En muista nimeĂ€ ja The Last Summer. Tolkienin leffat myös oli kauhua ja brutaalia voimaa. Kaikki missĂ€ ei ole kĂ€nnyköitĂ€ ja nettiĂ€ ovat pelottavia. Radio kyl yleinen leffoissa ja samoin puhelin. 1900-luvun asioita kuvataan ja maailma pysĂ€htynyt siihen. 

MOT

Vierailija
1329/3598 |
05.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Oon hiukan kÀrryillÀ, sillÀ 10% olen nÀhnyt noista elokuvista.

Vierailija
1330/3598 |
05.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

MeneepÀs tÀmÀ.kirjoittelu vaikeasti (joten voitte ilmiantaa nuo aikaisemmat viestini) Noista 100:sta korealaisista elokuvista olen nÀhnyt 10 elokuvaa, joten hiukan olen kÀrryillÀ noista Korean filmeistÀ. Oon mÀ enemmÀnkin nÀhnyt korealaisia elokuvia mielestÀni... ne ei vaan olleet tuossa listauksessa.

Vierailija
1331/3598 |
05.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Chain saw murderer

Vierailija
1332/3598 |
05.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Varokaa heikkoa jÀÀtÀ ja Uuno Turhapuro muuttaa hautausmaalle.

Vierailija
1333/3598 |
05.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mirrors!  hyi v""u  en kyennyt menemÀÀn hammaspesulle tuon leffan jĂ€lkeen ja peitin makuuhuoneessa olevan  meikkipöydĂ€n peilitkin, koska muuten olisin vain tuijottanut niitĂ€ koko yön..

Vierailija
1334/3598 |
05.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Tool Box murdere" tms, siinÀ murhaaja lahtaa kerrostalon asukkaita ja satuin olemaan juuri omilleni vanhempieni luonta muuttanut, sressaantunut ja masentunut. PelkÀsin kerrostalon kellaritilaa ja elokuvan jÀlkeen koko taloa.

Vierailija
1335/3598 |
05.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muffinsi kirjoitti:

"Tool Box murdere" tms, siinÀ murhaaja lahtaa kerrostalon asukkaita ja satuin olemaan juuri omilleni vanhempieni luonta muuttanut, sressaantunut ja masentunut. PelkÀsin kerrostalon kellaritilaa ja elokuvan jÀlkeen koko taloa.

Taidat tarkoittaa Toolbox murders elokuvaa?

Jos on toi, niin onko kumman vuoden elokuva: 1978 vai 2004?

MÀ sattumalta (tietÀmÀttÀ koko elokuvaa) olin joskus ostanut kirppareilta tuon 2004 vuoden elokuvan ja ihan hyvÀ elokuva on itselleni. Se leffa osasi jonkin verran jÀnnittÀÀ joissain kohdissa.

Vierailija
1336/3598 |
05.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

The fourth kind.

Vierailija
1337/3598 |
05.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos hirviö kauhusta pitÀÀ niin Kauhua Buenos Airesissa on hyytÀvÀ kauhu elokuva. On vielÀ tÀmÀn tammikuun ajan netflixissÀ ja sitten nÀyttÀisi poistuvan (netflixistÀ tarkistin).

Vierailija
1338/3598 |
05.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Emily Rosen riivaaja oli tosi pelottava kun nÀin sen ekaa kertaa teininÀ. Sama oli myös Devil inside -elokuvassa. Sitten noiden jÀlkeen hiukan vanhempana nÀin Deliver us from evil -elokuvan ja enÀÀ ei niin pelottavalta tuntunut riivaus elokuvat. Varttunut ikÀkin lieventÀÀ pelon kohteita ainaskin minulla.

Vierailija
1339/3598 |
06.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀllÀ mainitsemattomista Z on aika pelottava. Löytyy ViaplaystÀ.

Pienesti spoileria:

YleensÀ hirviön nÀyttÀminen lÀssÀyttÀÀ elokuvan, tÀtÀ ei.

Vierailija
1340/3598 |
07.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Horroristi kirjoitti:

Babadook myös oikein hyvÀ

Mua hÀiritsi Babadook, kun se oli niin klisee ja ne kauhu elementtikliseet lannistutti hirveÀsti sitÀ elokuvan jÀnnittÀvyyttÀ (loppu kohtaus).

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn yksi yksi