Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pelottavin kauhuleffa?

Vierailija
18.06.2018 |

Kysymys olikin jo otsikossa 😨

Kommentit (3433)

Vierailija
3141/3433 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodom, se suomalainen elokuva on aika karmee.

Vierailija
3142/3433 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TosiTv Tampere.👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3143/3433 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon uuden Running manin traileri näyttää naurettavalta. Näyttää täysin komedialta.

Mikä tahansa leffa on komedia Bring Her Backin rinnalla...

Mutta joo, Edgar Wrightin leffat ovat paljolti komedioita ja täynnä popkulttuuriviittauksia. Valikoituun makuun. Alkuperäisessä kirjassakin on varsin vähän vitsejä, Arnoldin mukanaolo tuohon aikaan vaati vitsikkäitä kuittailuja kuoleman yhteyteen, joten ei se edellinen filmatisointikaan komedialta välttynyt.

-winner-

Vierailija
3144/3433 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhapurot. Olen kauhusta jäkkänä, että joudun katsomaan... Sama juttu sotilasfarssien kanssa. Ja Puupäitten :(

Vierailija
3145/3433 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivottavasti elokuvassa ei ole kohtausta, joka siinä trailerin perusteella näyttää olevan eli päähenkilöt kävelevät niityllä ja jäävät suu auki ihastuksesta toljottamaan brontosauruksia, joiden olemassaoloa (äänet, maan tärähtely painosta ym.) eivät mitenkään ole huomanneet vasta kuin 50 metrin päästä...

-winner-"

Elokuvassa on paljon epäloogisuuksia. Esimerkiksi T-rex osaa kadota ja sitten yllättää. Elokuva muuttui myös Alien elokuvaksi. Intensiivinen elokuva osasi olla, mutta ei ollut pelottava. Mun vieressä istui nuori teinityttö ja yksin. Ei näyttänyt hänellekään olevan liian pelottava. Olihan siinä yritystä olla pelottava.

Vierailija
3146/3433 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Mortal Kombat 2 trailerin ja kappas...

Se onkin toivomallani tavalla brutaalinen (traileri ainakin antaa ymmärtää niin)

Mä niin pidän, kun Karl Urban on siinä mukana. Eihän tuota luokitella kauhuksi, mutta kauhun elementtejä.

Vierailija
3147/3433 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka ja Pätkä lumimiehinä..

Vierailija
3148/3433 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin elokuvateatterini tarjontaa ja Weapons tulee 8.8.25. Barbarianin ohjaajalta. Barbarian oli niin hullu kauhuelokuva, että on tämäkin mun pakko nähdä. Pienesti ainakin ahdistuin Barbarianista. Siinä Barbarianissa on niin epämukavaa matskua.

Vierailija
3149/3433 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hell House LLC Origins - The Carmichael Manor

Hyvä jatko leffasarjalle. Ei täydellinen, mutta toimivaa kauhua.

Vierailija
3150/3433 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedot ovat faktaa mitä kerroin Weaponista ja Barbarianista kerroin oman suhtautumiseni. Mitä ihmeen alanuolitettavaa viestissäni oli?

Trollit ovat sentään hyväksyttäviä täällä, kun saavat niin äkkiä ylänuolet.

Vierailija
3151/3433 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedot ovat faktaa mitä kerroin Weaponista ja Barbarianista kerroin oman suhtautumiseni. Mitä ihmeen alanuolitettavaa viestissäni oli?

Minäpä testaan tuon asian lisäämällä toisen faktan: Norjalaiseen Netflix-leffaan Troll on tulossa jatko-osa.

-winner-

Vierailija
3152/3433 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titanic!!!!

Vierailija
3153/3433 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan myös tuota Weapons leffaa ja tykkäsin Barbarianista. 

Enpä kyllä osaa arvata mistä alapeukutus johtuu. 

Vierailija
3154/3433 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä testaan tuon asian lisäämällä toisen faktan: Norjalaiseen Netflix-leffaan Troll on tulossa jatko-osa.

-winner-

Sitä odotan. Komean näköinen oli ensimmäinen. Mä niin toivon sen norjalaisen Krakenin tulevan elokuviin tai Netflixiin. Hassusti Venäjälläkin ollaan tehty Kraken elokuva samana vuonna.

Vierailija
3155/3433 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan myös tuota Weapons leffaa ja tykkäsin Barbarianista. 

Enpä kyllä osaa arvata mistä alapeukutus johtuu. 

Kiitos viestistäsi. Adrenaliinin täyteisistä kauhuelokuvista pidänkin ja odotan Weaponsin olevan sellaista. Näin joitain kuvia siitä ja hullulta elokuvalta vaikuttaa. 

Vierailija
3156/3433 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

the descent

Vierailija
3157/3433 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko vihdoin odottamani Toxic Avenger?

Traileri antaa ainakin odottaa niin. Kaikki vanhat löytyy dvd:nä Anttilasta ostettuna, että pääsenköhän maratonina katsomaan kaikki.

Vierailija
3158/3433 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eddington on varmaan Suomessa murskamenestys pelkästään Vauvan Persujen katsojamäärillä. Poliittista kähmintää, epäpäteviä poliiseja, junttiväkivaltaa, koronapaniikkia ja Pedro Pascal. What's not to like?

-winner-

Vierailija
3159/3433 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eddington on varmaan Suomessa murskamenestys pelkästään Vauvan Persujen katsojamäärillä. Poliittista kähmintää, epäpäteviä poliiseja, junttiväkivaltaa, koronapaniikkia ja Pedro Pascal. What's not to like?

-winner-

Eddingtonia menen myös katsomaan, mutta en ole persu. Mä tykkään katsoa monenlaista elokuvaa. Eikä tuo Eddington edusta kauhua Googlen mukaan. Voipi olla, että elokuva ei ole sellainen mitä odotat sen olevan.

Vierailija
3160/3433 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kattonu lukuisia kauhuleffoja jo kasarilta eteenpäin. Yksi mitä en vieläkään uskalla katsoa on Freddie kruukeri. Kasarilla katoin semmosen kohtauksen, jossa oli katossa tai jotain 😅. Oli niin pelottavan näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä