Mikä on pelottavin kauhuleffa?
Kommentit (3433)
Manaaja oli . Iljettävä. Tekijät sairaita.
Mulla on ikävä sitä pelon tunnetta, joka tuli aikoinaan katsoessa The Blair witch project leffaa. Vastaavaa ei ole tullut vuosiin. Olenko turtunut kauhuelokuviin vai eikö enää osata pelotella ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä sitä pelon tunnetta, joka tuli aikoinaan katsoessa The Blair witch project leffaa. Vastaavaa ei ole tullut vuosiin. Olenko turtunut kauhuelokuviin vai eikö enää osata pelotella ihmisiä?
Tai muutos tapahtuu katsojassa, kun on nähnyt niin monia elokuvia. Mä oon katsonut joitain elokuvia mitkä ovat pelottaneet mua nuorena, mutta enää ne ei tehoa itseeni. Realiteetit kehittyy iän myötä.
Earthlings dokumentti
Menee usko ihmiskuntaan
Menee yöunet
Menee ruokahalu
Menee elämänhalu
Itket
Oksennat
Itket
Ja vajoat epätoivoon sekä vihan tunteisiin.
Elokuva vanha mutta mikään ei ole muuttunut joten edelleen valitettavasti tuore.
Vierailija kirjoitti:
Ihan Ensimmäinen Paranormal activity. Ennen rahastus jatko-osia jotka pilasivat elokuvan. Ai että oli hyvä ja karmea.
Mikä vaan Timo Koivusalon leffa.
Oddity leffa tulee heinäkuun lopulla:
https://muropaketti.com/elokuvat/elokuvauutiset/suomen-teattereihin-tul…
Parempi kokemus on mitä vähemmän tietää elokuvasta.
Ei liity sinänsä leffoihin, mutta kannattanee lukea Aleister Crowleyn, Gary Lachmanin ja vastaavien kirjoja ja suhtautua niihin vakavasti. Hymy saattaa jossain vaiheessa hyytyä muuten.
Perustuu kuulemma tositapaukseen, mitä en epäile. Tosin riivattu oli pikkupoika, eikä tyttö.
Tappajahain ensi-illasta on muuten 50 vuotta!
https://www.vauva.fi/keskustelu/2458761/onko_tappajahai_hyva_elokuva_mi…
Phantasm, yön kauhut. Me leffaan kattoon yksin. Nykyisin kauhiksia ei enään tehdäkkään
Hohto, Ring jäänyt katsomatta, oisko liian pelottava..
28 Vuotta Myöhemmin nähty ja oli se ihan hyvä elokuva. Mua häiritsi erittäin paljon, kun oli todella paljon Preyn kaltainen elokuva.
Mä kaipasin sellaista karua ja inhon tunnetta mitä oli aikaisemmissa elokuvissa. Tämä leffa oli niin kaunistelua tunteilla ja visuaalisestikin. Odotukseni elokuvaa kohden oli kovemmat, kuin mitä oli. Ajateltuna, kun kyseessä on zombie -leffa.
Onko muita 28 Vuotta Myöhemmin leffan nähneitä? Mitä piditte siitä? Mä laitoin tuon aikaisemman viestin, että ei täysin makuuni ollut. Katsoin sen leffan mielellään, mutta kovin keskinkertaiselta se tuntui.
Maanantaina meen elokuviin katsomaan M3GAN 2.0:n. Siitä tulee seuraavaksi arvostelua.
Tuntuu että mikään ei enää kauhistuta, ennen niitä kyllä löytyi
Titanic