Mikä on pelottavin kauhuleffa?
Kommentit (3433)
Vierailija kirjoitti:
Tuon uuden Running manin traileri näyttää naurettavalta. Näyttää täysin komedialta.
Mikä tahansa leffa on komedia Bring Her Backin rinnalla...
Mutta joo, Edgar Wrightin leffat ovat paljolti komedioita ja täynnä popkulttuuriviittauksia. Valikoituun makuun. Alkuperäisessä kirjassakin on varsin vähän vitsejä, Arnoldin mukanaolo tuohon aikaan vaati vitsikkäitä kuittailuja kuoleman yhteyteen, joten ei se edellinen filmatisointikaan komedialta välttynyt.
-winner-
Turhapurot. Olen kauhusta jäkkänä, että joudun katsomaan... Sama juttu sotilasfarssien kanssa. Ja Puupäitten :(
"Toivottavasti elokuvassa ei ole kohtausta, joka siinä trailerin perusteella näyttää olevan eli päähenkilöt kävelevät niityllä ja jäävät suu auki ihastuksesta toljottamaan brontosauruksia, joiden olemassaoloa (äänet, maan tärähtely painosta ym.) eivät mitenkään ole huomanneet vasta kuin 50 metrin päästä...
-winner-"
Elokuvassa on paljon epäloogisuuksia. Esimerkiksi T-rex osaa kadota ja sitten yllättää. Elokuva muuttui myös Alien elokuvaksi. Intensiivinen elokuva osasi olla, mutta ei ollut pelottava. Mun vieressä istui nuori teinityttö ja yksin. Ei näyttänyt hänellekään olevan liian pelottava. Olihan siinä yritystä olla pelottava.
Katsoin Mortal Kombat 2 trailerin ja kappas...
Se onkin toivomallani tavalla brutaalinen (traileri ainakin antaa ymmärtää niin)
Mä niin pidän, kun Karl Urban on siinä mukana. Eihän tuota luokitella kauhuksi, mutta kauhun elementtejä.
Katsoin elokuvateatterini tarjontaa ja Weapons tulee 8.8.25. Barbarianin ohjaajalta. Barbarian oli niin hullu kauhuelokuva, että on tämäkin mun pakko nähdä. Pienesti ainakin ahdistuin Barbarianista. Siinä Barbarianissa on niin epämukavaa matskua.
Hell House LLC Origins - The Carmichael Manor
Hyvä jatko leffasarjalle. Ei täydellinen, mutta toimivaa kauhua.
Tiedot ovat faktaa mitä kerroin Weaponista ja Barbarianista kerroin oman suhtautumiseni. Mitä ihmeen alanuolitettavaa viestissäni oli?
Trollit ovat sentään hyväksyttäviä täällä, kun saavat niin äkkiä ylänuolet.
Vierailija kirjoitti:
Tiedot ovat faktaa mitä kerroin Weaponista ja Barbarianista kerroin oman suhtautumiseni. Mitä ihmeen alanuolitettavaa viestissäni oli?
Minäpä testaan tuon asian lisäämällä toisen faktan: Norjalaiseen Netflix-leffaan Troll on tulossa jatko-osa.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Minä odotan myös tuota Weapons leffaa ja tykkäsin Barbarianista.
Enpä kyllä osaa arvata mistä alapeukutus johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä testaan tuon asian lisäämällä toisen faktan: Norjalaiseen Netflix-leffaan Troll on tulossa jatko-osa.
-winner-
Sitä odotan. Komean näköinen oli ensimmäinen. Mä niin toivon sen norjalaisen Krakenin tulevan elokuviin tai Netflixiin. Hassusti Venäjälläkin ollaan tehty Kraken elokuva samana vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä odotan myös tuota Weapons leffaa ja tykkäsin Barbarianista.
Enpä kyllä osaa arvata mistä alapeukutus johtuu.
Kiitos viestistäsi. Adrenaliinin täyteisistä kauhuelokuvista pidänkin ja odotan Weaponsin olevan sellaista. Näin joitain kuvia siitä ja hullulta elokuvalta vaikuttaa.
Tuleeko vihdoin odottamani Toxic Avenger?
Traileri antaa ainakin odottaa niin. Kaikki vanhat löytyy dvd:nä Anttilasta ostettuna, että pääsenköhän maratonina katsomaan kaikki.
Eddington on varmaan Suomessa murskamenestys pelkästään Vauvan Persujen katsojamäärillä. Poliittista kähmintää, epäpäteviä poliiseja, junttiväkivaltaa, koronapaniikkia ja Pedro Pascal. What's not to like?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Eddington on varmaan Suomessa murskamenestys pelkästään Vauvan Persujen katsojamäärillä. Poliittista kähmintää, epäpäteviä poliiseja, junttiväkivaltaa, koronapaniikkia ja Pedro Pascal. What's not to like?
-winner-
Eddingtonia menen myös katsomaan, mutta en ole persu. Mä tykkään katsoa monenlaista elokuvaa. Eikä tuo Eddington edusta kauhua Googlen mukaan. Voipi olla, että elokuva ei ole sellainen mitä odotat sen olevan.
Oon kattonu lukuisia kauhuleffoja jo kasarilta eteenpäin. Yksi mitä en vieläkään uskalla katsoa on Freddie kruukeri. Kasarilla katoin semmosen kohtauksen, jossa oli katossa tai jotain 😅. Oli niin pelottavan näköinen.
Bodom, se suomalainen elokuva on aika karmee.