MikÀ on pelottavin kauhuleffa?
Kommentit (3598)
Googletin James Wanin elokuvia ja siinÀ listauksessa tuli vastaan, ettÀ tÀnÀ vuonna tulee Salem's Lot - Painajainen -elokuva. Siis nÀyttÀÀ siltÀ, ettÀ James Wan on tuottamassa tuota elokuvaa.
Mulla on vÀhÀn harhaan johtava kommentti edellisellÀ sivulla, sillÀ:
- Wailing elokuvaa en ole nÀhnyt
- I saw the devil oli pelottavan sijaan erittÀin raaka kidutus elokuva
- Train to Busan oli niin toiminnallinen elokuva, ettÀ siinÀ jo unohtaa jÀnnittÀÀ
- Call oli mystinen elokuva, ettÀ siinÀ jo aloin epÀillÀ mitÀ genreÀ se oikeasti edustaa, kun silmissÀni se nÀytti katastrofi elokuvalta jossain puolessa vÀlissÀ.
Haamuihmissusivampyyri kirjoitti:
- Train to Busan oli niin toiminnallinen elokuva, ettÀ siinÀ jo unohtaa jÀnnittÀÀ
- Call oli mystinen elokuva, ettÀ siinÀ jo aloin epÀillÀ mitÀ genreÀ se oikeasti edustaa, kun silmissÀni se nÀytti katastrofi elokuvalta jossain puolessa vÀlissÀ.
Joo, no tuosta kun katsot kaikki leffat, niin aika hyvin olet kÀrryillÀ:
100 Most Popular Korean Movies
https://www.imdb.com/list/ls042966798/
Anakonda-elokuva. Kyseinen olento pelotti tosiaan, vaikkei kuulemma ollut oikea.
Pikkupurtilo, Nalle Puh ja tuulinen pÀivÀ. Muumilaakson tarinoita ja tubevideot niistÀ.
Star Trek, Lego Ninjagon jaksot NetflixissÀ pelottaa aikuisiakin koska aivopierut ovat niin mahtavia katsottavia. Ja erÀs talo mistÀ lapset löysivÀt piirroksia. En muista nimeÀ ja The Last Summer. Tolkienin leffat myös oli kauhua ja brutaalia voimaa. Kaikki missÀ ei ole kÀnnyköitÀ ja nettiÀ ovat pelottavia. Radio kyl yleinen leffoissa ja samoin puhelin. 1900-luvun asioita kuvataan ja maailma pysÀhtynyt siihen.
MOT
winner kirjoitti:
- Call oli mystinen elokuva, ettÀ siinÀ jo aloin epÀillÀ mitÀ genreÀ se oikeasti edustaa, kun silmissÀni se nÀytti katastrofi elokuvalta jossain puolessa vÀlissÀ.Joo, no tuosta kun katsot kaikki leffat, niin aika hyvin olet kÀrryillÀ:
Oon hiukan kÀrryillÀ, sillÀ 10% olen nÀhnyt noista elokuvista.
winner kirjoitti:
- Call oli mystinen elokuva, ettÀ siinÀ jo aloin epÀillÀ mitÀ genreÀ se oikeasti edustaa, kun silmissÀni se nÀytti katastrofi elokuvalta jossain puolessa vÀlissÀ.Joo, no tuosta kun katsot kaikki leffat, niin aika hyvin olet kÀrryillÀ:
MeneepÀs tÀmÀ.kirjoittelu vaikeasti (joten voitte ilmiantaa nuo aikaisemmat viestini) Noista 100:sta korealaisista elokuvista olen nÀhnyt 10 elokuvaa, joten hiukan olen kÀrryillÀ noista Korean filmeistÀ. Oon mÀ enemmÀnkin nÀhnyt korealaisia elokuvia mielestÀni... ne ei vaan olleet tuossa listauksessa.
Varokaa heikkoa jÀÀtÀ ja Uuno Turhapuro muuttaa hautausmaalle.
Mirrors! hyi v""u en kyennyt menemÀÀn hammaspesulle tuon leffan jÀlkeen ja peitin makuuhuoneessa olevan meikkipöydÀn peilitkin, koska muuten olisin vain tuijottanut niitÀ koko yön..
"Tool Box murdere" tms, siinÀ murhaaja lahtaa kerrostalon asukkaita ja satuin olemaan juuri omilleni vanhempieni luonta muuttanut, sressaantunut ja masentunut. PelkÀsin kerrostalon kellaritilaa ja elokuvan jÀlkeen koko taloa.
Muffinsi kirjoitti:
"Tool Box murdere" tms, siinÀ murhaaja lahtaa kerrostalon asukkaita ja satuin olemaan juuri omilleni vanhempieni luonta muuttanut, sressaantunut ja masentunut. PelkÀsin kerrostalon kellaritilaa ja elokuvan jÀlkeen koko taloa.
Taidat tarkoittaa Toolbox murders elokuvaa?
Jos on toi, niin onko kumman vuoden elokuva: 1978 vai 2004?
MÀ sattumalta (tietÀmÀttÀ koko elokuvaa) olin joskus ostanut kirppareilta tuon 2004 vuoden elokuvan ja ihan hyvÀ elokuva on itselleni. Se leffa osasi jonkin verran jÀnnittÀÀ joissain kohdissa.
Jos hirviö kauhusta pitÀÀ niin Kauhua Buenos Airesissa on hyytÀvÀ kauhu elokuva. On vielÀ tÀmÀn tammikuun ajan netflixissÀ ja sitten nÀyttÀisi poistuvan (netflixistÀ tarkistin).
Emily Rosen riivaaja oli tosi pelottava kun nÀin sen ekaa kertaa teininÀ. Sama oli myös Devil inside -elokuvassa. Sitten noiden jÀlkeen hiukan vanhempana nÀin Deliver us from evil -elokuvan ja enÀÀ ei niin pelottavalta tuntunut riivaus elokuvat. Varttunut ikÀkin lieventÀÀ pelon kohteita ainaskin minulla.
TÀÀllÀ mainitsemattomista Z on aika pelottava. Löytyy ViaplaystÀ.
Pienesti spoileria:
YleensÀ hirviön nÀyttÀminen lÀssÀyttÀÀ elokuvan, tÀtÀ ei.
Horroristi kirjoitti:
Babadook myös oikein hyvÀ
Mua hÀiritsi Babadook, kun se oli niin klisee ja ne kauhu elementtikliseet lannistutti hirveÀsti sitÀ elokuvan jÀnnittÀvyyttÀ (loppu kohtaus).
PitÀÀkö paskoa tÀysin tÀmÀkin ketju helkutin aivopieruja pÀÀstelemÀllÀ? Hallitus, koronat, komediat ja vastaavat eivÀt kuulu tÀhÀn ketjuun.